Tak se vykašli na olej C3. A tady máš ty co plní i B3(B4) 5w30-a3-t6585.htmlCabatomas píše:Jo a DPF nemám
škoda fabia 1.4 44kw
Moderátor: Colommbo
Re: 530d e39 142 kw
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 530d e39 142 kw
Shell Helix Ultra 5W-30 5L (ACEA A3/B3, A3/B4) (BMW LL-01)
třeba tento? VW 502.00/505.00 je v pohodě?
třeba tento? VW 502.00/505.00 je v pohodě?
Re: 530d e39 142 kw
Počkej chceš to báwa ne? Tak do toho nemotej normy VW....
Jo, a ten Shell Helix Ultra můžeš
Jaká je spotřeba oleje?
Jo, a ten Shell Helix Ultra můžeš
Jaká je spotřeba oleje?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 530d e39 142 kw
Jo do báwa, spotřeba oleje žádná, nedolívám ani deci oleje. Normy VW co jsou u oleju napsané se bmw vůbec netýkají? A můžu mít ještě hloupou otázku? Jaký je rozdíl mezi c3 a b3/b4? Díky
Re: 530d e39 142 kw
Normy VW se báwa netýkají. BMW má svoje - co je za problém to pochopit
A oleje ACEA C3 jsou hlavně pro naftové motory s DPF. A kvůli tomu filtru pevných částic je v něm omezeno množství "saps" přísad, které jsou ALE potřeba pro to aby olej dobře plnil VŠECHNY svoje funkce v motoru.
A oleje ACEA C3 jsou hlavně pro naftové motory s DPF. A kvůli tomu filtru pevných částic je v něm omezeno množství "saps" přísad, které jsou ALE potřeba pro to aby olej dobře plnil VŠECHNY svoje funkce v motoru.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 530d e39 142 kw
Super, děkuju za vysvětlení. A myslíš že má cenu dělat výplach motoru za použití něktrého přípravku určeného přímo k výlachu?
Re: 530d e39 142 kw
Nemá cenu, jen ve zcela výjimečných případech. Jinak si nastuduj https://www.oleje.cz/clanek/Porovnani-k ... vych-oleju
Re: 530d e39 142 kw
Dnes to dokážu poznat i při cestě ledadlem, byť uznávám, že za volantem je to viditelnější. Jó, ženy a koncerňáci...yosemitak píše:Ja nutne nezastavam Jerryho dukladne rozdelovani lidi na koncernaky a normalni lidi, nicmene dnes mam vetsi pochopeni nez jindy.
Koncerňáctvo, koncerňáci. (Re:š fabia 1.4 44kw)
Pre záujemcov, je toho v neprebraných príspevkoch ešte trocha viac (už i s tými zopakovanými), kontext diskusie napovie, kedy bola vytiahnutá príslušná označovacia karta:
Vyhledáváním bylo nalezeno 744 výsledků search.php?x=0&y=0&keywords=koncerna*
(Vyhledáváním bylo nalezeno 3176 výsledků search.php?x=0&y=0&keywords=koncer%C5%88* tu už asi pripočítalo aj iné výsledky)
Vyhledáváním bylo nalezeno 744 výsledků search.php?x=0&y=0&keywords=koncerna*
(Vyhledáváním bylo nalezeno 3176 výsledků search.php?x=0&y=0&keywords=koncer%C5%88* tu už asi pripočítalo aj iné výsledky)
Jerry3 píše:Jelikož koncerňáci neumějí použít funkci vyhledávání, dal jsem si tu práci a udělal to za ně. Po zadání hesla "koncerňáctví" mi to vyhodilo 79 výsledků na celkem šesti stranách. Níže cituji jen mé vlastní příspěvky z prvních dvou stran. To jen pro osvěžení paměti a potvrzení toho, že "všechno už tu bylo".
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: škoda fabia 1.4 44kw
Cábíkovi bych řekl, že do té Fabie 1,4 MPI se dával olej správné viskozity, tedy 10W-40 a je dobré u toho zůstat. Pokud jde o viskozitu, nejenže stačí, ale minimálně některé motory tohoto typu ji dokonce vyžadují. Specifikaci VW bych vůbec neřešil a přidržel se osvědčeného ACEA A3, moderní výkonný olej. Už i proto, že předepsaný interval výměny je 15000 km nebo rok. Takže by to neměl být jen nějaký olej, jak jsem tady jinde četl. Jestli Shell, to už je na každém . Já bych se přikláněl k nějakému oleji 10W-40, ACEA A3
Re: 530d e39 142 kw
Cabatomas píše:Jo do báwa
Nechcem sa ta dotknut ale logicke myslenie ti nic nehovori? Opytat sa ci norma VW moze byt do BMW je fakt hlupe..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: škoda fabia 1.4 44kw
Já do Fabie 1,4mpi vyzkoušel od oleju shell,total,Castrol. všecko oleje 10W-40 a nejlepší si motor přede a je opravdu tiší a má kultivovaný chod s olejem Castrol magnatec 10W-40 tak už experimentovat nebudu a dávám už jen Castrol magnatec 10W-40 a paráda. Jinak Castrol se spojil dohromady s firmou BP,tak snad to bude i k lepšímu.
Re: škoda fabia 1.4 44kw
A nejtišší a nejkultivovanější projev má motor, který se netočí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: škoda fabia 1.4 44kw
To jo to už jedině elektromotor.