Ale ještě než přišla "VWŠkodofka" s 2.0 85kW, existoval motor se stejným obsahem, ale s více jak dvojnásobným výkonem.... 2.0 VTEC 176 kW Ale je fakt že ten za 7 / 100 nejezdil, ale zase točil přes 9PavelRS píše:Však jsem neporovnával. Jen konstatuji. Jede to jako diesel prostě. 85 kW benzin, i bez turba, jede příjemněji.
Spodek nebo vršek ?
Moderátor: Colommbo
Spodek nebo vršek ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spodek nebo vršek ?
Slozity motor a kone vyhnany otackama. V dvoulitru nejlepší motor R6 BMW.
Myslím starsi generace v 90 l.
Myslím starsi generace v 90 l.
Re: Spodek nebo vršek ?
A v čem přesně spočívá výhoda toho,že musím vytočit motor na 9 tícek s doprovodem zvuku motorové pily?Pitris píše:Ale ještě než přišla "škodofka" se 2.0 85kW, existoval motor se stejným obsahem, ale s víc jak dvojnásobným výkonem.... 2.0 VTEC 176 kW Ale je fakt že ten za 7 / 100 nejezdil, ale zase točil přes 9
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spodek nebo vršek ?
Ten motor je možná konstrukčně jednodušší než oturbenej tříhrnek. A ano, koně jsou vyhnaný otáčkama. A proč ne Proč ne v 6-ti tisících forsáž Ale to nepochopí kdo preferuje doping ve formě turba a při 6-ti tisících dostává závrať.
Ale sorry za off topic
Ale sorry za off topic
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spodek nebo vršek ?
Teprve s otáčkami nastupuje radost z jízdy. Ano, pro mnohé těžké pochopit, neřku-li se s tím smířit. A Pedro, ten R6 od BMW rozhodně nebyl špatný, ovšem narazit na omezovač jako na zeď...
Re: Spodek nebo vršek ?
Nesedi mi úplně spodovy motory, ktery sice od 1500 tahnou, umrou však ve 4000.
Stejně tak vysokootackove. Jeden z duvodu prodani Hornika. Cestovne se dalo 4-6000,jenze když někdy se mi chtelo zabejcit, muselo se k 10 a chtelo asi i vic, tam ja nechodil, bo zvuk sileny jako moje Husqva.
A i proto mam basak vyfuk na jiz ctvrtem aute. Kdyz se mi zachce kravit v zatackach 1-2-3-2-1,aby bucel ne kvicel. Alma v 6800 prestava tahnout a 7100 omezovac. I tak davam 6-6500 pouze na kratkodoby kraviny.
Takže radost ze zvysujicich se otacek ano, ale radost z jizdy mivam vetsinou jen ve vyse popsanych mistech.
Proto mi v autech vyhovuji starsi motory typu GTi, GSi, iS ap., v lehkych starych HB.
Ve vetsich autech jednoznacne M3 E36, 46. S tema mi to fakt bavi. I rozsah otáček
Stejně tak vysokootackove. Jeden z duvodu prodani Hornika. Cestovne se dalo 4-6000,jenze když někdy se mi chtelo zabejcit, muselo se k 10 a chtelo asi i vic, tam ja nechodil, bo zvuk sileny jako moje Husqva.
A i proto mam basak vyfuk na jiz ctvrtem aute. Kdyz se mi zachce kravit v zatackach 1-2-3-2-1,aby bucel ne kvicel. Alma v 6800 prestava tahnout a 7100 omezovac. I tak davam 6-6500 pouze na kratkodoby kraviny.
Takže radost ze zvysujicich se otacek ano, ale radost z jizdy mivam vetsinou jen ve vyse popsanych mistech.
Proto mi v autech vyhovuji starsi motory typu GTi, GSi, iS ap., v lehkych starych HB.
Ve vetsich autech jednoznacne M3 E36, 46. S tema mi to fakt bavi. I rozsah otáček
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spodek nebo vršek ?
Pitris píše:...A ano, koně jsou vyhnaný otáčkama. A proč ne Proč ne v 6-ti tisících forsáž Ale to nepochopí...
Ale hovno...!Jerry3 píše:Teprve s otáčkami nastupuje radost z jízdy. Ano, pro mnohé těžké pochopit, neřku-li se s tím smířit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spodek nebo vršek ?
Tedy jinak: gradace výkonu v otáčkách. Lepší?
Re: Spodek nebo vršek ?
Každému co jeho jest. Nedávno mě svezl kolega v jeho Mustangu a nadšený jsem z toho tedy nebyl.Hlava jak pátrací balón a hrbatej jak zvoník od MB,děkuji nechci. A představa,že mi bude vpředu kvílet motor jako když brzdí těžkotonážní vlak ze stovky,tak to už vůbec ne.Pěkně tichoučko,prdelka v bavlnce,to je moje.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spodek nebo vršek ?
Tím kvílením motoru myslíš co? Obecně otáčky anebo kravál výfukového systému Mustangu?
Re: Spodek nebo vršek ?
ked to vytrhnem z kontextu (ja tomu chapem).. preco recenzie su negativne , ak auto je sprevodovane tak, ze na dialnici toci vyssie otacky? vtedy to uz neni radost z jizdy ?Jerry3 píše:Teprve s otáčkami nastupuje radost z jízdy.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Spodek nebo vršek ?
Protože evropské motory se "netočí do kulata", tedy vytáčet je znamená opruz.
Re: Spodek nebo vršek ?
Mustang duní,Hondy kvílí. Ale dle kolegy Mustang duní málo,takže si objednal výfukový systém,aby to dunělo ještě víc.Jerry3 píše:Tím kvílením motoru myslíš co? Obecně otáčky anebo kravál výfukového systému Mustangu?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spodek nebo vršek ?
Já bych si naopak přiobjednal vypnutí toho kraválu, u Mustanga.
Re: Spodek nebo vršek ?
Kolega je mladý a neklidný,však jsi ho viděl ne? Ale má se ještě hodně co učit,než ty plnokrevníky zkrotí,holt to není Corsa 1,4 s automatem.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW