Spodek nebo vršek ?
Moderátor: Colommbo
Re: Spodek nebo vršek ?
... Jako v jedne 911,co jsem obcas vozili. Jinak to prepnuti na hlucno, mazec. Treba v tunelu. Ale jde to chvíli.
Seriove to melo zvuk příjemný chrchlak.
Seriove to melo zvuk příjemný chrchlak.
Re: Spodek nebo vršek ?
Mustang-ano! Ale asi se sériovým výfukem. Jinak točivý motor, který se ždíme až k omezovači(H) ano, jako víkendovku. Ale na běžné ježdění? Děkuji nechci.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spodek nebo vršek ?
Kde to mám podepsat...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spodek nebo vršek ?
Tak jednu az dve generace zpatky. Kdy měl vic puvodni tvary a hlavne vpredu kulata svetla.
Stejne nic pro me.
Stejne nic pro me.
Re: Spodek nebo vršek ?
A víte, co mne nejvíc se.e na mém autě? Právě to, co to vychvalujete.
Re: Spodek nebo vršek ?
Každej jsme jiná člověci, a podle vkusu každého soudruha Já mám rád vyšší otáčky a zátah motoru v nich. V autě nad 5 a na motce od 8 tisíc. A minulá CBR 600 F4 měla další "kopanec" ještě i v 11-ti Ale ta šla přes 14. A CBR 250 2T přes 20....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spodek nebo vršek ?
Špatné pojmenování vlákna, Jarku, správně mělo být horňáci nebo dolňáci. Já su tedy spíš dolňák, horňákem jen když sám zrovna chcu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spodek nebo vršek ?
Aha Taky by šlo To pak teda já horňák - tam i tam Mě to ale napadlo podle karet
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spodek nebo vršek ?
Podle karet by to měl být svršek neboli filek.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spodek nebo vršek ?
pepoh píše:....preco recenzie su negativne , ak auto je sprevodovane tak, ze na dialnici toci vyssie otacky?
Ať jdou v tomto případě recenze někam
Accord točí při 130-ti na pětku (šestku nemá) 4 tisíce. A je mu dobře bo max. krouťáku. A vrčí si za 7,5/100.... A když to přišlápnu, jde do otáček a zrychluje. Celkem svižně. Jak by se asi rozjížděl na šestku ze třech tisíc A když potřebuji, tak za tři a 150 nebo za čtyři a 190 je tam u 7 tisíc na atmodvoulitr hóódně rychle (a zběsile)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spodek nebo vršek ?
No právě, Honda.Pitris píše:Jak by se asi rozjížděl na šestku ze třech tisíc
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Spodek nebo vršek ?
To je jednoduchý, na tahání vozejku, podvalu a tak celkově na práci spíše spodek. Naopak na svezení a zábavu z jízdy spíše vršek. Proto mám jedno auto velký a těžký, který tahá "vocpoda" a druhý malý a lehký, který má od 3000ot/min ještě dalších 4000ot zábavy...
Re: Spodek nebo vršek ?
U mustangu nemůžeš krotit zvuk motoru /odhlučněnější sání/ ani projev výfuku /přiškrcením průměru roury/. Oba zdroje osobního projevu hluku, musí být vyvážené,jinak by to nebyl Mustang, ale poník.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Spodek nebo vršek ?
A bacha na změnu výfuku. První dvě třetiny délky výfuku se svody, mají vliv na plnění (spotřeba a výkon) motoru . Poslední třetina je pak to tlumení hluku. Čím větší průměr, tím hlubší a dunivější zvuk to bude mít. Může se stát, že na tento kmitočet bude reagovat nějaký díl na karoserii, bude rezonovat, a to pak nebude požitek, ale utrpení se špunty v uších, jak na mašině, nebo s klapkami na uších, jak v buldozeru.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Spodek nebo vršek ?
Kdysi MMC používala slogan "ticho, výkon, Mitsubishi". Zbožňoval jsem to. Tedy ne tak ona slova, jako jejich pravdivost v praxi.
Když jedu na motorce, slyším hlavně výfuk - Hombré zná ty dvě obrovské roury. Průjezd celou Blankou je pro mne utrpením. Tlumeně pak vnímám už jen kovářskou mechaniku pohonu motorky. Když jedu na skútru, slyším hlavně zvuky okolí. Je až neuvěřitelné, s čím vším dokáží lidé jezdit a ještě s tím být spokojeni.
Když jedu na motorce, slyším hlavně výfuk - Hombré zná ty dvě obrovské roury. Průjezd celou Blankou je pro mne utrpením. Tlumeně pak vnímám už jen kovářskou mechaniku pohonu motorky. Když jedu na skútru, slyším hlavně zvuky okolí. Je až neuvěřitelné, s čím vším dokáží lidé jezdit a ještě s tím být spokojeni.