Oleje.cz

 

Shell V-Power Nitro +

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod unlocking » sob črc 14, 2012 20:24

unlocking
 

Příspěvekod Colommbo » ned črc 15, 2012 8:59

Kecy v peci, přece už jen slovíčko "nitro" u lidí evokuje představu vysokého výkonu, tak ho tam dáme, za rok přijde třeba Shell Neutron Bomb+ ... :evil: Podle mého soudu jde hlavně o marketingovou a reklamní záležitost a myslím si to i přesto, že už roky tankuju N95 výhradně u pump s mušlí... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 8308
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Příspěvekod bjukemen » ned črc 15, 2012 9:03

..ja zase rad tankujem do mušlí :lol: :lol:

..ale je to iba obycajny fake nic viac,no ludia na to radi naletia a budu si mysliet ake super palivo maju
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4671
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvekod unlocking » ned črc 15, 2012 10:09

Treba tam trochu aditiva cvrnknou :?
unlocking
 

Příspěvekod Pitris » pon črc 16, 2012 10:25

Pokud nechají cenu jak u V-Power Racing, tak toho asi stejně moc neprodají.... :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW
11 - 04, Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
04 - 11, Ravenol VST 5w40, Vredestein Ultrac Satin
V převodovce Ravenol MTF-2 75w80

Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 25112
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod podpolanec » pát srp 10, 2012 9:45

"V Power Diesel" sa po zdrazeni nad 1.6€/liter nepredaval tak tento Shell produkt
museli "reštartnut" pod inym "atraktivnejsim" nazvom. Nic viac.
podpolanec
 

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod Misojogi » úte zář 11, 2012 18:30

celkom pekny clanok
exkurzia v laboratoriach SHELL
http://auto.sme.sk/c/6522092/miesali-sme-palivo-do-formuly-f1.html
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
 
Příspěvky: 2323
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod Itall » stř zář 12, 2012 12:18

Já tankuju u Shellu jen když mají cenu jako ONO :lol: . A někde mají, ne že ne.
Itall
 

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod Colommbo » stř zář 12, 2012 12:57

Tankuju u Shellu tři a půl roku, co mám tuhle Omču - první cca dva roky V-Power a pak už "jen" N95. Myslím, že je to Ono :) a cena obecně tak nějak vyšší průměr... :|
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 8308
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod Koliesko » stř zář 12, 2012 14:40

na tom videu ktore je v tom clanku je jasne vidiet, ako Shell z nas robi blbcov!!
Koliesko
 

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod Misojogi » stř zář 12, 2012 20:39

ako to myslis? mozes byt konkretny?


mimchodom neviem preco ale mne motor vzdy najlepsie chodil na zakladny benzin nie na premiovy
ci skodovka ci oktavia ci fabia ci matiz
cim to moze byt ?

ale viem ze nie je pumpa ako pumpa
na dobrej pumpe ked dam benzin tak motor ide uplne inak
(a pritom to mozu byt napr dve SHELL pumpy)
a ten isty benzin N95
vie niekto vysvetlit tieto dve zahady ?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
 
Příspěvky: 2323
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod Koliesko » stř zář 12, 2012 21:34

Taki velki odbornici v tom laboratoriu, a na ventil strieka obycajnu vodu - to je naozaj zly vtip. Vidno ze nas "obycajnych" motoristov maju za hlupakov. Keby chceli byt objektivny tak by na jeden zaneseny ventil nastriekali obycajny benzin a na ten druhy ventil ich premiovy cistiaci benzin, nech je vidiet rozdiel.... Osobne si mysim ze akykolvek, aj ten najlacnejsi benzin z tesca by ten ventil vycistil rovnako... ale oni porovnavali benzin s vodou...fakt smiesne.... a to ani nevravim ze voda na ventiloch nema co robit za cely zivot motora, tak ci tak, aj ked niekto motor rozoberie a pustil by sa do cistenia ventilov, tak ich isto nebude cistit vodou, to snad nikoho ani nenapadne.... (okrem vedcov v shell :D )
Koliesko
 

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod wasermen » ned zář 16, 2012 7:27

A co dekarbonizace vodou pri bezicim motoru?
wasermen
 

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod Misojogi » ned zář 16, 2012 21:04

dekarbonizace vodou

to naozaj funguje?
vies o tom nieco viac ?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
 
Příspěvky: 2323
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvekod skodovkar » pon zář 17, 2012 5:44

Nojo, fakt to funguje :D
skodovkar
 
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Další

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků