Shell V-Power Nitro +

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Hombre »

Po dlouhé době jsem vzal plnou nádrž V-pover+ nitro / u které beru byla cisterna/a mohu říci, že mě to hlava nebere . Najednou to jde, benzín je OK , motor má výkon a spotřeba šla na nádrži v průměru o 0,5L/100km dolů. :shock:
Naposledy upravil(a) Pitris dne stř kvě 13, 2015 6:10, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Přesunuto z jiného vlákna. Admin
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od L_U_K »

to mě zaujalo... A kdo je zavážel? já totiž upřímně už v poweru nějak moc nevěřim...
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Hombre »

Dělá na ní kámoš, ale zatím jsem nenarazil na jeho směnu. Včera jsem k pumpě zajel a zase plnná nádrž poveru. Dnes čučím na palubák a nestačím se divit, stejná cesta a styl jízdy a PC ukazuje spotřebu pod 7L. Uvidím v neděli, kdy pojedu ložený na delší trasu, jak to se spotřebou zahýbe.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Návštěvník

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Návštěvník »

Sice nejsme ve vláknu ONO, ale se starým autem jsem dosahoval nejnižší spotřeby obvykle právě na benzín od ONO. Rozdíl byl až -jeden litr, přitom to jelo stejně, tedy ne lépe, ale ani hůř. Navíc jsem nikdy na benzín od ONO nezaznamenal žádný problém v chodu motoru, na rozdíl od benzínů odjinud.

S novým autem jsem už snížení spotřeby na benzín od ONO nezpozoroval (možná je to tím, že bere +-stejně, zatímco staré vykazovalo velký rozptyl), ovšem opět jsem nezaznamenal ani žádný problém a opět na rozdíl od jiných benzínů.
sosko

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od sosko »

Hombre píše:Po dlouhé době jsem vzal plnou nádrž V-pover+ nitro / u které beru byla cisterna/a mohu říci, že mě to hlava nebere . Najednou to jde, benzín je OK , motor má výkon a spotřeba šla na nádrži v průměru o 0,5L/100km dolů. :shock:
Nebude to aj tym, ze uz v tomto obdobi zavazaju 'letny' benzin ? Tak ako aj pri nafte, aj benziny sa lisia pre letne a zimne obdobie (napr. pre benzin rozny tlak par, prchavost), letne nafty (premiove) maju napr. zvysene cetanove cislo a s tym spojeny kultivanejsi chod, u niekoho nizsia spotreba atd. Je mozne, ze nieco podobne mozno badat aj pri benzinoch. :idea:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Hombre: Odpusť, Karle, mně se prostě nějak nechce věřit, že by jen prémiové palivo mělo tak obrovský vliv na spotřebu tvého auta... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Hombre »

Já nevyzdvihuji kvalitu Power Nitro+, nebylo to úmyslem, to je jen okrajově , co jsem natankoval, ale pumpu Shell, že nějaké kroky pro kvalitu udělali. Možná by oproti stávající, u které jsem zatim tankoval, byl na tom se spotřebou lépe i ten obyčejný u Shellu. Osobně jsem nezaznamenal rozdíl ve spotřebě mezi obyčejným a prémiovým , vždy jen benzín dobrý a pančovaný.Ten prémiový jsem bral z důvodu aditiv.
Poslední měsíc chrániči jsou na každém rohu a vydělávají na prémie, tak sem tam motor vytočím k omezovači, ale jinak řadím a plácám se mezi 2000 - 3000 otáčkama a právě i z dřívějška mám odzkoušeno s benzínem Shell, že ze všech benzínů táhá od spoda nejlépe, ikdyž pak v 6 tis. otáčkách moc hitparády nenadělá. Proto to okamžité snížení průměrné spotřeby.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Hombre »

Tak po 125 km po dálnici (130 -140km/hod ) a okrskách ve 4-řech osobách mě vylezla spotřeba na 7,6L :wink: tak asi to benzínem bude. :?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
velkeK

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od velkeK »

Shell V-Power vyhází pouze z klasického Naturalu 95.

Jejich Fuel Save obsahuje aditiva v objemu 250 ppmv od BASF - Nemo 6107 a V-Power obsahuje 1950 ppmv BASF - Nemo 6107. (již je ta informace trochu starší, ale z oficiálních materiálů).

Dle mého názoru není možné, aby ihned po natankování došlo k pocitu "zlepšení". V palivové soustavě resp. v přívodu ke vstřikům zůstane ještě předchozí palivo, které se musí spotřebovat, než se z nádrže začne dodávat natankované palivo, které je ještě naředené původním palivem.

Zároveň se domnívám, že přestože je objem aditiva cca 8x vyšši než u klasického paliva, tak v tom objemu, který je do tanku přídán (pokud se tak stalo) nemůže dojít k významnému nárustu výkonu (možná subjektivně) a okamžitému poklesu spotřeby. Měl by to být dlouhodobý účinek s postupným rozpouštěním usazenin.

Pro mne je to placebo a zbytečný prodkut za nechutnou cenu.

Nedozvíme se to do doby, než na to někdo najede mnoho kilometrů a pak rozebere motor. :D
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Tu se neřeší V-Power, nýbrž V-Power Nitro+, což je (mělo by být) prémiové palivo s oktanovým číslem cca 98-99. Nicméně i tak se domnívám, že jen samotné palivo snížit náhle spotřebu o nějakých půl litru na sto prostě neumí... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od L_U_K »

...no momentík - jsem zmaten. Za sebe: všechny moje příspěvky ZDE se týkají v-poweru 95 Nitro+,
- nikoli v-p racingu 100. Jen pro upřesnění. :D
velkeK

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od velkeK »

Colommbo píše:Tu se neřeší V-Power, nýbrž V-Power Nitro+, což je (mělo by být) prémiové palivo s oktanovým číslem cca 98-99. Nicméně i tak se domnívám, že jen samotné palivo snížit náhle spotřebu o nějakých půl litru na sto prostě neumí... :)
Jej moje chyba, strkám hlavu do hromady písku.

Co si vzpomínám, tak u Nitra bylo aditivování udávaný již v objemu m3 a nikoliv ppmv. Nebylo to zrovna málo na ten objem oproti těm ostatním, ale v testech nikdy nedopadl zrovna jako špičkový produkt, zato cena je špičková :-D.

Z mojí zkušenosti u 98+ vychází lépe MaxxMotion a to jak cenou, tak i výkonem a pak klasický N98 nebo kombinace N95 + N98.

Někdy může trvat než se upraví předstih (já měl i celou nádrž) ....
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Hlavně moje chyba, nějak se mi to v hlavě popletlo, ten V-Power Nitro+ bude opravdu jen 95 oktanů, omlouvám se a L_U_K-ovi děkuju za upozornění... :oops:
Naposledy upravil(a) Colommbo dne úte kvě 19, 2015 16:31, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od L_U_K »

...pohodička... ,
ale stejně: pokud p. Hombre píše o v-p nitro+95, tak zase nevim co si myslet. Jak jsem tady před nedávnem psal - já se na ten benzin dost zaměřil, ale nepřesvědčil mě o vyjímečnosti. Tudíž jsem upustil od jěho tankování. ( A s racingem 100 nemam žádný zkušenosti ). :)
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Durex »

Tak já sem 100 oktany zkoušel. Mám výhodu tu,že je daná palivová mapa a žádný senzor nekecá do procesu spalování. Obecně lze říct,že se trochu změní vůně výfukových plynů a jsou víc race alespoň pro mě :D Všimnul jsem si,že se lehce omezilo střílení do výfuku. Co se celkového projevu z hlediska výkonu či spotřeby týká,tak je to vše až moc subjektivní,abych mohl dělat nějaké závěry. Přišla mi lepší odezva na plyn. Spotřeba by klesnout mohla,ale v řádech deci. Tož tak. Momentálně tam mám Vervu. Každopádně prémiák beru tehdy,pokud zapomenu si vzít vif do 95-ky :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět