Shell Pavr

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Libor Fiala

Shell Pavr

Příspěvek od Libor Fiala »

Dost lidí mě radilo ať si do Felicie 1.3 dám Šell Pavr,tak jsem to vyskoušel.Ale, po ujetí 70 km se mě auto zadusilo ,a mělo špatný tah. zastavil jsem vypl motor znovu nastartoval a auto jelo opět dobře ,ale spotřeba se zvýšila.Mohlo se to stát tím benzínem? :twisted:
drgi

Re: Shell Pavr

Příspěvek od drgi »

Libor Fiala píše:Dost lidí mě radilo ať si do Felicie 1.3 dám Šell Pavr,tak jsem to vyskoušel.Ale, po ujetí 70 km se mě auto zadusilo ,a mělo špatný tah. zastavil jsem vypl motor znovu nastartoval a auto jelo opět dobře ,ale spotřeba se zvýšila.Mohlo se to stát tím benzínem? :twisted:
kvalitnym benzinom asi nie. btw, existuje Shell V-Power (95okt) a Shell V-Power Racing (99okt). ktory si nalial ty?

drgi
Návštěvník

Re: Shell Pavr

Příspěvek od Návštěvník »

Libor Fiala píše:Dost lidí mě radilo ať si do Felicie 1.3 dám Šell Pavr,tak jsem to vyskoušel.Ale, po ujetí 70 km se mě auto zadusilo ,a mělo špatný tah. zastavil jsem vypl motor znovu nastartoval a auto jelo opět dobře ,ale spotřeba se zvýšila.Mohlo se to stát tím benzínem? :twisted:
Jak psal drqi - pokud jsi pouzil Shell V-Power Racing (99okt), tak to mohlo klidne zpusobit tebou popsane problemy. Normalni V-power by mel byt v pohode, ale ze by to neco zasadniho vyresilo si nemyslim.
Jiříček

Příspěvek od Jiříček »

Oba typy benzínů mají velice výkonná čistící aditiva, tedy je možné, že se něco ve vstřikovacím systému uvolnilo a na chvíli ucpalo vstřiky, po vychladnutí se činnost vstřikování obnovila. Nebo na druhé straně tato závada vůbec s benzínem souviset nemusela, co tak nechat přečíst paměť závad?
Pavel

Příspěvek od Pavel »

Už nějakou dobu liju do svého auta konkrétně Mazda 626 GE od Shellu V-power. Nemůžu potvrdit zda se nějak zlepšila dynamika motoru, to nic nepociťuji, ale výrazně se zlepšil běh motoru... Je výrazně klidnější a skoro vůbec nevybruje a řekl bych, že se i ztišil... Když jsem tam lil klasickou 95 motor více vybroval zejména při volnoběhu...
Radim Radil

Příspěvek od Radim Radil »

Muzu jenom potvrdit kladnou zkusenost s V power 95 okt. mam punto 1.2 a vzdycky sem tankoval na nejlevnejsich benzinkach co sem nasel. Uz tak rok sem mel problem s nejakou chybou vstrikovani (cervena kontrolka vstrikovani na palubovce obcas svitila a motor skytal, v servisu nic nezjistili).

Pak sem zacal tankovat na shellu a po case tahle porucha uplne zmizela a uz pul roku se mi vubec neprojevila. Asi se to nejak procistilo. Vykon vyssi nepozoruji, ale tech par korun navic za ten dobrej pocit z osetrenyho motoru stoji. :wink:
ing.edo

Příspěvek od ing.edo »

:wink: Ahoj!Moj nazor na V-power je pozitivny.Zacal som ho tankovat po ubehnuti 20tkm.Motor bezi plynulo a ma tichsi chod ako ked som tankoval klasicku 95-ku.Je to super benzin :P
S pozdravom Edo
Brembo

Příspěvek od Brembo »

Ta zavada sa ponasa na chybu lamda sondy a prepnuti riadiacej jednotky na nudzovy rezim. Niektore znacky to pouzivaju pre pripad,ze by odisla sonda a potom by bolo auto nepojazdne. Samozrejme si to odnesie spotreba.
Luboš

Příspěvek od Luboš »

já jsem lil do svojí motorky v-power a paráda, nebyl problém se startama ani s volnoběhem.. možná to i mín žralo, ale jak jsem koukl pod hlavu tak hruza a děs.... Hlava černá jak boty..... 2mm karbonu, ventily zanesený.. Pak jsem na zkoušku jezdil pul roku na agip.. rozdíl nebyl zas tak znatelný, trošku vice šel slyšet motor, ale jak jsem koukl pod hlavu bylo všude čisto....
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jerry3 »

Jasně, Shell vyrábí speciálně aditivované palivo, aby co nejvíce zasíralo motory, jen na to zákazníky nějak neupozornil.

Ale jestli jsi ten samý, kdo rychle zadřel boxer od Alfy, tak se opravdu vůbec ničemu nedivím.
Keldon
Příspěvky: 63
Registrován: pon kvě 01, 2006 13:25

Příspěvek od Keldon »

Tak nevím. Já beru do felicie 1.6 už 8 roků non - stop V-Power 95 od Shellu a motor ne a ne zadřít. Auto jezdí bez jakýchkoliv problémů. Dokonce jsem za těch 8 let ani nepotřeboval čistit škrtící klapku.
ace

Příspěvek od ace »

Keldon píše:Tak nevím. Já beru do felicie 1.6 už 8 roků non - stop V-Power 95 od Shellu a motor ne a ne zadřít. Auto jezdí bez jakýchkoliv problémů. Dokonce jsem za těch 8 let ani nepotřeboval čistit škrtící klapku.
Bylo by zajímavé, udělat rozbor Shell benzínu a Shell V-Power. Rozdíl by byl zanedbatelný. Proč? Jsme přece v CZ, kde se krade, ředí všechno a vydělává hlavně podvodem.... Naivisté, co si myslí, že tankují něco jiného....
jl

Příspěvek od jl »

takovy blbosti o zlodejnach uz nepis,techniku at novou nebo starou nevochcijes.ja to tankuji taky uz 3 roky a nemam s tim sebemensi problem.mam felicii 1.3 40 kw,115tis. najeto a slape jako hodinky.az budes chtit priste davat rozumy,tak si otom nejdriv neco zjisti a potom mudruj,inteligente!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: [/b]
moony

Příspěvek od moony »

já teda nevím, ale já jsem jeden čas na to taky zkoušel jezdit a nezaznamenal jsem nic, co by stálo za to to dál platit. Pokud někdo myslí, že díky tomu nemusel čistit klapku u felicie, tak mu tu víru neberu, pouze podotýkám, že u systémů MPI jde přes klapku jenom vzduch...
Pokud v power skutečně něco ale čistí, tak se domnívám, že stačí vyjet 4 nádrže jednou za 15 tisíc kilometů.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

moony píše:já teda nevím, ale já jsem jeden čas na to taky zkoušel jezdit a nezaznamenal jsem nic, co by stálo za to to dál platit. Pokud někdo myslí, že díky tomu nemusel čistit klapku u felicie, tak mu tu víru neberu, pouze podotýkám, že u systémů MPI jde přes klapku jenom vzduch...
Pokud v power skutečně něco ale čistí, tak se domnívám, že stačí vyjet 4 nádrže jednou za 15 tisíc kilometů.
Asi jsi nikdy neviděl klapku u MPI po několika desítkách tisíc km! Pravda, V-Power čistotu klapky neřeší...
Odpovědět