Škoda 100
Moderátor: Colommbo
Re: Škoda 100
Nádrž právě byla měněna po povodních, takže ty úsady už pamatují asi více. Mám tam pozdější pumpu s předřadným filtrem a trojbodové úchyty do bloku. Za pumpou je ještě nezbytný průhledný papírový filtr. Myslím si, že by neměl pustit nic, co by zacpalo trysku A kdyby, tak je třeba šlápnout na plyn
Re: Škoda 100
Důkladně zkontroluj stav hliníkového odlitku hrdla nádrže, pak budeš vědět víc.
Re: Škoda 100
Ano, hrdlo byva pruser, stejne jako jeho napojeni.
Pumpu mas novejsi, nicmene ona samotna je zdroj nekolika problemu s tesnosti paliva i oleje.
Pres dodatecny papirak nic neprojde, ovsem sam karbec a filtr nad nim, dokaze trysku pricpat.
Karbecy az po 742 neustálé drobné problemy. Pokud byl nekdo citlivy na chod motoru, poznal okamžitě rozdil. Kdo se spokojil, ci nepoznal, byl rád ze mu agregat funguje a to mu stacilo.
Totez nastaveni rozdelovace. Tam byl co serie, to oridinal. Az bezkontaktní byl posun.
Kladivkac se dokazal rozhodit po 500km.
Pumpu mas novejsi, nicmene ona samotna je zdroj nekolika problemu s tesnosti paliva i oleje.
Pres dodatecny papirak nic neprojde, ovsem sam karbec a filtr nad nim, dokaze trysku pricpat.
Karbecy az po 742 neustálé drobné problemy. Pokud byl nekdo citlivy na chod motoru, poznal okamžitě rozdil. Kdo se spokojil, ci nepoznal, byl rád ze mu agregat funguje a to mu stacilo.
Totez nastaveni rozdelovace. Tam byl co serie, to oridinal. Az bezkontaktní byl posun.
Kladivkac se dokazal rozhodit po 500km.
Re: Škoda 100
Nezobrazuje se mi nic konkrétního...
Re: Škoda 100
Vypada dobre. Vymenit koncova svetla a
Re: Škoda 100
Koncová světla kolem 2000Kč za obě, osvětlení SPZ 1000+Kč a zadní znak na kapotu se jen tak nevidí. Nad nabastleným otáčkoměrem přimhouřím oči, vypadá to neinvazivní. Jenom ta zadní světla mi při udaném nájezdu nesedí, jsou zašlá jako kdyby to stálo pořád venku.
Jerry: zkus otevřít na PC
Jerry: zkus otevřít na PC
Re: Škoda 100
Tak právě naopak: z PC nic, ale v mobilu se mi to zobrazuje.
Re: Škoda 100
Já to otevřel až dnes Vypadá hezky
A ty zadní světla 'uměli' vyblednout i za 2roky
A ty zadní světla 'uměli' vyblednout i za 2roky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Škoda 100
Tak ty ceny 100 se docela pěkně šponují. Nicměně, solidní kousek
Skodovkar:
Jak je na to ta Tvá? Hezčí, horší, podobná?
Skodovkar:
Jak je na to ta Tvá? Hezčí, horší, podobná?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Škoda 100
Trochu jetější, starší a pomerně unikátní. První ročník, kdy šlo hrdlo nádrže za dvířka, ale bylo umístěno níže než u pozdějších modelů. Zatím jsem jinou takovou neviděl.
Re: Škoda 100
Tak už to zprovozni a doraž, máš to pár km
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Škoda 100
Do Jiřic....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Škoda 100
To bylo retro peklo
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Škoda 100
Zvažoval jsem, ale kdoví jak by vypadala cesta na podzimním i jarním termínu.Pitris píše:Do Jiřic....