Spodek nebo vršek ?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Pitris »

PavelRS píše:Však jsem neporovnával. Jen konstatuji. Jede to jako diesel prostě. 85 kW benzin, i bez turba, jede příjemněji. 8)
Ale ještě než přišla "VWŠkodofka" s 2.0 85kW, existoval motor se stejným obsahem, ale s více jak dvojnásobným výkonem.... 2.0 VTEC 176 kW :) Ale je fakt že ten za 7 / 100 nejezdil, ale zase točil přes 9 :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Pedro »

Slozity motor a kone vyhnany otackama. V dvoulitru nejlepší motor R6 BMW.
Myslím starsi generace v 90 l.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od lengy60 »

Pitris píše:Ale ještě než přišla "škodofka" se 2.0 85kW, existoval motor se stejným obsahem, ale s víc jak dvojnásobným výkonem.... 2.0 VTEC 176 kW :) Ale je fakt že ten za 7 / 100 nejezdil, ale zase točil přes 9 :twisted:
A v čem přesně spočívá výhoda toho,že musím vytočit motor na 9 tícek s doprovodem zvuku motorové pily? :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Pitris »

Ten motor je možná konstrukčně jednodušší než oturbenej tříhrnek. A ano, koně jsou vyhnaný otáčkama. A proč ne :?: Proč ne v 6-ti tisících forsáž :?: Ale to nepochopí kdo preferuje doping ve formě turba a při 6-ti tisících dostává závrať.
Ale sorry za off topic :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Jerry3 »

Teprve s otáčkami nastupuje radost z jízdy. Ano, pro mnohé těžké pochopit, neřku-li se s tím smířit. A Pedro, ten R6 od BMW rozhodně nebyl špatný, ovšem narazit na omezovač jako na zeď... :x
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Pedro »

Nesedi mi úplně spodovy motory, ktery sice od 1500 tahnou, umrou však ve 4000.
Stejně tak vysokootackove. Jeden z duvodu prodani Hornika. Cestovne se dalo 4-6000,jenze když někdy se mi chtelo zabejcit, muselo se k 10 a chtelo asi i vic, tam ja nechodil, bo zvuk sileny jako moje Husqva.
A i proto mam basak vyfuk na jiz ctvrtem aute. Kdyz se mi zachce kravit v zatackach 1-2-3-2-1,aby bucel ne kvicel. Alma v 6800 prestava tahnout a 7100 omezovac. I tak davam 6-6500 pouze na kratkodoby kraviny.
Takže radost ze zvysujicich se otacek ano, ale radost z jizdy mivam vetsinou jen ve vyse popsanych mistech.
Proto mi v autech vyhovuji starsi motory typu GTi, GSi, iS ap., v lehkych starych HB.
Ve vetsich autech jednoznacne M3 E36, 46. S tema mi to fakt bavi. I rozsah otáček :wink:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Colommbo »

Pitris píše:...A ano, koně jsou vyhnaný otáčkama. A proč ne :?: Proč ne v 6-ti tisících forsáž :?: Ale to nepochopí...
Jerry3 píše:Teprve s otáčkami nastupuje radost z jízdy. Ano, pro mnohé těžké pochopit, neřku-li se s tím smířit...
Ale hovno...! :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Jerry3 »

Tedy jinak: gradace výkonu v otáčkách. Lepší?
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od lengy60 »

Každému co jeho jest. :wink: Nedávno mě svezl kolega v jeho Mustangu a nadšený jsem z toho tedy nebyl.Hlava jak pátrací balón a hrbatej jak zvoník od MB,děkuji nechci. :| A představa,že mi bude vpředu kvílet motor jako když brzdí těžkotonážní vlak ze stovky,tak to už vůbec ne.Pěkně tichoučko,prdelka v bavlnce,to je moje. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Jerry3 »

Tím kvílením motoru myslíš co? Obecně otáčky anebo kravál výfukového systému Mustangu?
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše:Teprve s otáčkami nastupuje radost z jízdy.
ked to vytrhnem z kontextu (ja tomu chapem).. preco recenzie su negativne , ak auto je sprevodovane tak, ze na dialnici toci vyssie otacky? vtedy to uz neni radost z jizdy ? :oops: :mrgreen: 8) :twisted:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Jerry3 »

Protože evropské motory se "netočí do kulata", tedy vytáčet je znamená opruz. :mrgreen:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od lengy60 »

Jerry3 píše:Tím kvílením motoru myslíš co? Obecně otáčky anebo kravál výfukového systému Mustangu?
Mustang duní,Hondy kvílí. :D Ale dle kolegy Mustang duní málo,takže si objednal výfukový systém,aby to dunělo ještě víc. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od Jerry3 »

Já bych si naopak přiobjednal vypnutí toho kraválu, u Mustanga.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Spodek nebo vršek ?

Příspěvek od lengy60 »

Kolega je mladý a neklidný,však jsi ho viděl ne? :D Ale má se ještě hodně co učit,než ty plnokrevníky zkrotí,holt to není Corsa 1,4 s automatem. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Odpovědět