Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Moderátor: Colommbo
Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Čaute chcem sa opytat mam 1,6 tdi +chip 77kw CAYC. Aky mate nazor na tento olej doteraz som lial Millers oils Nano ale v ramci setrenia som našiel toto parametrovo to vyzera ozaj super az nato ze Shell nikde nepíse TBN ale chcel som sa opytať či to bude pre motor prinos ked bude za studena olej riedsi a tak skor domaze..Mate niekto osobnu skúsenost so Shell?Ďakujem. Menim kazdych 10 000km/každe 3 mesiace
http://lubricantes-online.com/WebRoot/S ... 30_tds.pdf
http://lubricantes-online.com/WebRoot/S ... 30_tds.pdf
Naposledy upravil(a) Fabia353ZZ dne úte bře 29, 2016 8:01, celkem upraveno 1 x.
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30
Jaky jsi pouzil presne nano olej a jake mas z nej poznatky? Dik
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
A aky je rozdiel medzi hore spomenutym a tymto okrem toho že plni aj C2..Bude plnit asi novsiu normu?či Nakolko shell aj okrem TBn nepíse rok normy ktoru plni!!Dakujem.A do ktoreho radšej ist?ztychto 2?
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 - 4l
http://www.wolterwasserbillig.de/media/ ... en_tds.pdf
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 - 4l
http://www.wolterwasserbillig.de/media/ ... en_tds.pdf
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Pandora presne tento : http://www.nanodrive.sk/product/6118165 ... fe-5w30-5l
4x vymeny len už chcem šetrit lebo mam2ks aut a obe robia cca 30 000km ročne a pri oboch menim po 10 000km takže dost penazi ..Naposledy som miesto Millers skusil Mannol a v pohode len chcem vyskusať aj niečo ine a shell je len o par eur drahsi ako Mannol a ak bude lepši tak idem do toho..
Inak Nanodrive jazdim aj na druhom aute PD a maximalna spokojnost tichsie ,lepšie štarty a celkovo tichši chod a aj spotreba trošku dolu aj na CR aj na PD a vidim to teraz ako som zmenil olej na inu znacku ,Ale predsa dat za olej 69eur alebo 30eur i ked ja ten nanolej do Millers mam za uplne ine peniaze stale je to za 45Eur aj to je dost..
4x vymeny len už chcem šetrit lebo mam2ks aut a obe robia cca 30 000km ročne a pri oboch menim po 10 000km takže dost penazi ..Naposledy som miesto Millers skusil Mannol a v pohode len chcem vyskusať aj niečo ine a shell je len o par eur drahsi ako Mannol a ak bude lepši tak idem do toho..
Inak Nanodrive jazdim aj na druhom aute PD a maximalna spokojnost tichsie ,lepšie štarty a celkovo tichši chod a aj spotreba trošku dolu aj na CR aj na PD a vidim to teraz ako som zmenil olej na inu znacku ,Ale predsa dat za olej 69eur alebo 30eur i ked ja ten nanolej do Millers mam za uplne ine peniaze stale je to za 45Eur aj to je dost..
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Nechce se mi to hledat, ale 1.6 TDI je tuším common-rail a jestli nemáš DPF tak bych dal Mobil1 0w40 NewLife.... Jestli tam DPF je tak potřebuješ olej VW507 nebo 505.00/505.01 a ACEA C3(C2/C3)....
U nás je celkem jedno jestli 0w nebo 5w a při výměně po 10-ti tkm si svoji práci udělají dobře všechny Tebou zmíněné oleje (ale Millers nano asi o trošku líp - tos už poznal a nanosložka má příznivý vliv i při studeném startu).... Ale máš chip a jestli ho budeš často i používat, tak bych letní číslo dal raději "40".
U nás je celkem jedno jestli 0w nebo 5w a při výměně po 10-ti tkm si svoji práci udělají dobře všechny Tebou zmíněné oleje (ale Millers nano asi o trošku líp - tos už poznal a nanosložka má příznivý vliv i při studeném startu).... Ale máš chip a jestli ho budeš často i používat, tak bych letní číslo dal raději "40".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Ahoj samozrejme je to CR + DPF sorry takze može byt iba 0-5W-30 nič ine Ano Millers bol super ale 6x rocne servis je to pekna paleta a minule som sa ta pytal na Mannol ten tam uz je 3000km a pohoda .Rozdiel je počuť aj vidiet trosku na spotrebe čo mi je jedno ale chcem tam skusit 0-30 je o 3 eura drahsi ako Mannol a vyzera byt ozaj dobry a na tych 10 000km to stači..len som chcel vediet nazor na ten olej nakolko ma aj viskozny index cez 200 co je viac ako dobre a pri -40°c MRV viskozitu 18 900 čo je tiež pecka..Tak vyskusam este mam 7000km na Mannole pred sebou ale hladam už dopredu čo kúpim nabuduce :)dik
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Viskozitní index udává jak se mění viskozita oleje s teplotou a vyšší viskozitní index znamená že změna viskozity s teplotou bude menší. Jo - dobrý ale výroba takového oleje znamená, že se musí použít větší množství polymerních modifikátorů viskozity, které při provozu oleje degradují (střihová nestabilita) a zhoršují se viskozitní vlastnosti oleje. Ale ZNOVU - jestli měníš po 10-ti tkm bude to v pohodě a O.K.Fabia353ZZ píše:....ma aj viskozny index cez 200....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Ďakujem velmi pekne Aj som si myslel že za tym niečo bude:)diky ešte raz..Vyznammsa dobre do olejov aj som otom čital ale už som si nebol isty čo sa týka toho viskozneho indexu.. : dik
Takže lepšie by bolo použit olej s nižsim viskoznym indexom napriklad 170 atd ..kvoli strihu?
Jazdim väcsinu 30km po dialnici a sem tam mu aj naložim ked je zohriaty jazdim svizne stale.
Takže lepšie by bolo použit olej s nižsim viskoznym indexom napriklad 170 atd ..kvoli strihu?
Jazdim väcsinu 30km po dialnici a sem tam mu aj naložim ked je zohriaty jazdim svizne stale.
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Do aut s CR+DPF sa daju pouzit aj 5W40 a 0W40. Ak vsak vyrobca vyzaduje schvalenie VW507 tak tam len tie SAE triedy co pisesFabia353ZZ píše:Ahoj samozrejme je to CR + DPF sorry takze može byt iba 0-5W-30 nič ine
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
ano iba 507.00. 507.00 sa zatial nerobi 5w-40 ani 0w-40.
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Podle mě je to jen kvůli tomu aby byl jeden olej pro všechny - kočkopes. Olej 507 je zároveň i 504 a je to olej použitelný v podstatě pro všechny motory VW. Stejně jako olej normy B71 2290 - pro všechny z PSA či GM Dexos 2 pro všechny Opely. ALE NEMUSÍ to být zároveň vždy i ten nejvhodnější a jediný olej.jerome píše:Fabia353ZZ píše:....Ak vsak vyrobca vyzaduje schvalenie VW507....
Jinak oleje 504/507 nejsou špatné - chraň bůh ale ne vždy přesně vyhoví daným jízdním podmínkám; a olej se asi nedá vybírat jen podle jedné jeho vlastnosti.... a taky ne každý olej "sedí" každému motoru.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Pytal som sa priamo distributora nato aku normu plni ten olej + ake TBN dostal som takuto odpoveď čo je pre mňa príjemnym prekvapením Myslel som že plnia staršie normy..
Odpoved:
"Dobrý den,
plní ACEA C3 z roku 2012, prodej olejů s ACEA 2010 byl možný pouze do 22.12.2014. Údaj o TBN není bohužel v dostupných materiálech o tomto produktu obsažen."
Odpoved:
"Dobrý den,
plní ACEA C3 z roku 2012, prodej olejů s ACEA 2010 byl možný pouze do 22.12.2014. Údaj o TBN není bohužel v dostupných materiálech o tomto produktu obsažen."
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Vyborne napisanePitris píše:Podle mě je to jen kvůli tomu aby byl jeden olej pro všechny - kočkopes. Olej 507 je zároveň i 504 a je to olej použitelný v podstatě pro všechny motory VW. Stejně jako olej normy B71 2290 - pro všechny z PSA či GM Dexos 2 pro všechny Opely. ALE NEMUSÍ to být zároveň vždy i ten nejvhodnější a jediný olej.
Jinak oleje 504/507 nejsou špatné - chraň bůh ale ne vždy přesně vyhoví daným jízdním podmínkám; a olej se asi nedá vybírat jen podle jedné jeho vlastnosti.... a taky ne každý olej "sedí" každému motoru.
Specifikaciou 504/507 VW da sa povedat ulahcil ludom vyber po akom oleje maju siahnut. Pri stasich modeloch aut mali ludia doslova hokej aku 500-ku z tych 9 ponukanych tam dat. Horsie ze ani v predajni to nevedeli
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Vyprdni sa na to. Ak menis olej jak pises po 10.000km/3mesiace tak tieto dlhe jazdy su idealne pre olej s akymkolvek TBN. Ak by boli jazdy kratke a trval by som na intervale napr. 15.000km vtedy by bolo dobre vybrat olej s co najvyssim TBN.Fabia353ZZ píše:Pytal som sa priamo distributora nato aku normu plni ten olej + ake TBN dostal som takuto odpoveď čo je pre mňa príjemnym prekvapením Myslel som že plnia staršie normy..
Odpoved:
"Dobrý den,plní ACEA C3 z roku 2012, prodej olejů s ACEA 2010 byl možný pouze do 22.12.2014. Údaj o TBN není bohužel v dostupných materiálech o tomto produktu obsažen."
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Shell Helix ultra profesional AV-L 0w-30 +rozdiel
Tak však jasne ale vtej cenovej relacii sa snažim vybreť čo najlepsie onič ine nejde