Pitris píše:Jak by se asi rozjížděl na šestku ze třech tisíc
A prozradíš mě jaký atmo zážehový motor do dvou a půl litru obsahu se na poslední kvalt svižně rozjede z té první půlky otáčkového spektra?lefort píše:No právě, Honda.
Moderátor: Colommbo
Pitris píše:Jak by se asi rozjížděl na šestku ze třech tisíc
A prozradíš mě jaký atmo zážehový motor do dvou a půl litru obsahu se na poslední kvalt svižně rozjede z té první půlky otáčkového spektra?lefort píše:No právě, Honda.
Však taky (nejen) proto si pořizujeme auta se slušnými motory... Omča má převody spíš delší než kratší a jsem tomu radši, čtyřka je přímý záběr, pětka je 0,845. Na pětku motor točí 2000/80, 2500/100 a 3000/120, omezovač při cca 6750/min. a i z ještě spodní poloviny otáčkového spektra auto zrychluje poměrně svižně. On i ten pojem svižně je celkem relativní.Pitris píše:A prozradíš mě jaký atmo zážehový motor do dvou a půl litru obsahu se na poslední kvalt svižně rozjede z té první půlky otáčkového spektra?
....preco recenzie su negativne , ak auto je sprevodovane tak, ze na dialnici toci vyssie otacky?
Pitris píše:Accord točí při 130-ti na pětku (šestku nemá) 4 tisíce. A je mu dobře bo max. krouťáku. A vrčí si za 7,5/100.... A když to přišlápnu, jde do otáček a zrychluje. Celkem svižně. Jak by se asi rozjížděl na šestku ze třech tisíc A když potřebuji, tak za tři a 150 nebo za čtyři a 190 je tam u 7 tisíc....rychle
Ano, však taky reakcí na tvůj dotaz byla prakticky jen moje první větaPitris píše:Ale...
zbytek byl jen na dokreslení. A co píše kolega kornelColommbo píše:Však taky (nejen) proto si pořizujeme auta se slušnými motory...
je prostě projev (jako charakter bych to nepojmenoval, ten těmto motorům chybí) dnešních motorů. Papírově se jeví velmi dobře, s téměř dvojnásobným objemem mám 132kW a dokonce jen 240Nm, ale ty moje koně a ňůtnmetry se chovají jinak. Napadá mě srovnání s naftovými PD - nejdřív nic, pak krátký výbuch sopky a po něm už jen sopečné bahno... Na druhou stranu pro běžný provoz v rámci předpisů to postačuje.kornel píše:...Napr. 110kw/250Nm 1.4tsi.. keď s tým občas jazdím po meste, obchvatoch a pod. tak sa to javí ako vcelku živé, svižné a dokáže to do tých cca 100km/h popreháňať kadečo.. nafúkané je to v rozmedzí cca 2000-3500ot. dosť solídne, až je to nepríjemné ako to po určitej krátkej chvílkeod .zašlapnutia plynu, pomaly nadvihne predok auta, ale akonáhle od toho čakáš niečo aj "vyššie"...
Suzuki HayabusaPitris píše:A prozradíš mě jaký atmo zážehový motor do dvou a půl litru obsahu se na poslední kvalt svižně rozjede z té první půlky otáčkového spektra?