PSA B71 2312
Moderátor: Colommbo
Re: PSA B71 2312
Jak jsem již uvedl. Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo.
Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
Re: PSA B71 2312
Nevím jaké statistiky máš na mysli Jerry3. Jsou to servisní zkušenosti. Asi ne z garáže co fouká
někdo v modrácích cigaretový kouř do vody a pak tam naleje co najde ve stodole. a raduje se
jak ty servismany vojebal.
někdo v modrácích cigaretový kouř do vody a pak tam naleje co najde ve stodole. a raduje se
jak ty servismany vojebal.
Re: PSA B71 2312
Tohle pořád nechápu, proč musí být řemen v oleji. To jako kvůli nižšímu tření? A to soudruzi inženýři nevědí, že po vyčerpání zásad v oleji nabývají kyseliny na síle a rozleptají i ten kvalitní řemen? Převládají výhody řemenu v oleji nebo je to zase jen honění nižších odporů, tedy strašáku CO2?svara@ píše:Nejde jenom o mazání. U všech motorů 1,2 PureTech je rozvodový řemen mazaný motorovým olejem.
U PSA použily odolný řemen proti oleji (Dayco a Contitech). A předepsali oleje , které je neleptají příliš.
Potom přišli na řadu ještě vylepšené ozubené řemeny s vylepšeným třením.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: PSA B71 2312
eu furt sprisnuje normy co2. vyrobci aut chytaju kazdy gram.
musia platit za kazdy extra gram co2, nad hranicou 95g/km = "vypalne od unie"
ten remen neni z blata, syntetika+vystuzene sklene vlakna.
https://megadynegroup.com/en/products/t ... and-rpp-dd
https://translate.google.sk/translate?h ... prene.html
su dve objednavacie cisla, stary radsej nebrat.
musia platit za kazdy extra gram co2, nad hranicou 95g/km = "vypalne od unie"
ten remen neni z blata, syntetika+vystuzene sklene vlakna.
https://megadynegroup.com/en/products/t ... and-rpp-dd
https://translate.google.sk/translate?h ... prene.html
su dve objednavacie cisla, stary radsej nebrat.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: PSA B71 2312
tak ci tak trvam na tom ze remen v oleji je kravina
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: PSA B71 2312
Asi nelze jednoznačně řešení ozubeného řemene v oleji odsoudit. Vzpomeňme na řetěz
u 1,2 TSI. Měl vydržet věky, vydržel plus mínus, 45 000 km. Dnes už dovedou některé firmy
vyrobit velmi odolné řemeny. U Babety jsem také přimazával ozubený řemen vazelínou.
Vydržel tak o dost déle, než suchý.
u 1,2 TSI. Měl vydržet věky, vydržel plus mínus, 45 000 km. Dnes už dovedou některé firmy
vyrobit velmi odolné řemeny. U Babety jsem také přimazával ozubený řemen vazelínou.
Vydržel tak o dost déle, než suchý.
Re: PSA B71 2312
Tohle bych určitě neporovnával, neboť hlavní problém nikdy nevězel ve zvoleném "řetězovém" konstrukčním řešení pohonu rozvodů samotném, ale v jeho kombinaci s minimalizovanými setrvačnými hmotami, které jediné by dokázaly, tedy kdyby nebyly limitně minimalizované, kompenzovat negativní vliv torzních kmitů.svara@ píše:...Vzpomeňme na řetěz u 1,2 TSI. Měl vydržet věky, vydržel plus mínus, 45 000 km.
Re: PSA B71 2312
Hlavní problém vidím, v nesmyslném a v praxi téměř neproveditelné snižování CO2.
V jiném vlákně jsem psal o síle litrového motoru ve škodovkách. Velké ALE - nejezdí se mě s tím dobře. Malé ale - dá se na to zvyknout.
V jiném vlákně jsem psal o síle litrového motoru ve škodovkách. Velké ALE - nejezdí se mě s tím dobře. Malé ale - dá se na to zvyknout.
Re: PSA B71 2312
Jery3 - naprosto souhlasím.
Re: PSA B71 2312
Zoufalé limity - zoufalé činy
Re: PSA B71 2312
Nebudu citovat casti z prispevku,co psal J3 v 9,18.
Jak píše,problem byl v tomto + dodam podtaceni. Resp našeptávači a pocitu zatahu od cca 1500ot.
Motor celkove neni az tak spatne postavený (tim nemysleno uzasny. Z dnesniho pohledu zaplatBuh za nej.)
Co ma za servisni intervaly ap.,bez koment.
Jak píše,problem byl v tomto + dodam podtaceni. Resp našeptávači a pocitu zatahu od cca 1500ot.
Motor celkove neni az tak spatne postavený (tim nemysleno uzasny. Z dnesniho pohledu zaplatBuh za nej.)
Co ma za servisni intervaly ap.,bez koment.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: PSA B71 2312
Tady šlo spíš o to, že lidi neumí jezdit a ty motory podtačeli a šlapali jim na plnej plyn od 1500 ot...Ano taky měli ty první serie nějaký muchy. Hlavně jet na spotřebu..Muj znamej ma 1.2 tsi a takovej antitalent. Snad nikdy to auto nevytočil nad 3000 ot...Jednou lehce přes 3 tis a prej to řvalo, hrozný to se ničí. Od 1800 ot tomu šlape podlahu a řadí v 2400 ot...Hlavně ušetřit at je na cigara a chlast. Najeto na olej 15 tis a to je ještě dobry...Kdybych ho svezl a vytočil první 3 kvalty do omezovače s 3 litrem...To by bylo rodeo...svara@ píše:Asi nelze jednoznačně řešení ozubeného řemene v oleji odsoudit. Vzpomeňme na řetěz
u 1,2 TSI. Měl vydržet věky, vydržel plus mínus, 45 000 km. Dnes už dovedou některé firmy
vyrobit velmi odolné řemeny. U Babety jsem také přimazával ozubený řemen vazelínou.
Vydržel tak o dost déle, než suchý.
Re: PSA B71 2312
Naposledy upravil(a) bio dne pát dub 03, 2020 13:33, celkem upraveno 1 x.
Re: PSA B71 2312
Už jsem to sem dnes dával, ale do vlákna "ostatní".