STK a EMISE
Moderátor: Colommbo
Re: STK a EMISE
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: STK a EMISE
Syn byl s mým Space Wagonem na emisích. Protokol vypadá jako zfalšovaný: emise CO na volnoběh i při zvýšených otáčkách čistá nula! Pravda, předtím se hódně dobře svezl...
Re: STK a EMISE
Jardo, mam to co dva roky. A i min stk s odlehcenym homoUlterem.
Nakonec vyjedou jakysi prumer. Nechapu ale chuj s tym.
A chodim ofiko i stk. I kdyz sam si zkousim co...
Nakonec vyjedou jakysi prumer. Nechapu ale chuj s tym.
A chodim ofiko i stk. I kdyz sam si zkousim co...
Re: STK a EMISE
Klidně to vyvážím. Na rodinné svatbě jsem v koloně řídil Avensis 2.0 D-4D. Když jsem šlápnul na plyn, za autem dým až jsem se lekl, že se něco vysypalo na autě. Ale kdepak, táta auto nehoní a pak když tomu přitneš, tak je to regulérní lokomotiva. Chtělo to najet ostře několik desítek kilometrů než se to vymetlo. Po důkladném vymetení bez problému přes STK a nekouří.Pitris píše:Pánové, aby Vás tady zase někdo nenařkl že šlapete jenom po VW písečku
Re: STK a EMISE
Jenže to není vina auta ale ovládačeskodovkar píše:....Avensis 2.0 D-4D. Když jsem šlápnul na plyn, za autem dým....
Kdo jezdí kadla kadla na hudlana a bláhově si myslí že šetří, odrovnává motor....skodovkar píše:....Ale kdepak, táta auto nehoní....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: STK a EMISE
Máme Avensis s 2.0 D4-D 12 let a žádný problém s kouřivostí, pouze při vyhánění pavouků pár vteřin zakouří. Co s tím lítá kluk, jede ještě lépe. Najeto ke 400.000km. Přidáváme aditiva i do prémiové Vervy. Na emisích nikdy nebyl problém ani jsem ji nemusel před měřením protahovat.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: STK a EMISE
Tedy i když auto může kouřit, tak nemusí být nutně v nevyhovujicím stavu.Pitris píše:Jenže to není vina auta ale ovládačeskodovkar píše:....Avensis 2.0 D-4D. Když jsem šlápnul na plyn, za autem dým....
Kdo jezdí kadla kadla na hudlana a bláhově si myslí že šetří, odrovnává motor....skodovkar píše:....Ale kdepak, táta auto nehoní....
Re: STK a EMISE
Zajímavá to úvaha...
Re: STK a EMISE
Úvaha ala VW koncern....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: STK a EMISE
Zajímalo by mne, na co někteří lidé jezdí? Dnes jsem měl výjimečně (jako že se mi to během roku moc nestává) funkční (alespoň trochu) čich, a při jízdě na motorce jsem se nestačil divit, jak různorodé mohou být "odstíny pachu" z výfuků. Musím přiznat, že i moje motorka mi tentokrát silně smrděla.
Re: STK a EMISE
skodovkar píše: Tedy i když auto může kouřit, tak nemusí být nutně v nevyhovujicím stavu.
jééj, nie si náhodou telepat alebo ako sa to volá, ked niekto ovláda mysel iného človeka... totiž mohol by si túto myšlienku vsugerovať pánom u nás na EK. Práve teraz by sa mi to náramne hodilo.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: STK a EMISE
idem na parkovisko k autu, a vidim modry dym ako sa plazi medzi autami.. samozrejme smrad.skodovkar píše:
Tedy i když auto může kouřit, tak nemusí být nutně v nevyhovujicím stavu.
zas typek na benzinovej ódi a3... dym a smrad to je asi vlastnost aut z vychodu nemecka, jako trabant.
Re: STK a EMISE
Pokud ti protáhnutí auta nepomůže, pak přes opacimetr bez opravy neprojdeš. Zkrátka to protáhni. Koukni jestli všechno chodí tak, jak má. Při vymetání sazí kouřivost rychle klesá a nakonec by nemělo jít vidět už vůbec nic.jarson1 píše:skodovkar píše: Tedy i když auto může kouřit, tak nemusí být nutně v nevyhovujicím stavu.
jééj, nie si náhodou telepat alebo ako sa to volá, ked niekto ovláda mysel iného človeka... totiž mohol by si túto myšlienku vsugerovať pánom u nás na EK. Práve teraz by sa mi to náramne hodilo.
Re: STK a EMISE
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ov ... n=Aktualne
Za sebe k tomu dodám pouze tolik, že čím "ekologičtější" (z hlediska emisí CO2, tj. spotřeby) motor, tím obvykle více emisí jedovatých svinstev z něho padá.
Za sebe k tomu dodám pouze tolik, že čím "ekologičtější" (z hlediska emisí CO2, tj. spotřeby) motor, tím obvykle více emisí jedovatých svinstev z něho padá.
Re: STK a EMISE
Není nad to v médiích prezentovat zrovna to, na co je potřeba dát požehnání.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40