Shell V-Power Nitro +
Moderátor: Colommbo
Re: Shell V-Power Nitro +
dík za velice příznivou informaci ohledně odolnosti a výdrže onoho motoru... To "pod kotlem".. je diskutabilní. Předně: ta Fabia je moje, nikoli erár, takže od toho se odvíjí moje chování k ní. Nicméně nejsem zdržovač plynulosti provozu a jezdim rád a dost svižně, baví mě to auto a hlavně mě vozí za obživou. Ale fakt je zajímavý, že tento kus opravdu nijak nereaguje na jakejkoliv "dražší - značkový" benzin... či jak to napsat ...
Re: Shell V-Power Nitro +
Tím pod kotlem jsem myslel otáčky v rozmezí 3.5-5.5 tisíc,ono se v podstatě do 3.5 tícek nic neděje. Pokud pojedeš po dálnici 150-160,tak je tam máš,ale samozřejmě musíš koukat,zda nejsou na blízku pomahači a chrániči.Ty samozřejmě nebudeš jezdit s autem stylem start a plnej,měnit olej na chlup po 30tkm,ale na druhou stranu jsme ho za rok stihli vyměnit min 3x.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
Z dnešního tisku, týká se nových aditiv, která bude Shell zavádět v brzké době, v reakci na přímovstřikové motory...
https://m.autorevue.cz/shell-zvysuje-po ... rni-motory
https://m.autorevue.cz/shell-zvysuje-po ... rni-motory
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Shell V-Power Nitro +
Omlouvám se Shellu ale přijde mi to...."Dvě stovky našich expertů téměř pět let bádalo a testovalo nový typ přísad do všech typů námi nabízených paliv".... jako Císusalk.
Císařská ústřední alchymistická kuchyně Bádejte, bádejte, bádejte.... Jamalalicha. Jamalalicha, i paprťála, chánua, chánua, e chánua, e chánu, džalala, džalala, a, a paprťála. Tasparta maznalika zamáz piskur ty, jalj a, piskurty, patláma, patláma, patláma a... žbrluch!
Ne, sorry. Možná to bude fungovat....
Císařská ústřední alchymistická kuchyně Bádejte, bádejte, bádejte.... Jamalalicha. Jamalalicha, i paprťála, chánua, chánua, e chánua, e chánu, džalala, džalala, a, a paprťála. Tasparta maznalika zamáz piskur ty, jalj a, piskurty, patláma, patláma, patláma a... žbrluch!
Ne, sorry. Možná to bude fungovat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
to joooo. Tak jsem si ucvrnknul. Ale pokud bude alespoň desetina pravdy, může to být dobrý benzín pro můj atkinson-ottův motůrek I když zatím se i-VTEC tváří, že mu Eurooilův BA95 Optimal+vif chutná.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Tak, Optimal i obyč. 95 od EO ve spojení s Wynn's(em) mýmu motoru chutnají taky, Shell ani zkoušet nebudu, nějak přišli o mou dřívější (opravdu dlouholetou) důvěru...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Já mám právě EO za barákem, navíc vcelku masivní reklama na Optimal... Takže nebyla jiná volba, snad nepoznám zakarbonovaný vršek motoru. Proč je Shell a jejich BA na prd? Nemám zkušenost, data...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Prakticky výhradně u Shellu jsem tankoval nějakých dvanáct let, nejdřív dlouhé roky V-Power a pak normální 95. Proběhly tu před časem výsledky poměrně velkého testu benzínů, konkrétně hledat se mi to však zrovna teď nechce... Mají u mě plot, i kartu jsem jim vrátil.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
To mi stačí, díky. Uvidíme, co ta jejich novinka. Od 6.6. bude dost testovacích dobrovolníků na ten jejich superbenzín a výsledky snad vylezou ven (brzy).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Shell např. v CH prima, zato v CZ bída.
Re: Shell V-Power Nitro +
Colommbo:
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Shell V-Power Nitro +
Tiež som v niekedy uprednostňoval Shell. Zmena podľa mňa nastala asi v období, keď začali s FuelSave. Nebolo to náhle, ale po čase sa mi na správaní auta niečo nezdalo. Bolo lenivšie, motoru sa veľmi nechcelo do vyšších otáčok... V tom období som ale riešil aj výmenu výfuku a problémy som hľadal tam. Skúšal som aj ten ich V-Power a sním to bolo o poznanie lepšie. Po čase som skúsil natankovať u lokálneho predajcu, ktorý (ako som vtedy zistil) predával "obyčajný" OMV benzín. Po nejakých kilometroch motor "ožil" a s benzínom lacnejším ako FuelSave šlapal lepšie, ako s V-Power. Vtedy u mňa Shell definitívne skončil. Do "obyčjného" benzínu si skôr preventívne pridávam VIF.
Predpokladám, že príčinou budú asi "biosračky". Shell to asi vo FuelSave prehnal a "prémiový" benzín nahradil ten "obyčajný". Vplyv mohlo mať aj dlhšie skladovanie drahšieho benzínu. Lokálny predajca s nižšími cenami dlho skladovať nemusel.
Tým jeho "alchymistom" veľmi neverím. Podľa mňa sú to len marketingové kecy a snaha napraviť si pokazené meno, alebo obhájiť vyššie ceny.
Predpokladám, že príčinou budú asi "biosračky". Shell to asi vo FuelSave prehnal a "prémiový" benzín nahradil ten "obyčajný". Vplyv mohlo mať aj dlhšie skladovanie drahšieho benzínu. Lokálny predajca s nižšími cenami dlho skladovať nemusel.
Tým jeho "alchymistom" veľmi neverím. Podľa mňa sú to len marketingové kecy a snaha napraviť si pokazené meno, alebo obhájiť vyššie ceny.
Re: Shell V-Power Nitro +
nech ziju inteligentne cistiace molekuly
Shell inovuje palivá. Predstavili novú generáciu pre zvýšenie účinnosti spaľovacích motorov. Novinka prichádza po 5 ročnom výskume a desiatkach tisíc hodín testov v laboratórnych podmienkach aj prevádzke. Nové palivá Shell obsahujú technológiu DYNAFLEX, ktorá rešpektuje požiadavky najmodernejších motorov, no ich efekt sa prejaví aj na starších typoch áut. V čom sú nové palivá odlišné?
Najvýkonnejšie a najúčinnejšie palivá v sortimente Shell sú V-Power. „Máme pred sebou najväčšiu technologickú inováciu v zložení palív a zároveň výrazný míľnik v histórii nášho výskumu. Historicky prvýkrát sme v jednom momente zmodernizovali celé portfólio benzínových aj naftových palív,“ - Jan Čapský, Shell ČR a SR. „Naším cieľom boli palivá, ktoré lepšie čistia a chránia motor. Všetci sme motoristi a z vlastnej praxe vieme, že je dôležité, aby sme do cieľa cesty prišli bezpečne, ale aj to, aby vozidlo pracovalo efektívne.“
Všetky nové palivá Shell obsahujú technológiu DYNAFLEX, ktorá pomáha čistiť a chrániť kľúčové komponenty motora, akými sú sacie ventily alebo vstrekovače, od škodlivých usadenín. Technológia použitá v benzínoch Shell V-Power sa zameriava na hlavné faktory ovplyvňujúce účinnosť motora a jeho výkon: trenie a usadeniny. Nový prémiový benzín Shell V-Power obsahuje 3x viac čistiacich a trenie znižujúcich zložiek v porovnaní so základným palivom Shell FuelSave Natural 95. Nová technológia prináša o 20% viac čistiacich molekúl oproti predchádzajúcej generácii benzínu Shell V-Power Nitro+.
to tam primiesavaju nejaky ten teflon alebo aspon olej ? nieco ako ked sa do wartburgu pridaval olej do benzinu?Zníženie trenia
Po natankovaní vytvoria palivá s novou technológiou ochrannú vrstvu na najdôležitejších častiach motora. Deje sa to rovnako v mestskej prevádzke ako aj pri dlhšej jazde na diaľnici. Prečo je to dobré? Vyššie trenie spotrebováva energiu, ktorá by mohla byť využitá na pohon vozidla. Nová technológia je preto navrhnutá tak, aby obmedzila tepelné straty, ktoré vznikajú trením. Palivo zároveň pôsobí aj v častiach, do ktorých sa motorový olej dostáva ťažšie. Prémiové palivá Shell V-Power 95 a Shell V-Power Racing 100 obsahujú trojnásobok zložiek znižujúcich trenie, v porovnaní so základným palivom Shell FuelSave Natural 95.
vracaju ?Účinnosť motora
Technológia DYNAFLEX aktívne obmedzuje tvorbu usadenín, znižuje straty súvisiace s trením a podporuje hladký chod motora. Nové palivá Shell V-Power sú navrhnuté tak, aby navyše motoru vrátili pôvodný výkon.
http://www.topspeed.sk/shell-inovuje-pa ... iach/12727
napriek vsetkemu mi motor najtichsie pradie na obycajnom Slovnafte .....
asi by sa tie inteligentne cistiace molekuly mali ist este ucit do skoly ako sa to spravne robi
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Shell V-Power Nitro +
Včera jsem byl nucen natankovat ne jak dříve V-Power, ale obyčejný FuelSave .Něco museli s benzínem udělat, protože již z benzínky vylétla mašina jak z praku ??? Uvidím, co udělá další nádrž.
Taky je možnost,že tankování pod Kameňákem nebylo to pravé ořechové.
Taky je možnost,že tankování pod Kameňákem nebylo to pravé ořechové.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50