Měl jsem auto s maximem krouťáku ve 4700 ot./min. a bylo skvělé, protože průběh křivky krouťáku + zpřevodování.skodovkar píše:Ale jsou skvělé do města, protože krouťák má max. ve 3000 rpm, čili je pořád po ruce.
Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba - a jiné
Re: Spotřeba - a jiné
Tak potom kalap dolu Keď ti to auto vyhovuje,nie je čo riešiťskodovkar píše:Za určitých ideálních provozních podmínek i žerou (AWY 40kW,6V). Například při jízde po dálnici "na kamion" tedy ručička přibitá na 90 se dá dostat hodně pod pět litrů. Případně mezi vesnicemi, kde není provoz se dá pomazlit se šaltrpákou a plynem a spotřeba je taky pěkná. Když to jde, tak se pomazlím, protože tím se zase já "svezu" a užiji si to
Tyhle motory se zkrátka nesmí točit a to jak z důvodu životnosti, tak i spotřeby. Ale jsou skvělé do města, protože krouťák má max. ve 3000 rpm, čili je pořád po ruce.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Spotřeba - a jiné
V životě bych si tuto motorizaci nekoupil Jedničkovou fobii možná ano.
Re: Spotřeba - a jiné
A copak asi měla jedničková Fábie za motor?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Mali 40 kw verziu,ale druhú verziu vytiali výkonovo až na 47kw
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Spotřeba - a jiné
První Fábie měly motor 1.4 MPI 44/50 kW, které byly následně nahrazeny motory 1.2 6V 40 kW a 1.2 12 V 47 kW.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Já měl jedničkovou fabuli 1.4 16V - sériově 74 kW - slušnej motor (označení, jestli si dobře pamatuji BBZ) na její hmotnost - původní majitelka ji ještě nechala čipnout, ale na brzdě jsem výkon nezkoušel. Škoda, že mi z ní udělali na parkovišti totálku Abych nebyl OT - jezdila průměrně za 7 litrů na 100km.
Re: Spotřeba - a jiné
....bylo z 74 kW tak asi 74 kWshalibaba píše:....původní majitelka ji ještě nechala čipnout, ale na brzdě....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
U atmosféry to ani jinak dopadnout nemohlo.
Re: Spotřeba - a jiné
Nárůst výkonu u atmosfér není vysoký, spíše se jedná o doladění
např. http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=15&lng=cze
např. http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=15&lng=cze
Re: Spotřeba - a jiné
Tak zrovna tento konkrétní motor žádnou výkonovou rezervu nemá, resp. je na výkonovém limitu svých konstrukčních možností. Tuším, že to potvrzuje právě Cimbu, a pochybuji, že by to někdo jiný věděl lépe.
Jinak řečeno, pokud si někdo skutečně nechat tento motor načipovat, pak prostě naletěl podvodníkovi a zbytečně vyhodil peníze z okna.
Jinak řečeno, pokud si někdo skutečně nechat tento motor načipovat, pak prostě naletěl podvodníkovi a zbytečně vyhodil peníze z okna.
Re: Spotřeba - a jiné
Ten motor 1.4 74 kW stál za prd,pokud se netočil do červennýho,tak to nejelo,a když ano,tak žral trávu kolem cesty.Mnohem lepší byla verze 55 kW,s automatem neměla chybu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
^^^^ o tom to je, papierova max hodnota krutaku ci vykonu je o nicom.
podstatny je priebeh-graf, ale ten sa ziabohu neudava..
na motore puretech (atmo) je velmi fajn ze pouzitelny krutak uz je pri 2500-3000, tie male 4 valce z minulej ery boli ladene zas na vysoke otacky.
co nemusi byt prijemne pre kazdeho tocit furt motor, aby to vobec jelo..
podstatny je priebeh-graf, ale ten sa ziabohu neudava..
na motore puretech (atmo) je velmi fajn ze pouzitelny krutak uz je pri 2500-3000, tie male 4 valce z minulej ery boli ladene zas na vysoke otacky.
co nemusi byt prijemne pre kazdeho tocit furt motor, aby to vobec jelo..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Spotřeba - a jiné
Jerry3 píše:...protože průběh křivky krouťáku + zpřevodování.
P.S.: Samozřejmě z brzdy, ne v obrázku z prospektu od výrobce.