Shell V-Power Nitro +

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
velkeK

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od velkeK »

U mušle mají dobře zmáknutý marketing a všechno je hyper, ultra, super a pak ve výsledku skutek utek a v peněžence vítr jako by foukal Mistrál. Nicméně u klasické V-P může být dlouhodobý účinek, ale kdo najede 50 - 100 tkm a udělá rozbor motoru ... u jejich 100+, která i v testu vysokooktanových paliv nebyla na špici si myslím, že Maxx je lepší a u Benziny mám morální problém, takže nedokážu posoudit ... hlavně co si budeme povídat, každému sedne něco jiného ...
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Brembo »

Colommbo píše:Hombre: Odpusť, Karle, mně se prostě nějak nechce věřit, že by jen prémiové palivo mělo tak obrovský vliv na spotřebu tvého auta... :?
Ja som 2x tankoval na nemenovanej benzínke s palivom neznámeho povodu. Nafta bola najlacnejšia v okolí. No po vyjazdení 2 nádrží som zistil,že i 2 nádrže V Poweru by boli značne lacnejšie. Spotreba bola 8,3 L/100km,kým dlhodobí priemer 5,5. Niekolkokrát som skušal i Power-znížil sa len klepot,no moj starý komorkový diesel bol imunny voči akémukolvek palivu. Na všetko išiel rovnako,len spotreba a hlučnost bola iná. Najbližšie opat vyskušam Power v priamovstrekom 2,0 CDTI
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Colommbo píše:Hombre: Odpusť, Karle, mně se prostě nějak nechce věřit, že by jen prémiové palivo mělo tak obrovský vliv na spotřebu tvého auta... :?
Psal jsem o pochybnosti, bo jsem si to popletl a domníval se, že se jedná o prémiové (vysokooktanové) palivo. Byl jsem vyveden z omylu a v případě jen 95 oktanů už tomu nevěřím vůbec, po jednorázovém natankování tuplem... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Získal jsem slevový kupón na Shellku,tak jsem dnes natankoval 50l V-Power Nitro+Racing 100.Tankování mělo i dobrodružný nádech,protože natrefit na stojan s tímhle palivem byl docela ořech,takže jsem dojel doslova na výpary. :lol: Dám vědět,co to udělalo se spotřebou a výkonem.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Vidíš to, Míro, já dnes odpoledne jen tak pro srandu a ze zvědavosti vzal plnou nádrž Vervy 100... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Jirko,tohle palivo u nás vůbec nevedou.Zkoušel jsem ale před nějakou dobou MAXe a nějaký extra efekt se nedostavil.Sakryš,začínají Game of Thrones. :?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Brembo »

A kde ide Sakryš,začínají Game of Thrones?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Brembo píše:A kde ide Sakryš,začínají Game of Thrones?
Ale to nic,opět jsem si spletl dny. :lol: Game of Thrones vysílá v pondělí HBO. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Já od Vervy 100 taky žádný extra efekt neočekávám, Míro, spíš fakt jen zvědavost a potvrzení svého názoru, že tyto benzíny jsou pro obyčejné (jako jsou ty naše) motory vpodstatě zbytečné... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Jirko,já to vidím podobně,ale když jsem měl ten slevový kupón. :lol: A pak,benzín za 34.90,-Kč jsem netankoval ani nepamatuji,tak abych si před dovolenou zvykl. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Martin K.

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Martin K. »

unlocking píše:Tak dle nového testu SM je nafta Nitro "stejná" jako Fuelsave, akorát je bez biosložky...
..testuji naftu od ruzných výrobců již dva roky v praxi 700km čechy švýcarsko...nedal jsem dopustit na Aral Ultimate Diesel..identický s PB Ultimate Diesel..stejný výrobce..taktéž Euro Oil Optimal Diesel super palivo..před dvěma měsíci už čtvrtá nádrž v Čechách tankována na Shellu :-)))Shell V-Power Nitro+..v Německu Shell V-Power Diesel identický..neskutečný ...jezdím Audi A6 3TDI Kombi S-line rok 2009 176kW...opravdu zážitek..nevím,kde vzali v testech Benzina vítěz... :wink: :wink: :wink:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Tak žádný zázrak s Shell V-Power Nitro 100 Racing se nekoná,spíše naopak. :?
Sejnou trasu jako jsem jel minule se spotřebou 6.8 l/100 jsem dnes měl 7.1 l/100.
Okamžitá spotřeba při rychlosti 90-95km/h minule 5.7 l, dnes 6.2-6.4 l.
Takže po vyjetí se vracím k osvědčenému ONO BA 95 +VIF. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pitris »

Já u těchto "prémiovek" při použití do běžného motoru spatřuji pozitivum jedině v tom,
že (snad) neobsahují biosložky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

S Vervou 100 v nádrži mám taky pocit, že ručička palivoměru klesá nějak rychleji - spotřebu však nijak podrobně nesleduju a tedy nemohu zcela odpovědně tvrdit, že je to benzínem... :D
"...Takže po vyjetí se vracím k osvědčenému ... BA 95 +VIF. :wink: "
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Návštěvník »

Použití 100 oktanových benzínů má u mého nového vozu příznivý vliv na palubního pohádkáře (PP): přestává si až tak moc vymýšlet (zmenšuje se rozdíl mezi jeho optimismem a realitou). :lol:
Odpovědět