Shell V-Power Nitro +
Moderátor: Colommbo
Re: Shell V-Power Nitro +
Mi přijde, že levnější značkové benziny (Shell Fuel Save, Agip Supertech) jsou takové dost průměrné. Já jsem je tedy tankoval levně, za cenu benzinu u ONO nebo o kousek víc, možná nejsou všude levné - nesleduji to. Lépe se osvědčuje tankovat u Benziny tam, kde je podlíž levná pumpa a Benzina má nižší cenu - benzin má pořád stejný, tj. kvalitní. U toho se dá něco poznat, že to jede lépe. Pro brňáky je to asi nepraktická rada .
Re: Shell V-Power Nitro +
Ja porad rikam ze ty spolecnosti si z nas akorat delaji srandu.
Zaklad je tankovat kvalitni naftu nebo benzin u proverene benzinky a kdo chce si tam pak muze pridat prisadu sam stejne tak jak by to oni udelali v cisterne co jede na benzinku. Kdyz si ale clovek prida prisadu sam vyjde ho to mnohem levneji a navic prisady ma pak v nadrzi v mnohem vetsi koncentraci!!
Ja uspesne pouzivam napriklad prisady Ekolube jiz nekolik let:
http://www.oleje.cz/k/prisady-do-paliv
mejte se
mira
Zaklad je tankovat kvalitni naftu nebo benzin u proverene benzinky a kdo chce si tam pak muze pridat prisadu sam stejne tak jak by to oni udelali v cisterne co jede na benzinku. Kdyz si ale clovek prida prisadu sam vyjde ho to mnohem levneji a navic prisady ma pak v nadrzi v mnohem vetsi koncentraci!!
Ja uspesne pouzivam napriklad prisady Ekolube jiz nekolik let:
http://www.oleje.cz/k/prisady-do-paliv
mejte se
mira
Re: Shell V-Power Nitro +
Ahoj auto mě jede lepší zatím to funguje ale jak dlouho zatím mohu doporučit
Re: Shell V-Power Nitro +
Tak dle nového testu SM je nafta Nitro "stejná" jako Fuelsave, akorát je bez biosložky...
Re: Shell V-Power Nitro +
Možná TO je na prémiovkách to nejlepší.....unlocking píše:.....akorát je bez biosložky...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
Prémiovky zde byly na trhu i před biosložkou....
Re: Shell V-Power Nitro +
vie niekto odporucit vhodnu prisadu do paliva ktora naozaj funguje?
mam totiz stale vacsie podozrenie ze je to len marketing pre dobry pocit ale ziaden realny prinos ...
mam totiz stale vacsie podozrenie ze je to len marketing pre dobry pocit ale ziaden realny prinos ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Myslím, Mišo, asi to budou stejnak spíš subjektivní dojmy a pocity (snad krom Pitrisových zkušeností s poklesem spotřeby s Petrol Power Ecomax od Millers) a možná to bude i jak který motor... Přidávám totéž do nádrže dva měsíce ( a cca 3tis.km), ale žádný vliv subjektivně nezaznamenávám, autí jezdí stále stejně a dobře, spotřeba také pořád slušná a dlouhodobě za rok a půl se (dle PC, jinak to neměřím) nemění. Ještě jedno balení mám "za rukou", tož až spotřebuju i to, budu dávat už jen benzín s pocitem, že jsem udělal aspoň něco pro vyčištění palivové soustavy...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
ja shell nitro vyrábam doma, stačí nasypať do nafty castrol TDA alebo VIF aditív a basta fidli....s castrol TDA je motor inak podla mna úspornejší ako s VIF-om, toto už viacerí tvrdili,čo Vy nato?
Re: Shell V-Power Nitro +
Ja uz VIF nedavam, protoze si myslim, ze na to, aby to fungovalo tak, jako v tom slavnem testu adidiv, se musi pouzivat mnohem vetsi koncentrace, jinak to skutecne nema takovy vliv. Jinak tezko rici, bez opravdu verohodneho testu jsou to jenom dohady a nase pocity. Ale je fakt, ze ten Millers asi nejak funguje, protoze to tvrdi vsichni, co to pouzivaji, a nejen v CR, a myslim si, ze spatne nejsou aditiva od LM, ted delsi zkousim i od Wynnsu a take to neni spatne.
Re: Shell V-Power Nitro +
Jak už jsem několikrát psal, tak v benzínu jsem poznal rozdíl. On totiž tříválcovec je citlivý i na škaredý pohled Takže patřím ke spokojeným uživatelům.
Re: Shell V-Power Nitro +
Jak napsal Colommbo - já mohu doporučit "milera"Misojogi píše:vie niekto odporucit vhodnu prisadu do paliva ktora naozaj funguje?...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
Pitris píše:Možná TO je na prémiovkách to nejlepší.....unlocking píše:.....akorát je bez biosložky...
To nic nemění na tom, že teď je absence biosložky v prémiovkách to nejlepší oproti standardnímu palivu - a hlavně v zimě při delší odstávce auta.....Jo, a měly by tu palivovou soustavu taky čistit a chránit.bastien píše:Prémiovky zde byly na trhu i před biosložkou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: listopad
50% naseho voz.parku,citajiciho nekoli set vozidel jezdi 3tim roken na 96bionaftu. Stejna udrzba,zadne upravy,hadice,filtry pouze zkraceny o 1/4 km probehu. Mensi emise,levnejsi provoz,stejny vykon. Ze by busy a gruzaviky mely kv.komponenty?
Pouze vozy s adblue nesmi.
Bio ok,kdysi se pouzivala emulz.nafta a to bylo KO.
Pouze vozy s adblue nesmi.
Bio ok,kdysi se pouzivala emulz.nafta a to bylo KO.
Re: Shell V-Power Nitro +
Test nafty u jednotlivých ČS vyšel v SM-Diesel speciál, z kterého vybírám. Testovány byla nafta AGIPU, EuroOilu, LukOilu, obě nafty Benzíny, OMW a Shellu. Zároveň byla testována polská Verva od Orlenu (pod kterou spadá Benzina) a německý Aral Ultimate, německý Agip Diesel Tech a německý Shell V-power.
Ověřovalo se cetanové číslo, obsah zvyšovačů cetanového čísla, destilační křivka, obsah aromátů, pěnivost a obsah biosložky MEŘO. Bohužel mazivost byla měřena jen u Top Q, Maxx-Motion Diesel a Shell Nitro +.
Píší, že skutečně nafty v Rakousku a Německo mají jiné složení tj. základních ropných složek, ze kterých se nafta "vaří" (nemyslí tím aditiva). Jediná nafta, která je na našem trhu přímo z Rakouska, je OMW Maxx-Motion.
Nejvyšší cetanové číslo má právě Maxx – Motion. V odebraném vzorku činilo 61, u Vervy 60,6 (a samozřejmě německý V-power a Ultimate Diesel od Aralu cca 60). Tyto nafty zároveň neobsahují žádné biosložky MEŘO. Biosložky bohužel způsobují nadměrnou tvorbu úsad (jde o kovy obsažené v biosložkách jako vápník, fosfor, draslík), v zimě snižují filtrovatelnost a rovněž rozkládají naftu. Jedinou výhodou je právě jejich mazivost. BOHUŽEL tyto prémiové nafty mají nejhorší mazivost která je u OMW na samé normou povolené hranici - 460µm. Maxx Motion 462, Shell Nitro + 347, německý Shell 359 a německý Aral 423. Dobře vyšla nafta TOP Q – 250 µm.
Bioložky odbourávají detergenty v naftě (čistící aditiva). Test na čistící složky však stojí miliony Kč, proto není v silách nezávislého arbitra tyto testy zaplatit.
Na testech bylo prokázáno, že Jak německý, tak český AGIP Diesel Tech není vůbec aditivovaná, ale obyčejná nafta (cetanové číslo 54,2). V testu vyšlo, že vzhledem k nynější cenové politice Shellu nejlépe vychází poměr mezi kvalitou a cenou u nafty Fuel Save Diesel.
Nafty bez MEŘO a západně od nás mají téměř čirou barvu, pouze mírně zabarvenou do žluta. Větší pěnivost nafty (především od Benziny) poukazuje na vyšší podíl čistících aditiv v naftě (kvůli ziskům rafinérie se právě snaží o co nejmenší pěnivost, aby se více vešlo do nádrže).
Ověřovalo se cetanové číslo, obsah zvyšovačů cetanového čísla, destilační křivka, obsah aromátů, pěnivost a obsah biosložky MEŘO. Bohužel mazivost byla měřena jen u Top Q, Maxx-Motion Diesel a Shell Nitro +.
Píší, že skutečně nafty v Rakousku a Německo mají jiné složení tj. základních ropných složek, ze kterých se nafta "vaří" (nemyslí tím aditiva). Jediná nafta, která je na našem trhu přímo z Rakouska, je OMW Maxx-Motion.
Nejvyšší cetanové číslo má právě Maxx – Motion. V odebraném vzorku činilo 61, u Vervy 60,6 (a samozřejmě německý V-power a Ultimate Diesel od Aralu cca 60). Tyto nafty zároveň neobsahují žádné biosložky MEŘO. Biosložky bohužel způsobují nadměrnou tvorbu úsad (jde o kovy obsažené v biosložkách jako vápník, fosfor, draslík), v zimě snižují filtrovatelnost a rovněž rozkládají naftu. Jedinou výhodou je právě jejich mazivost. BOHUŽEL tyto prémiové nafty mají nejhorší mazivost která je u OMW na samé normou povolené hranici - 460µm. Maxx Motion 462, Shell Nitro + 347, německý Shell 359 a německý Aral 423. Dobře vyšla nafta TOP Q – 250 µm.
Bioložky odbourávají detergenty v naftě (čistící aditiva). Test na čistící složky však stojí miliony Kč, proto není v silách nezávislého arbitra tyto testy zaplatit.
Na testech bylo prokázáno, že Jak německý, tak český AGIP Diesel Tech není vůbec aditivovaná, ale obyčejná nafta (cetanové číslo 54,2). V testu vyšlo, že vzhledem k nynější cenové politice Shellu nejlépe vychází poměr mezi kvalitou a cenou u nafty Fuel Save Diesel.
Nafty bez MEŘO a západně od nás mají téměř čirou barvu, pouze mírně zabarvenou do žluta. Větší pěnivost nafty (především od Benziny) poukazuje na vyšší podíl čistících aditiv v naftě (kvůli ziskům rafinérie se právě snaží o co nejmenší pěnivost, aby se více vešlo do nádrže).