Dakujem za rady narazeny torx ani sekacik nezabrali. Podarilo sa to az s vytahovakom .
.
Strhnuty imbus na skrutke
Moderátor: Colommbo
Re: Strhnuty imbus na skrutke
Peugeot 308 2.0 hdi 6AT 100kw olej : Mannol Diesel 5w 40 filtre pal-SC7052P, olej-SH4035P http://www.oilparameter.eu
DOPORUČENÁ MAZIVA V ROCE 2006 pre DW10BTED/FAP / RHR
0W40 / 5W40 /10W40 / 15w50 / 5W30 C2
DOPORUČENÁ MAZIVA V ROCE 2006 pre DW10BTED/FAP / RHR
0W40 / 5W40 /10W40 / 15w50 / 5W30 C2
Re: Strhnuty imbus na skrutke
Z toho plyne poučení: zbytečně nedotahovat "na krev".
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strhnuty imbus na skrutke
A co sem radil? Né,je dobře,že je venku. Přesně tak jak píše Jerry. Vše dotahovat tak,jak se má a né na krev. Takhle sem už musel měnit dost šroubů,čepů a van,když majitelé kolikrát i s banální výměnou destiček či oleje jsou schopný to vše dorvat tak,že pak při dalším pokusu o povolení semelou kde co,nalomí šroub a pak ti to tedy přivezou s tím,že to mám udělat ...
Posledně sem takto 2 hodiny odvrtával zalomenej a zakouslej šroub v hliníkový kyvný vidlici (šroub na dotažení řetězu) a to byla vyšší dívčí
Posledně sem takto 2 hodiny odvrtával zalomenej a zakouslej šroub v hliníkový kyvný vidlici (šroub na dotažení řetězu) a to byla vyšší dívčí
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Strhnuty imbus na skrutke
Dobrá práce Taky jsem dnes laboroval nad něčím podobným.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Strhnuty imbus na skrutke
Já kdysi kolegovi z práce (ještě na Š120) měnil olej v motoru. Výpustný šroub NEŠEL povolit ani trhákem. Zpiloval jsem šroub z 19-ky na 18-ku > nepomohlo, tak povolit šrouby od vany a sundat ji i s olejem. Potom až byla vana dole, tak ten šroub do svěráku od frézky a otočit celou vanou. Prý to předtím měnili / utáhli v servisu Hovada
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Strhnuty imbus na skrutke
mne raz tak utiahli olejový filter,že som ho žiadnou metodou nemohol uvolnit. Po roznach maturáciách a pokusoch z neho zostala takmer len spodná myska a závit. Nakoniec som musel použit ešte deštruktívnejšiu metodu a to mysku filtra rozrezat a samotný závit dat dole samostatne. Filter bol tak utiahnutý,že sa ocel aktívne trela o dasadaciu plochu,kde sa má prakticky príruby dotýkat len O kružok. Veselá práca zabrala viac než den. Na škodovke som sa stým tiež stretol-pomohlo jedine navarenie 20 mm matice .
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Strhnuty imbus na skrutke
"Veselou" příhodu s olej filtrem mám taky, u Subaru Forester 2.0i MY 2009. Kolega chtěl vyměnit olej, otevřu kapotu a hledám olej filtr, fajn shora ho nevidím, zvednu auto, hledám dole, nic. Až po nějaké době jsem ho našel, je umístěný na docela netradičnim místě, jako by svisle blízko chladičovky. Ven se mu moc nechtělo.
Úplné peklo je na Vitaře 2.0i MY 2007. Kdo vymyslel umístění filtru v místě, kde sotva procpeš ruku (těsně u šasí), ten by zasloužil metál.
Úplné peklo je na Vitaře 2.0i MY 2007. Kdo vymyslel umístění filtru v místě, kde sotva procpeš ruku (těsně u šasí), ten by zasloužil metál.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Strhnuty imbus na skrutke
asi by nestacilo klasicke epoxidove, ja by som pouzil Loctite lepidlo na kov,podla reklamy je to silne ako zvaranie (aj ked je to zrejme nadsazka)Jerry3 píše:Tohle se standardně řeší nabodováním matky na onen šroub, samozřejmě pokud alespoň trochu čouhá. Jinak bych použil epoxidové lepidlo, při čem samozřejmě přijdeš o imbus.
v kazdom pripade super ze je to vonku
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Strhnuty imbus na skrutke
tekutý kov je v tomto príípade na nič. Mal som skrutku Torx,ktorá mala poškodenu hlavu. Kliešte sa tam dostali,no boli našikmo,takže preklzli. Vačšií Torx adaptér sa nedal narazit,málo miesta na kladivo.Tak som skusil prilepit Torx nástavec tekutým kovom. Vyskušal som 4 druhy-všetky absolutne zklamali. Tak som kupil vytahovák pre Torx a imbus. Vytahovák pre Torx preskakoval,pomohol vytahovák pre imbus-uplne vpohode a jednoducho.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta