O to se nepřu, zpracování bylo od počátku 90 let vskutku nevalné co se týče aut z GB. Ale bavíme se čistě o Roveru 600, ne o jeho JP "otci". A ten se vyráběl v GB jen jako sedan.Návštěvník píše:Karoserií naprosto identické vozy se vyráběly v JP a GB pouze v řadě Honda Concerto (ta se vyráběla výhradně v JP) a Roveru (teď si nějak nevzpomenu), výrobou pouze v GB. Zato si vzpomínám na srovnávací dlouhodobý (100 tis. km) test obou (stejný motor, stejný automat) v jednom západoevropském motoristickém periodiku z 1. pol. 90. let, kde ten "identický" Rover vyzněl z hlediska spolehlivosti dosti nevalně.se_ky píše:oboje se vyráběli jak v JP tak i v GB
.
Rover
Moderátor: Colommbo
Re: Rover
Re: Rover
Však shodně vypadající Honda Accord na americké lince pro US trh rovněž.se_ky píše:...o Roveru 600, ne o jeho JP "otci". A ten se vyráběl v GB jen jako sedan.
P.S.: Tu jsem také servisoval, ale se seškrceným motorem 2,2 - pro Evropu původem z JP měl 158 PS, zatímco ta americká verze jen 128 PS.
Re: Rover
Návštěvník píše:Však shodně vypadající Honda Accord na americké lince pro US trh rovněž.se_ky píše:...o Roveru 600, ne o jeho JP "otci". A ten se vyráběl v GB jen jako sedan.
P.S.: Tu jsem také servisoval, ale se seškrceným motorem 2,2 - pro Evropu původem z JP měl 158 PS, zatímco ta americká verze jen 128 PS.
V USA museli být všechny auta přiškrcené kvůli limitům emisí co já vím, i ta jejich vlastní
Re: Rover
Návštěvník píše:Když mi prozradíš, kde vzal Rover turbobenzín 2,3 v řadě 600, tak to uznám.se_ky píše:...není pravda, že vše vymyslela Honda a pak BMW, tohle tvrzení prostě není pravdivé, to už pro jednou pochopte
P.S. tentokrát speciálně pro Italla: Rover 623T měl standardně špéru!
2,3 turbo byl motor Honda H23A3, v Rover 600 se používali téměř všechny benzínové motory od Hondy (1,8 , 2,0 a 2,3 litru), ale diesel byl Rover (používala je i Honda ve svých modelech) a T series motor, který také byl v nabídce pro Rover 600 byl též Rover (vycházel ještě ze starého BMC B-series). Mimo to, design 600 byl skutečně Rover, ale technologicky vycházel z Hondy ačkoliv byl vyvinut ve stejnou dobu jako Honda Accord malým týmem britských inženýrů v Japonsku u Hondy. Takže vidíš, že je to mnohem komplikovanější než se může zdát
Re: Rover
V "tajperu" Accord té doby byla tuším i dvadvojka VTEC 156kW....
Jinak co jde o Hondu Civic 6.generace - která byla opticky téměř totéž co Rover 200 / 400, tak Honda měla motory 1.4 55kW, 1,4 66kW, 1.5 66kW, 1,5 VTEC 84kW, 1.6 83kW, 1,6 VTi 118kw a 1,8 VTi 124 kW.
Co dávali do Roverů netuším....
Jinak co jde o Hondu Civic 6.generace - která byla opticky téměř totéž co Rover 200 / 400, tak Honda měla motory 1.4 55kW, 1,4 66kW, 1.5 66kW, 1,5 VTEC 84kW, 1.6 83kW, 1,6 VTi 118kw a 1,8 VTi 124 kW.
Co dávali do Roverů netuším....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Rover
Kucí, jste mimo
Popořadě a velice stručně...
Rover 200/400 XW:
- hatchback se vyráběl paralelně s Hondou Concerto, nebo spíš naopak, ale jinak se dělalo jako sedan, tourer, hatch třídvéř, coupe a cabrion
- motorově byla hondí do roku 1996 pouze 1.6
- roveří byla vždy 1.4, později 1.6, 1.8 VVC, 2.0, 2.0 turbo (diesel byl peugeot)
Rover 200/25, MG ZR (RF):
- hatch 3/5 dv., hondí mělo jen přední nápravu z Concerta, ale jinak je to auto v režii Roveru
- motory roveří 1.1, 1.4, 1.6, 1.8, 1.8 VVC a diesel 2.0
Rover 400/45, MG ZS (RT):
- hatch a sedan, karoserie vycházela z Hondy Civic MB
- motorově vždy roveří 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.0V6 a 2.5V6 a diesel 2.0
Rover 600 (RH)
- to už tu zaznělo, vycházel z Accordu a motorově to byly hondy kromě 2.0 diesel a 2.0 turbo
Rover 800
- vychází z Legenda a motorově hondí 2.7V6, roveří 2.5V6, 2,0 turbo, diesel jakýsi ital a mnoho dalších....
....
Popořadě a velice stručně...
Rover 200/400 XW:
- hatchback se vyráběl paralelně s Hondou Concerto, nebo spíš naopak, ale jinak se dělalo jako sedan, tourer, hatch třídvéř, coupe a cabrion
- motorově byla hondí do roku 1996 pouze 1.6
- roveří byla vždy 1.4, později 1.6, 1.8 VVC, 2.0, 2.0 turbo (diesel byl peugeot)
Rover 200/25, MG ZR (RF):
- hatch 3/5 dv., hondí mělo jen přední nápravu z Concerta, ale jinak je to auto v režii Roveru
- motory roveří 1.1, 1.4, 1.6, 1.8, 1.8 VVC a diesel 2.0
Rover 400/45, MG ZS (RT):
- hatch a sedan, karoserie vycházela z Hondy Civic MB
- motorově vždy roveří 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.0V6 a 2.5V6 a diesel 2.0
Rover 600 (RH)
- to už tu zaznělo, vycházel z Accordu a motorově to byly hondy kromě 2.0 diesel a 2.0 turbo
Rover 800
- vychází z Legenda a motorově hondí 2.7V6, roveří 2.5V6, 2,0 turbo, diesel jakýsi ital a mnoho dalších....
....