Shell Pavr

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

moony

Příspěvek od moony »

...ne neviděl, v oboru se pohybuju teprve 12 let. :lol: Ale vážně : znečištěná bývá právě proto, že narozdíl od klasického karburátoru či SPI tama tak nějak teče jenom luft a proto je buřt, jestli se tankuje v power nebo ne. Jinak opravdu proti těmto speciálním palivům nic nemám, zkrátka je to možnost volby, kterou nám prodejce dává a to je dobře. V úvahu se ale taky musí vzít kultura na konkrétní čerpačce - čistota a stav tanků, kultura přepravy paliv (střídání nafta/benzín) a podobně. V konečném důsledku může být i to nejznačkovější palivo kvalitativně horší než noname od nějaký pidičerpačky, kde ho ovšem koupíte i o 5 k za litr levněji.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Tyhlety "prémiové" čistící benziny by měly u nových aut udržovat čistotu a ve starých ji navrátit v CELÉ palivové soustavě, a hlavně na sacích ventilech. Otázkou zůstává, jak moc jim to jde - já osobně mám dobrou zkušenost právě s tím W-POWERem.
Hunter
Příspěvky: 117
Registrován: pát kvě 04, 2007 12:04

Příspěvek od Hunter »

Pitris píše:Tyhlety "prémiové" čistící benziny by měly u nových aut udržovat čistotu a ve starých ji navrátit v CELÉ palivové soustavě, a hlavně na sacích ventilech. Otázkou zůstává, jak moc jim to jde - já osobně mám dobrou zkušenost právě s tím W-POWERem.
Presne tak, mam take vlastni zkusenost s naftou V-POWER. Zarucene cisti. Ted nemluvim o cene ani o jinych vlastnostech. At si kazdy rika co chce, ale je to tak.
Mytýsek

Příspěvek od Mytýsek »

Pitris píše:Tyhlety "prémiové" čistící benziny by měly u nových aut udržovat čistotu a ve starých ji navrátit v CELÉ palivové soustavě, a hlavně na sacích ventilech. Otázkou zůstává, jak moc jim to jde - já osobně mám dobrou zkušenost právě s tím W-POWERem.
A není lepší koupit přísadu od firmy Bisshop´s original? Když jsem to tak počítal, tak to vyjde cca na stejno, ale podle mě to od Bisshop´s tam dáš a je tam, ale kdo ti zaručí, že v to v-poweru pokaždý jsou. Jinak v-power občas naberu taky;)
wajgl

Příspěvek od wajgl »

Tak já jezdil s Fiatem Uno 1.0ie na V-Power...jelikož je to slabý motor a já mladej výkonuchtivej,dá se řict že cca 2 roky sem jezdil pod plným plynem a auto v naprostým pořádku. Věřím tomu že kdybych tam tankoval levnej benzín bůhví odkud,motor by to nevydržel...teď sem dal motor 1.3turbo a budu lít jedině zase tohle. Dávám i kvalitní oleje a vše je jak má...drží volnoběh, rychlá odezva plyn.pedálu, nízká spotřeba...samozřejmě ne při plným plynu...aby se mně někdo nechytal za slovo.
Jinak když si to tak vezmete,tak sice u Shellu zaplatite o par haliru navic,ale zase mate smart body at uz na slevu na palivo nebo na jiny shell sortiment ;-)
bastien
Příspěvky: 125
Registrován: stř srp 22, 2007 0:37

Příspěvek od bastien »

Jediné plus jsou ty body.... věř, že kdybys tam lil cokoliv od značkových pup v CZ, tak výsledek je stejný, v některých případech i lepší. :lol:
Olin

Příspěvek od Olin »

Kdysi jsem jezdil taky na w-pover a je pravda že to sací cestu kvalitně čistí kudy proudí benzín ale pod ventilem už je tomu jinak.. Když se to palivo spálí tak už tak čisté není.. Vždycky jsem jezdil na nejlevnější benziny (Unicorn, golem, hypernova atd) a píst,svíčka a hlava byla vždycky čistá (byl jsem tuner tak byla hlava 5krát do roka dole.. ). Potom jsem vyjel 4 nádrže w-poveru (na výkonu jsem to teda nepoznal ale byl klidnější volnoběh. Sundal jsem parohy a čisto ( na unicorn sračky bylo takové hnědě).. Jenže jsem zhodil hlavu a zustaly mi vlasy na hlavě stát.. všude saze, a takovej mour jak z komína.. Všechno jsem vyčistil a jezdil zase na unicorn a podobný sračky a po pul roce byla hlava pořád čistá.. (upozorňuji že je to asi 4roky zpátky, možná už ta kvalita je jinde dneska). Jinak do dnes jezdím na sračky, unicorn, hypernova a co je prostě nejlevnější a no problemo.. Navíc je to starší motor někdy z roku 2001
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Výhradně power 95 jezdím,jezdil,poslední rok a půl,posl.půl roku carreru. Nárůst dynamiky jsem nehledal ani to nečekal a ni to nepotřebuju. Vo tom to neni. Včera jsem konečně sehnal VIFinu,tak čas ukáže. Je s tim drobet víc roboty,ale co si člověk neudělá,nenelije sám...Uvidíme až vytáhnu japonce ze zimoviště. Xsara jezdí na to co se tam naleje,ono,benzina,globus.....tam se to neřeší,jezdí s ní přítelkyně.
Jestli dělá power a carrera motoru uvnitř dobře nevím,v palivovce se nic neucpalo a na vstřikách taky ne.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Na dovolenou jsem si řekl, že nabereme plnou nádrž kvalitního benzínu, i stalo se. Motor se velice ztišil jak na volnoběžkách, tak při jízdě. Velký rozdíl byl i při rozjezdu , auto opravdu hezky táhlo.
Potom taková raritka. Při 3000ot vždy přesně ukazoval rychloměr 50Km/h obě ručky byly vždy přesně na ryskách. Po Shell V Power mi to při 50Km/h ukazuje asi kolem 2800otáček a 3000ot. mi udělá 57Km/hod. Zajímalo by mě jak to měří :lol:
Možná je ten rozdíl u fábie trojválu markantnější, ale pod tenhle benálek se s klidem podepíšu :wink:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

skodovkar píše:Na dovolenou jsem si řekl, že nabereme plnou nádrž kvalitního benzínu, i stalo se. Motor se velice ztišil jak na volnoběžkách, tak při jízdě. Velký rozdíl byl i při rozjezdu , auto opravdu hezky táhlo.
Potom taková raritka. Při 3000ot vždy přesně ukazoval rychloměr 50Km/h obě ručky byly vždy přesně na ryskách. Po Shell V Power mi to při 50Km/h ukazuje asi kolem 2800otáček a 3000ot. mi udělá 57Km/hod. Zajímalo by mě jak to měří :lol:
Možná je ten rozdíl u fábie trojválu markantnější, ale pod tenhle benálek se s klidem podepíšu :wink:
Benzín na to měření nemá žádný vliv, pravdopodobně ti v tu chvíli asi trochu blbnul otáčkoměr.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Hm, ale v autě , které má sotva 50 000Km :-D a krom toho to dělalo celou dovolenou co jsme ten Pauvr brali , spíše to bude technikou měření.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

skodovkar píše:Na dovolenou jsem si řekl, že nabereme plnou nádrž kvalitního benzínu, i stalo se. Motor se velice ztišil jak na volnoběžkách, tak při jízdě. Velký rozdíl byl i při rozjezdu , auto opravdu hezky táhlo.
Potom taková raritka. Při 3000ot vždy přesně ukazoval rychloměr 50Km/h obě ručky byly vždy přesně na ryskách. Po Shell V Power mi to při 50Km/h ukazuje asi kolem 2800otáček a 3000ot. mi udělá 57Km/hod. Zajímalo by mě jak to měří :lol:
Možná je ten rozdíl u fábie trojválu markantnější, ale pod tenhle benálek se s klidem podepíšu :wink:
Ty jo :shock:
Tak to musí být nějaká patentovaná mimozemská technologie, kterou Shell u V-Poweru používá :shock: - jinak si totiž neumím vysvětlit, jak je možné, aby palivo změnilo převodový poměr :idea:

Škodovkáři sorry - to, co píšeš byla blbost už před rokem, když jsi to napsal poprvé a nyní, když si myslíš, že už na to všichni zapomněli tu blbost píšeš znovu a znova je to mega blbost.

Víš vůbec jak funguje motor a k čemu je na autě převodovka????
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Vážený neznámy Anonyme, já si své znalosti a zkušenosti nepotřebuji dokazovat urážením jiných.
Já říkám jen to, co to dělalo, nic si nevymýšlím a sledoval jsem to celou onu dovolenou.
Nevím jaké máš zkušenosti s automobily, ale mohu ti říct, že o autech něco málo vím. Proto mě takovéto paranormální jevy překvapují a zajímalo by mě, kde se na tom autě (FAbia 1,2MPI,40kW , AWY,2003) měří otáčky, že to vyhazuje takovéto kuriozity. :P

Ale to nic nemění na tom, že auto jelo lépe na V-Power než na Tesco Natural 95, zátah odspoda mnohem citelnější, motor se ztišil. Spotřebu nemůžu posoudit, protože jsme jeli atypicky plně naložení a ani nemáme palubní ukazatel spotřeby. :wink:

PS:pokud by mi to někdo objasnil, tak budu velice rád
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To, že auto jede lépe na V-Power než na normální benzín nevyvracím - to mohu pouze potvrdit.
Tvrzení, že při 3tis. rpm jede na obyč. benzín 50kmh a na V-Power 57kmh je hloupost. Jak jsem psal znamenalo by to změnu převodového poměru, a to žádné palivo na světě nedokáže a hlavně je vyloučené, že by se toto u Vašeho auta dělo.

Jinak nikoho neurážím, pouze konstatuji holou pravdu, ale na to jsou zde zřejmě někteří uživatelé přehnaně hákliví....

Jinak vysvětlení toho ´´paranormálního jevu´´ je jednoduché: najděte si to původní vlákno, kde jste toto asi před rokem psal a pečlivě si přečtěte, co Vám na to napsal (odpověděl) uživatel luk.zah - to je totiž jednoduché a s největší pravděpodobností pravdivé vysvětlení. Pak už totiž zbývají jen 2 možnosti: 1) lžete a za 2) Vám blbne otáčkoměr.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Tak jsem intenzivně hledal, ale tu reakci jsem nenašel. Tak hoď link, nebo mi řekni co by to mělo být.

Pravda mi nevadí, ale prohlášení jako "to, co píšeš byla blbost už před rokem, když jsi to napsal poprvé a nyní, když si myslíš, že už na to všichni zapomněli tu blbost píšeš znovu a znova je to mega blbost" beru jako jednoznačný útok na mě, jinak se to ani vyložit nedá.

Nemám důvod lhát a projdete-li si ostatní moje příspěvky, tak jasně uvidíte, že se snažím jednat vždy slušně a vcelku věcně. Jsem student a nepracuji tudíž u firmy Shell ani žádné jiné a ani na ni nemám žádné vazby.

Otáčkoměrem to není, volnoběžky ukazuje správně a nevytváří žádné výkyvy ani jiné nezvyklé chování a o rychloměru platí totéž.
Mám v plánu někdy udělat video a tím to jednoznačně ukázat, bohužel to ale nebude hned tak honem. :wink:
Odpovědět