Specifické použití

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Specifické použití

Příspěvek od Bramborak3 »

No ano Rup splnuje i 505.01. Takže ho můžou dat i tuneři co přečipuji chroptáka a davaji tomu plnej. Bo upravuji trysky apod..
František Smíšek
Příspěvky: 125
Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
Bydliště: Praha

Re: Specifické použití

Příspěvek od František Smíšek »

Nechci do toho kecat, zas až tolik tomu nerozumím, ale tohle je typický případ pro použití oleje se specifikací E6/E9/CJ-4, kvůli hrozícímu "bore polishingu". Problém je ale asi v tom, že nebude k mání ve viskozitě xW/40(50), která by v tomto případě byla možná vhodná.
Franta
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Specifické použití

Příspěvek od lefort »

Ale co třeba pístová rychlost u osobáku? Dvojnásobné otáčky vůči motoru kamionu? Navíc ty "specifické" požadavky VAG motorů, atd...Nerozporuju, jen přemýšlím. ;-)
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Specifické použití

Příspěvek od Shi »

Bore polishoing je dobrá připomínka, oleje s rozumným obsahem bóru, molybdenu a wolframu s tím ale problém mít nejspíš nebudou.
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Specifické použití

Příspěvek od bjukemen »

vzhladom k poziadavkam na obsah zloziek ktore si uviedol tomu najviac odpoveda ten RUP
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Odpovědět