STK a EMISE
Moderátor: Colommbo
Re: STK a EMISE
Pokud auto fotí a prohlíží při EK na všech STK, budou pak fotky s záznamy vkládat do CIS STK. Schválně bych se, ze zvědavosti, na to juknul v pondělí, jen sehnat nějaký VIN čerstvě dovezeného auta
Naposledy upravil(a) Libor dne sob pro 02, 2017 19:25, celkem upraveno 1 x.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
Dlouho ne, nicméně je to kravina. Akorát někdo neumí číst... Stačí se podívat do zákona. Ve věstníku dopravy (pro letošní rok) není ohledně evidenčky nic. Výňatek z 302 nížeNOVON píše:Kdy jsi byl naposledy?Moje info je stare cca 14 dni.BigBang píše:To je kravina, evidenčka je k tomu, aby se ověřilo, že to auto je opravdu to auto jako v techničáku...
(7) Evidenční kontrola je technická prohlídka vozidla v rozsahu kontrolních úkonů stanovených v příloze č. 7 ve skupině kontrolních úkonů č. 0. Tato technická prohlídka je účelově zaměřena na kontrolu souladu provedení vozidla s údaji uvedenými v technickém průkazu vozidla a v osvědčení o registraci vozidla na kontrolu souladu provedení a umístění identifikačních údajů vozidla například VIN, výrobní štítek v porovnání databází, která je součástí Centrálního informačního systému pro STK, a za účelem jejich dokumentace. Evidenční kontrola je součástí každé pravidelné technické prohlídky. Definice pojmů pro účely provádění evidenční kontroly jsou uvedeny v příloze č. 7. Podrobné podmínky zabezpečení této činnosti oznámí ministerstvo ve Věstníku dopravy.
Příloha č. 7 k vyhlášce č. 302/2001 Sb.
SEZNAM KONTROLNÍCH ÚKONŮ
pro kontrolu a hodnocení technického stavu vozidla při technické prohlídce
Označení stupňů závad:
A - lehká závada
B - vážná závada
C - nebezpečná závada
0.IDENTIFIKACE VOZIDLA
Podskupina kontrolních úkonů
Číslo položky Položka Metoda kontroly
Základní popis závady Hodnocení závady
A B C
0.1 Tabulka registrační značky (je-li vyžadována)
0.1 Tabulka registrační značky Vizuální kontrola
0.1.1 Vozidlo, které podléhá registraci, není opatřeno předepsaným počtem tabulek registračních značek B
0.1.2 Uchycení tabulky registrační značky je uvolněné nebo není spolehlivé, takže tabulka registrační značky může upadnout nebo způsob uchycení neodpovídá požadavkům. A B
0.1.3 Tabulka registrační značky je poškozená nebo deformovaná nebo nečitelná, nebo je upraven její rozměr nebo její nepovolená úprava snižuje její čitelnost. A B
0.1.4 Údaje uvedené na tabulce registrační značky neodpovídají údajům uvedených v dokladech vozidla. B
0.1.5 Umístění tabulky registrační značky na vozidle nebo úhly geometrické viditelnosti tabulky registrační značky neodpovídají požadavkům. B
0.1.6 Použití neschválené tabulky registrační značky (individuální výroba). B
0.2 Identifikace vozidla / identifikační číslo /výrobní číslo a povinný štítek výrobce
0.2.1 Identifikační číslo / výrobní číslo Vizuální kontrola
0.2.1.1 Vyražené identifikační číslo / výrobní číslo vozidla nebo výměnného samostatného technického celku (výměnná nástavba, pracovní stroj nesený) chybí, nebo je nelze najít. B
0.2.1.2 Identifikační číslo / výrobní číslo je neúplné nebo nečitelné nebo vyrezlé nebo jinak poškozené. B
0.2.1.3 Identifikační číslo / výrobní číslo neodpovídá údajům uvedených v dokladech vozidla nebo výměnného samostatného technického celku (výměnná nástavba, pracovní stroj nesený). B
0.2.1.4 Ve struktuře vyraženého identifikačního čísla / výrobního čísla nebo v jeho okolí, jsou patrné změny svědčící o jeho pozměnění nebo je číslo vyraženo neschváleným, neoriginálním způsobem. B
0.2.2 Povinný štítek výrobce Vizuální kontrola
0.2.2.1 Povinný štítek výrobce, je-li vyžadován, chybí nebo je nečitelný nebo je neúplný nebo vyznačené údaje neodpovídají údajům, uvedeným v dokumentaci vozidla nebo samostatného technického celku (výměnná nástavba, pracovní stroj nesený). A B
0.2.2.2 Způsob upevnění nebo provedení nebo způsob vyznačení údajů na povinném štítku výrobce svědčí o jeho pozměnění. B
0.3 Neshoda údajů
0.3 Neshoda údajů Vizuální kontrola
0.3.1 Změna nebo úprava vozidla, která neodpovídá schválenému provedení nebo údajům, uvedeným v dokumentaci vozidla, nebo je-li vyžadováno, není tato změna nebo úprava vyznačena v dokumentaci vozidla. B
1.BRZDOVÉ ZAŘÍZENÍ
...
Nic tam ohledně kontroly podvozkových částí nevidím
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: STK a EMISE
Hmm...neni no.Tak si ze me asi nekdo udelal prdel.Omlouvam se.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
Jasný, jen mi to nešlo do hlavy, tak jsem pohledal Spíš je otázka, jestli dotyčný nechtěl udělat zároveň i klasickou technickou, kterou neudělal a oni mu nedali ani evidenčku
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: STK a EMISE
na slovensku mozes prepisat na druheho aj vrak (musis doniest na privese)jestli dotyčný nechtěl udělat zároveň i klasickou technickou, kterou neudělal a oni mu nedali ani evidenčku
proste nie je ziadna podmienka aby bolo STK a EK pred prepisom
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
Ano, EK a TK jsou dvě odlišný věci, ale ten dotyčnej tam mohl přijít a chtít udělat obě věci zaráz. EK měl dostat, pokud vše viz výše bylo tak jak má a to, že měl vymlácený čepy je věc jiná, věc TK.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: STK a EMISE
Mapka "přísnosti" stanic technické kontroly: https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/ja ... 040600_pek
P.S. Včera jsem byl a mám na dva roky pokoj, zaplaťpánbu...
P.S. Včera jsem byl a mám na dva roky pokoj, zaplaťpánbu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: STK a EMISE
Zřejmě zaměstnanci námi placených tzv. "veřejnoprávních médií" už nemají co dělat. Co tak zredukvoat jejich množství a raději koupit mobilní STK včetně opacimetrů?
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
Byl sem v pondělí s medvědem. Technická ok. Ale měření emisí ... když pominu tu šílenou cenu,tak může mi někdo vysvětlit,jakej smysl má točit naftáka do omezovače po dobu několika vteřin? Může mi to vlastně někdo vysvětlit u jakýhokoliv motoru? Krom neskutečného namáhání. A může mi vlastně někdo vysvětlit,jaký význam má měření emisí na neutrál? Co se tím vlastně sleduje?
Sem na to tak koukal a emise při zátěži a na vytáčení na neutrál jsou úplně někde jinde. A taky si nemyslím,že by úplně platil vztah,že když je to OK na volnoběh,bude to OK v zátěži a naopak ...
To,že se mu něco nezdálo na emisích přes 3000 otáček je hezký,ale já jezdím převážně 1600 - až 2500 a to bylo naprosto ok.
Když nad tím tak přemýšlím,tak je to jen buzerační nástroj a dojná kráva. Ostatně jako TK. Jaký smysl má udělat za 5 minut prohlídku a pak si 25 minut povídat? Aby byla splněno nařízení?
U auta se jakžtakž něco kontroluje,ale na moto? Svítí,bliká? Jo nemáš laďák. OK, uděláme fotku. Ale že ti teče vidle, že máš volný nejty na kotoučích, že je ložisko v krku KO,to nikoho netankuje. Já to říkal už několikrát. Já dělat na STK motorky,tak mě kluci nebudou mít rádi. Ale ta práce by měla smysl. A né ta drahá fraška,která jen obtěžuje a stojí čas. To už rovnou stačí napsat. Pošlete nám 2000 kč,aby ste mohl 2 roky jezdit. Vyjde to nastejno ...
Sem na to tak koukal a emise při zátěži a na vytáčení na neutrál jsou úplně někde jinde. A taky si nemyslím,že by úplně platil vztah,že když je to OK na volnoběh,bude to OK v zátěži a naopak ...
To,že se mu něco nezdálo na emisích přes 3000 otáček je hezký,ale já jezdím převážně 1600 - až 2500 a to bylo naprosto ok.
Když nad tím tak přemýšlím,tak je to jen buzerační nástroj a dojná kráva. Ostatně jako TK. Jaký smysl má udělat za 5 minut prohlídku a pak si 25 minut povídat? Aby byla splněno nařízení?
U auta se jakžtakž něco kontroluje,ale na moto? Svítí,bliká? Jo nemáš laďák. OK, uděláme fotku. Ale že ti teče vidle, že máš volný nejty na kotoučích, že je ložisko v krku KO,to nikoho netankuje. Já to říkal už několikrát. Já dělat na STK motorky,tak mě kluci nebudou mít rádi. Ale ta práce by měla smysl. A né ta drahá fraška,která jen obtěžuje a stojí čas. To už rovnou stačí napsat. Pošlete nám 2000 kč,aby ste mohl 2 roky jezdit. Vyjde to nastejno ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: STK a EMISE
Máš pravdu, jen jak bys chtěl měřit motor v zátěži? Na nějaké brzdě?
Buď rád, že se zatím moc ne*erou do motorek co do emisí.
Buď rád, že se zatím moc ne*erou do motorek co do emisí.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
Já chápu,že provedení by bylo v podstatě nesmyslný. Na motorové brzdě to jde,ale je to drahý a časově náročný. Tohle prošlápnutí plynu v podstatě nic nestojí - obrazně řečeno.
Pak by taky ty čísla z brzdy mohla někoho vyděsit ...
Šlo mi v podstatě jen o takové zamyšlení při krácení času čekáním a koukáním se na legální trápení mého auta. V podstatě to je jeden z mála způsobů,jak se mi někdo dostane k volantu a ještě se nevybíravě chová v k půjčenému autu ... ale chápu. Je to jako s lidma v nemocnici. Je to jen další v řadě ... (Vím,všichni to tak neberou,ale kolik jich je ...)
Do motorek se neserou i když teď tomu pomohla zpřísněná norma u samotných výrobců. Nicméně tady je asi ten největší rozdíl mezi měřícím cyklem a reálným provozem ... a to se nebudu zmiňovat o karburátorových strojích ...
Pak by taky ty čísla z brzdy mohla někoho vyděsit ...
Šlo mi v podstatě jen o takové zamyšlení při krácení času čekáním a koukáním se na legální trápení mého auta. V podstatě to je jeden z mála způsobů,jak se mi někdo dostane k volantu a ještě se nevybíravě chová v k půjčenému autu ... ale chápu. Je to jako s lidma v nemocnici. Je to jen další v řadě ... (Vím,všichni to tak neberou,ale kolik jich je ...)
Do motorek se neserou i když teď tomu pomohla zpřísněná norma u samotných výrobců. Nicméně tady je asi ten největší rozdíl mezi měřícím cyklem a reálným provozem ... a to se nebudu zmiňovat o karburátorových strojích ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: STK a EMISE
Celý systém technických prohlídek, který vznikl na půdě EHK, se v některých zemích, včetně ČR, zvrhnul v dodatečnou, technicky téměř nic neřešící buzeraci řidičů, resp. majitelů a provozovatelů vozidel, a zlatý důl pro privátní podnikatelské subjekty. Ne všude tomu tak naštěstí je: např. v CH má TK reálný smysl a přínos. A rozhodně to není tím, že EHK sídlí v Ženevě.
Pokud jde o "týrání" dieselů při měření kouřivosti (přinejmenším těch ještě bez filtru), tak jiný způsob, než "podržení motoru v přeběhových otáčkách", snad ani neexistuje.
Pokud jde o "týrání" dieselů při měření kouřivosti (přinejmenším těch ještě bez filtru), tak jiný způsob, než "podržení motoru v přeběhových otáčkách", snad ani neexistuje.
Re: STK a EMISE
Ze se do motorek neserou je dobre. Minuly tyden jsem vyndal kat ze skutra. Totalni nesmysl v tak malem motoru. Jestli ho maj i vstrikovaci 125ky tak to je uz zvrhlost. V obou autech je mam a funkcni. Takze jsem 2:1 slusny clovek vs. ...
I kdyz obe maji odstavem egr.
I kdyz obe maji odstavem egr.
Re: STK a EMISE
a neni to realne tak?Durex píše: To už rovnou stačí napsat. Pošlete nám 2000 kč,aby ste mohl 2 roky jezdit. Vyjde to nastejno ...
z pocutia niektorych stk, je to az take ze si az vypyta tie prachy.. podte so mnou do jamy, prejdeme si zavady...
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: STK a EMISE
Jerry3: Dík, konečně vím, co si představit pod pojmem "přeběhový stav".
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90