Oleje.cz

 

Stara otazka: 95 v. 99

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Příspěvekod bio » pát říj 02, 2009 18:41

Jednodušší než bádat , který benzín je lepší je ,vyměnit vzduchový filtr, svíčku a odkalit karburátor. Jo a taky to bude rychlejší :lol: ! pŘÍPADNĚ VYMĚNIT STARÝ BENZÍN ZA ČERSTVÝ :idea:
bio
 
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvekod Koňár » pát říj 02, 2009 19:50

Zaprve mám dost velikou zahradu kterou je potřeba sekat úplně každý týden takže vyměňovat nový benzín za nový když ten starý vždy vysekám je blbost a to ostatní dělám cca jednou za dva měsíce takže o sekačku se starám dost dobře . Akorát motor Brigs and Stratton už je holt starý skoro 10roků takže se není čemu divit . A proto už chci konečně ten motor nějak vyčistit protože na trávu výkon uplně stačí a sekačka je to ještě dobrá takže zbavit se jí ještě nehodlám.Motor se klepe a kolísá volnoběh.
Koňár
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv čer 25, 2009 16:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod bio » pát říj 02, 2009 20:48

Tak v případě , že nechceš kupovat nový stroj doporučuji vyčistit karburátor ultrazvukem.
bio
 
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Koňár

Příspěvekod Koňár » sob říj 03, 2009 11:08

A kde ten ultrazvukový přístroj vezmu? Kde by mi takovouhle službičku udělali?
Koňár
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv čer 25, 2009 16:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod bio » sob říj 03, 2009 17:26

V případě zájmu kontakt přes SZ na mém profilu.
bio
 
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvekod Pitris » ned říj 04, 2009 18:08

Koňár píše:Takže blue octans od benziny je jakoby předchůdce vervy jestli tomu rozumím dobře .A neměli by jste někdo zkušenost , jaký je rozdíl mezi blue octans a w poverem 95 ?.....

Rozumíš tomu dobře, a blue octans má (nebo měl - ale jak píše Demo, je ještě k sehnání) 99oktanů; a to je rozdíl mezi ním a W-Poverem 95. To bys musel srovnávat s benzinem od Shellu W-Pover Racing 99+, nebo "stovkovou" Carrerou od OMV.
A jsou to čisticí benziny, které by měli odstraňovat usazeniny ze sacích ventilů, a čistit, a udržovat čistý celý palivový systém. A je fakt, (ale spíš pocitově, než laicky změřitelně), že motor má klidnější běh, a líp "táhne". Ale po rozdělání motoru DLOUHODOBĚJI (asi 8tkm) provozovaném na W-Pover 95 byly sací ventily a svíčky podstatně čistší, než u motoru jezdícím na "obyčejný" Natural. (Ty motory měly "natočeno" kolem stodvaceti tisíc km).
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21347
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvekod JJ » čtv říj 08, 2009 22:07

Koňár píše:Takže blue octans od benziny je jakoby předchůdce vervy jestli tomu rozumím dobře .A neměli by jste někdo zkušenost , jaký je rozdíl mezi blue octans a w poverem 95 ? mě by docela zajímalo , jak ten blue octans čistí motor,a kolik stojí. Já totiž potřebuju trochu pročistit motor v 4 taktní sekačce a zajímalo by mě jestli to ten motor nezničí a naopak jestli to tomu motoru pomůže .Motor se totiž celý klepe a má nevyrovnaný chod. Předem děkuji za každou radu.


Ahoj, než špekulovat jakej benzín, tak přes zimu motor rozmontuj, odkarbonuj mechanicky a zabruš ventil. Motory B&S mají tuším rozvod SV - před pár lety mi dcera nalila do 4taktu B+S benál mixlej olejem v domění že sekačka je dvoutakt. Tak sem to přebrousil,vyměnil svíci, vyčistil vzduch filtr a motor pak šel jak hodinky. Takže hrubá a jemná brusná pasta, nový těsnění pod hlavu ( cca 250 kč ) nová svíčka a pár hodin práce. Tak nodně štěstí.
JJ
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned srp 16, 2009 1:22

Příspěvekod JJ » čtv říj 08, 2009 22:13

Jo a bacha, motory B+S mají šroubky a matičky v palcovejch rozměrech, tak to chce extra klíče třeba od Tony nebo trochu vybrousit normální plochý klíče v milimetrech.
JJ
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned srp 16, 2009 1:22

Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvekod teplý bratr » úte srp 24, 2010 19:27

Nevíte jestli je ještě pořád ( teď v létě 2010 ) ten blue octans někde k dostání ?. Dneska sem bral na benzině naftu a to je ještě ta benzina kde mají ten zastaralej design a viděl sem tam blue octans na tabuli a nebyla u něj jako u jediného cena. Rovněž u něj jako u jediného nebyla pečeť kvality. Soudím tedy že ho tam asi nemají ale zajímali by mně jestli je ještě někde k dostání.
teplý bratr
 

Příspěvekod Pitris » stř srp 25, 2010 13:07

Už jsem Blue octans dlouho neviděl, a asi ho už ani nedělají:
http://www.benzinaplus.cz/cz/paliva.html řekl bych, že ho už úplně nahradila Verva100.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21347
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod teplý bratr » pát srp 27, 2010 9:21

A nevíš jestli je ta verva 100 aspoň stejně dobrá jako ten blue?
teplý bratr
 

Příspěvekod Pitris » pát srp 27, 2010 18:29

Já jsem se kdysi (asi před 12-ti lety) zařekl - po neblahých zkušenostech s benzinem u Benziny - že u nich už brát nebudu. 3x jsem u nich (a ne u té samé pumpy, a ani to nebyly žádné malé čerpačky někde na kraji dědiny - jednou to bylo dokonce na dálnici u Devíti Křížů) vzal benzin s vodou, ale loni na podzim jsem v Tišnově už u Benziny Plus vzal Vervu100, protože tam byla levnější než v Brně u Shella "pětadevadesátka" Natural (ne V-Power), a řekl bych, že to bylo poznat na odezvě auta "po plynu", ale srovnání s Blue octans nemám, to jsem nezkusil.....
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21347
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvekod lengy60 » pát pro 01, 2017 21:23

lengy60 píše:Do Efecty 95 jsem 1 odměrku dával také,ale do 100 nebo V-Pover Racing 100,mi to už přijde kontraproduktivní,takže mám zásobu pro paničku. :lol:

Libore já mám předepsanou 98-100 výrobcem,takže jiná volba není,ale funguje to dobře,už jsem to tady někde psal.Tankuji buď zmiňovaný Shell nebo ONO 98+Wynn´s,Vervu jsem dával taky,ale nějak mi to uši nebraly. :D
Citroen C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 81kW
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Uživatelský avatar
lengy60
 
Příspěvky: 5500
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvekod Libor » pát pro 01, 2017 21:34

lengy60:
Ty jsi samé překvapení, chlape :-) Tak popravdě jsem netušil že v tom přeplňovaném PureTechu je předpis na min BA98. Náročný princ, ten Tvůj mazlík.
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1497
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvekod Pedro » pát pro 01, 2017 21:42

Neni to nic prekvapujiciho. Aby to jelo, musi se,, foukat,, komprese. A ta se nekamaradi s detonacema,, ty s teplotou a predstihem..., toz to musi zachranovat vyssi okt.c.
ALMERA 3dv. Valv. 5w50. Ost. náplně Castrol. Polaris. Malé tech.úpravy.
SEDICI 4x4 Rowe 5w40 C3.Riken
SH 300i Valv.All cl.10w40 SL. Citygrip
SV 650 10w40 Valv. DrB. Angel GT
IVECO EC 80e180 (HPP)Total 10w40
MAN TGS 26.360 (VPP)Shell 15w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 6556
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

PředchozíDalší

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků