Shell V-Power Nitro +
Moderátor: Colommbo
Re: Shell V-Power Nitro +
Po dlouhé době jsem vzal plnou nádrž V-pover+ nitro / u které beru byla cisterna/a mohu říci, že mě to hlava nebere . Najednou to jde, benzín je OK , motor má výkon a spotřeba šla na nádrži v průměru o 0,5L/100km dolů.
Naposledy upravil(a) Pitris dne stř kvě 13, 2015 6:10, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Přesunuto z jiného vlákna. Admin
Důvod: Přesunuto z jiného vlákna. Admin
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Shell V-Power Nitro +
to mě zaujalo... A kdo je zavážel? já totiž upřímně už v poweru nějak moc nevěřim...
Re: Shell V-Power Nitro +
Dělá na ní kámoš, ale zatím jsem nenarazil na jeho směnu. Včera jsem k pumpě zajel a zase plnná nádrž poveru. Dnes čučím na palubák a nestačím se divit, stejná cesta a styl jízdy a PC ukazuje spotřebu pod 7L. Uvidím v neděli, kdy pojedu ložený na delší trasu, jak to se spotřebou zahýbe.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Shell V-Power Nitro +
Sice nejsme ve vláknu ONO, ale se starým autem jsem dosahoval nejnižší spotřeby obvykle právě na benzín od ONO. Rozdíl byl až -jeden litr, přitom to jelo stejně, tedy ne lépe, ale ani hůř. Navíc jsem nikdy na benzín od ONO nezaznamenal žádný problém v chodu motoru, na rozdíl od benzínů odjinud.
S novým autem jsem už snížení spotřeby na benzín od ONO nezpozoroval (možná je to tím, že bere +-stejně, zatímco staré vykazovalo velký rozptyl), ovšem opět jsem nezaznamenal ani žádný problém a opět na rozdíl od jiných benzínů.
S novým autem jsem už snížení spotřeby na benzín od ONO nezpozoroval (možná je to tím, že bere +-stejně, zatímco staré vykazovalo velký rozptyl), ovšem opět jsem nezaznamenal ani žádný problém a opět na rozdíl od jiných benzínů.
Re: Shell V-Power Nitro +
Nebude to aj tym, ze uz v tomto obdobi zavazaju 'letny' benzin ? Tak ako aj pri nafte, aj benziny sa lisia pre letne a zimne obdobie (napr. pre benzin rozny tlak par, prchavost), letne nafty (premiove) maju napr. zvysene cetanove cislo a s tym spojeny kultivanejsi chod, u niekoho nizsia spotreba atd. Je mozne, ze nieco podobne mozno badat aj pri benzinoch.Hombre píše:Po dlouhé době jsem vzal plnou nádrž V-pover+ nitro / u které beru byla cisterna/a mohu říci, že mě to hlava nebere . Najednou to jde, benzín je OK , motor má výkon a spotřeba šla na nádrži v průměru o 0,5L/100km dolů.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Hombre: Odpusť, Karle, mně se prostě nějak nechce věřit, že by jen prémiové palivo mělo tak obrovský vliv na spotřebu tvého auta...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Já nevyzdvihuji kvalitu Power Nitro+, nebylo to úmyslem, to je jen okrajově , co jsem natankoval, ale pumpu Shell, že nějaké kroky pro kvalitu udělali. Možná by oproti stávající, u které jsem zatim tankoval, byl na tom se spotřebou lépe i ten obyčejný u Shellu. Osobně jsem nezaznamenal rozdíl ve spotřebě mezi obyčejným a prémiovým , vždy jen benzín dobrý a pančovaný.Ten prémiový jsem bral z důvodu aditiv.
Poslední měsíc chrániči jsou na každém rohu a vydělávají na prémie, tak sem tam motor vytočím k omezovači, ale jinak řadím a plácám se mezi 2000 - 3000 otáčkama a právě i z dřívějška mám odzkoušeno s benzínem Shell, že ze všech benzínů táhá od spoda nejlépe, ikdyž pak v 6 tis. otáčkách moc hitparády nenadělá. Proto to okamžité snížení průměrné spotřeby.
Poslední měsíc chrániči jsou na každém rohu a vydělávají na prémie, tak sem tam motor vytočím k omezovači, ale jinak řadím a plácám se mezi 2000 - 3000 otáčkama a právě i z dřívějška mám odzkoušeno s benzínem Shell, že ze všech benzínů táhá od spoda nejlépe, ikdyž pak v 6 tis. otáčkách moc hitparády nenadělá. Proto to okamžité snížení průměrné spotřeby.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Shell V-Power Nitro +
Tak po 125 km po dálnici (130 -140km/hod ) a okrskách ve 4-řech osobách mě vylezla spotřeba na 7,6L tak asi to benzínem bude.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Shell V-Power Nitro +
Shell V-Power vyhází pouze z klasického Naturalu 95.
Jejich Fuel Save obsahuje aditiva v objemu 250 ppmv od BASF - Nemo 6107 a V-Power obsahuje 1950 ppmv BASF - Nemo 6107. (již je ta informace trochu starší, ale z oficiálních materiálů).
Dle mého názoru není možné, aby ihned po natankování došlo k pocitu "zlepšení". V palivové soustavě resp. v přívodu ke vstřikům zůstane ještě předchozí palivo, které se musí spotřebovat, než se z nádrže začne dodávat natankované palivo, které je ještě naředené původním palivem.
Zároveň se domnívám, že přestože je objem aditiva cca 8x vyšši než u klasického paliva, tak v tom objemu, který je do tanku přídán (pokud se tak stalo) nemůže dojít k významnému nárustu výkonu (možná subjektivně) a okamžitému poklesu spotřeby. Měl by to být dlouhodobý účinek s postupným rozpouštěním usazenin.
Pro mne je to placebo a zbytečný prodkut za nechutnou cenu.
Nedozvíme se to do doby, než na to někdo najede mnoho kilometrů a pak rozebere motor.
Jejich Fuel Save obsahuje aditiva v objemu 250 ppmv od BASF - Nemo 6107 a V-Power obsahuje 1950 ppmv BASF - Nemo 6107. (již je ta informace trochu starší, ale z oficiálních materiálů).
Dle mého názoru není možné, aby ihned po natankování došlo k pocitu "zlepšení". V palivové soustavě resp. v přívodu ke vstřikům zůstane ještě předchozí palivo, které se musí spotřebovat, než se z nádrže začne dodávat natankované palivo, které je ještě naředené původním palivem.
Zároveň se domnívám, že přestože je objem aditiva cca 8x vyšši než u klasického paliva, tak v tom objemu, který je do tanku přídán (pokud se tak stalo) nemůže dojít k významnému nárustu výkonu (možná subjektivně) a okamžitému poklesu spotřeby. Měl by to být dlouhodobý účinek s postupným rozpouštěním usazenin.
Pro mne je to placebo a zbytečný prodkut za nechutnou cenu.
Nedozvíme se to do doby, než na to někdo najede mnoho kilometrů a pak rozebere motor.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Tu se neřeší V-Power, nýbrž V-Power Nitro+, což je (mělo by být) prémiové palivo s oktanovým číslem cca 98-99. Nicméně i tak se domnívám, že jen samotné palivo snížit náhle spotřebu o nějakých půl litru na sto prostě neumí...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
...no momentík - jsem zmaten. Za sebe: všechny moje příspěvky ZDE se týkají v-poweru 95 Nitro+,
- nikoli v-p racingu 100. Jen pro upřesnění.
- nikoli v-p racingu 100. Jen pro upřesnění.
Re: Shell V-Power Nitro +
Jej moje chyba, strkám hlavu do hromady písku.Colommbo píše:Tu se neřeší V-Power, nýbrž V-Power Nitro+, což je (mělo by být) prémiové palivo s oktanovým číslem cca 98-99. Nicméně i tak se domnívám, že jen samotné palivo snížit náhle spotřebu o nějakých půl litru na sto prostě neumí...
Co si vzpomínám, tak u Nitra bylo aditivování udávaný již v objemu m3 a nikoliv ppmv. Nebylo to zrovna málo na ten objem oproti těm ostatním, ale v testech nikdy nedopadl zrovna jako špičkový produkt, zato cena je špičková .
Z mojí zkušenosti u 98+ vychází lépe MaxxMotion a to jak cenou, tak i výkonem a pak klasický N98 nebo kombinace N95 + N98.
Někdy může trvat než se upraví předstih (já měl i celou nádrž) ....
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Hlavně moje chyba, nějak se mi to v hlavě popletlo, ten V-Power Nitro+ bude opravdu jen 95 oktanů, omlouvám se a L_U_K-ovi děkuju za upozornění...
Naposledy upravil(a) Colommbo dne úte kvě 19, 2015 16:31, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
...pohodička... ,
ale stejně: pokud p. Hombre píše o v-p nitro+95, tak zase nevim co si myslet. Jak jsem tady před nedávnem psal - já se na ten benzin dost zaměřil, ale nepřesvědčil mě o vyjímečnosti. Tudíž jsem upustil od jěho tankování. ( A s racingem 100 nemam žádný zkušenosti ).
ale stejně: pokud p. Hombre píše o v-p nitro+95, tak zase nevim co si myslet. Jak jsem tady před nedávnem psal - já se na ten benzin dost zaměřil, ale nepřesvědčil mě o vyjímečnosti. Tudíž jsem upustil od jěho tankování. ( A s racingem 100 nemam žádný zkušenosti ).
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shell V-Power Nitro +
Tak já sem 100 oktany zkoušel. Mám výhodu tu,že je daná palivová mapa a žádný senzor nekecá do procesu spalování. Obecně lze říct,že se trochu změní vůně výfukových plynů a jsou víc race alespoň pro mě Všimnul jsem si,že se lehce omezilo střílení do výfuku. Co se celkového projevu z hlediska výkonu či spotřeby týká,tak je to vše až moc subjektivní,abych mohl dělat nějaké závěry. Přišla mi lepší odezva na plyn. Spotřeba by klesnout mohla,ale v řádech deci. Tož tak. Momentálně tam mám Vervu. Každopádně prémiák beru tehdy,pokud zapomenu si vzít vif do 95-ky
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis