jo, to sa stava pri tlmičoch výfukov, toto ale neriešim - mam nerezové. Tie sa striekat ani nebudú. Su ako zrkadlo.
...ide o potrubia a príruby a zvary držiakov zavesenia hlavne.
Vlastne idem osetrit výfuk 1. v živote... nasrali ma japonci, že po 28 rokoch sa u zvaru držiaka v casti kde je kat vyskytla dierka priemer 1mm. takže tam davam výfuk z mojeho "náhradného auta", ktoré spí v kóme v garáži a ked už ho ma dole, napadlo ma ho trochu ošetrit, kým ho nahodím. To je vsetko. Akurát , ked som si dal prácu s prípravou, nerad by som zbabral finalnu upravu.
sprej na vyfuk
Moderátor: Colommbo
Re: sprej na vyfuk
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: sprej na vyfuk
este sa mi osvedcil tento sprej
https://www.farby.sk/112914/deco-color- ... vrchov-do/
https://www.farby.sk/112914/deco-color- ... vrchov-do/
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: sprej na vyfuk
Miso dik, ale nerozumeli sme si. Nepýtam sa co použit, navyše neriešim ani pozinkovaný, ani hliníkový material. Riešim nerez a klasickú ocel.
Otázka znela, do akej miery sa ovplyvní ( ak vôbec) kvalita/životnosť/ funkčnosť náteru, ak sa nedodrží technologický postup pri vypalovaní. A to tým, že sa predmet nebude vypalovat po 5 hodinách ( a každa vrsva zvlášť) ale po cca. 3-4 dňoch a naraz. Teda nie podla postupu doporuceného a kontrolovane v peci, ale ovela neskôr a prevázdkou.
Mimochodom, dnes som bol u maliarov a info je , že sa de facto prd stane, len musím jednotlivé vrstvy medzi sebou nechat preschút uplne.
Ale vítam aj dalsie názory tu, samozrejme
Otázka znela, do akej miery sa ovplyvní ( ak vôbec) kvalita/životnosť/ funkčnosť náteru, ak sa nedodrží technologický postup pri vypalovaní. A to tým, že sa predmet nebude vypalovat po 5 hodinách ( a každa vrsva zvlášť) ale po cca. 3-4 dňoch a naraz. Teda nie podla postupu doporuceného a kontrolovane v peci, ale ovela neskôr a prevázdkou.
Mimochodom, dnes som bol u maliarov a info je , že sa de facto prd stane, len musím jednotlivé vrstvy medzi sebou nechat preschút uplne.
Ale vítam aj dalsie názory tu, samozrejme
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: sprej na vyfuk
mimo temy- skusam poniklovat drobne veci, zatial uspesne. na teploty vyfuku by to asi nebolo
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: sprej na vyfuk
...hlavne asi nebudeš mat 4 metrovú vaňu na to
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey