Oleje.cz

 

Proplach motoru

Fórum o automobilových mazivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Proplach motoru

Příspěvekod Colommbo » úte bře 27, 2018 21:04

jojto píše:...neviem či by prípadný rozpustený karbón z krúžkov mohol zvýšiť tlaky...

Jsou-li kroužky karbonem "zapečené" a tedy nedostatečně těsní (nepruží, snížená komprese), pak jejich uvolnění kompresní tlaky může zvýšit, přesněji přiblížit či vrátit k původním hodnotám.
Omega 2.6 V6 2001 sedan, včil Yacco Galaxie GT 5W50 (SN) a letní 205/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 6045
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Proplach motoru

Příspěvekod jojto » pát dub 06, 2018 21:23

Ja by som este k tej preplachovacke s BG-109 dopisal, ze po aplikacii a vo vytecenom starom oleji silno citit tie "cistiace latky" (rozpustadla, riedidla, petrolej... :mrgreen: ), no na druhy den je stary olej bez zapachu po cisticoch (klasika smrad stareho leja). Je to zrejme silno prchave a pripadne zvysky v novej naplni to nedegraduje (ciastocne mozno).
Ford Focus II Turnier 1.6i 2010 SHDA - Ford Formula 5w-30 A5/B5 --> Shell Helix Ultra 5w-30 A3/B4 (bez problémov)
Uživatelský avatar
jojto
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv úno 08, 2018 11:23
Bydliště: V ťahači, v návese, na ponku, v jame alebo v sklade.

Předchozí

Zpět na Automobilová maziva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron