Proplach motoru
Moderátor: Colommbo
Re: Průplach motoru
Mam najeto 15 tkm, olej jsem menil po roce, tj. v necelych 5 tkm, 10 tkm a 14 tkm.
Proplach motoru pred pouzitim Millerse (XF 0w40, EE 5w40) se mi delat nechce, zvlast kdyz vymenu bude letos jeste delat autorizak a vubec nevim, jak by s tim Engine flush pracoval.
Proplach motoru pred pouzitim Millerse (XF 0w40, EE 5w40) se mi delat nechce, zvlast kdyz vymenu bude letos jeste delat autorizak a vubec nevim, jak by s tim Engine flush pracoval.
Re: Průplach motoru
Prosím Tě Pandoro, co Ty by si chtěl vyplachovat když máš najeto (už) 15 tkm☺ na třetí olej Vždyť pro některé je to teprv polovina intervalu Ani já to tam nakonec lít nebudu a to má motor přes 230t.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Průplach motoru
A to mam sto chuti ted po zime a 2 tkm olej vymenit a dat Racing 5w40 nebo Extreme 10w40 (do zari).
Re: Průplach motoru
No tak to bys tady v kategorii 'shortlife' vyhrál
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Průplach motoru
Pandoro, vypadá to, že protočíš větší množství oleje než náplně do ostřikovače. Neobvyklé ☺
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Průplach motoru
Jarku, nemohl bys v názvu vlákna nahradit to "ů" za "o"? Hrozně to bije do očí.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Průplach motoru
Pitris píše:No tak to bys tady v kategorii 'shortlife' vyhrál
..no až ho také intervaly výmien budú držať takých 200tkm.. potom tu bude nesmrtelný hrdinaJezevcik píše:Pandoro, vypadá to, že protočíš větší množství oleje než náplně do ostřikovače. Neobvyklé ☺
Re: Průplach motoru
Při Pandorově nájezdu se 200 tisíc kilometrů objeví na tachometru asi za 40 let.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Průplach motoru
no čo už... hrdina nebude
Re: Proplach motoru
Tak jsem dnes vyměnil olej. Po 3766 km.
Ještě jednou to nechám na podobnou délku kvůli pročištění a pak už dám Ravenol RCS. Plán je měnit max. po 7 až 8 tis. km. Samozřejmě než ho tam dám, tak si to ještě propláchnu něčím levnějším.
Trocha statistiky. Od koupě jsem najel 20812 km a olej jsem měnil za tu dobu 6 krát.
To znamená, že výměnu oleje mám v průměru po 3469 km
Ještě jednou to nechám na podobnou délku kvůli pročištění a pak už dám Ravenol RCS. Plán je měnit max. po 7 až 8 tis. km. Samozřejmě než ho tam dám, tak si to ještě propláchnu něčím levnějším.
Trocha statistiky. Od koupě jsem najel 20812 km a olej jsem měnil za tu dobu 6 krát.
To znamená, že výměnu oleje mám v průměru po 3469 km
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Proplach motoru
To aue není noumáuní, Úďo...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Proplach motoru
A já si zase myslím, proč ne?
Jestli si dobře pamatuji, tak PavelRS psal, že když auto koupil, tak motor nevypadal dobře.
Pokud si chce auto nechat déle, tak proč to takto nezkusit nenásilnou formou pročistit? Samozřejmě v případě Škoda vozů bohužel nestačí jen péče o motor
Jestli si dobře pamatuji, tak PavelRS psal, že když auto koupil, tak motor nevypadal dobře.
Pokud si chce auto nechat déle, tak proč to takto nezkusit nenásilnou formou pročistit? Samozřejmě v případě Škoda vozů bohužel nestačí jen péče o motor
Re: Proplach motoru
Tam je jiná souvislost. U motoru 1.8T v Octě 1U (kterou má PavelRS) je všeobecně známo, že je VELICE doporučeno, aby po koupi ojetiny jeji nový uživatel výčistil přinejmenším olejovou vanu a sítko čerpadla, přinejmenším.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Proplach motoru
Jaky olej jsi nyni pouzil na proplach?PavelRS píše:Tak jsem dnes vyměnil olej. Po 3766 km.
Ještě jednou to nechám na podobnou délku kvůli pročištění a pak už dám Ravenol RCS. Plán je měnit max. po 7 až 8 tis. km. Samozřejmě než ho tam dám, tak si to ještě propláchnu něčím levnějším.
Trocha statistiky. Od koupě jsem najel 20812 km a olej jsem měnil za tu dobu 6 krát.
To znamená, že výměnu oleje mám v průměru po 3469 km
Re: Proplach motoru
To je různé.
Teď jsem dal podruhé Shell Helix HX8, před tím dvakrát Valvoline Maxlife, obojí v 5W-40.
EDIT: Přesně kvůli Vám zmíněným problémům jsem se uchýlil k takhle krátkým výměnám. Pokud zase nezapomenu, tak až pojedu na přezutí k mechanikovi, zkopíruju si od něj fotky, jak vypadala vana po sundání.
Než se čistil sací koš a vana, tak jsem dal BG 109 do starého oleje a pak pojezdil na nový Helix HX8 cca 3 tisíce km.
Jinak už když jsme to kupovali v Německu a koukl jsem se pod víčko na dolévání oleje, tak bylo vidět, jak je to po stranách ventildeklu zapečené...
Dávalo se i nové těsnění na víku ventilů, takže se to čistilo i tam.
Teď jsem dal podruhé Shell Helix HX8, před tím dvakrát Valvoline Maxlife, obojí v 5W-40.
EDIT: Přesně kvůli Vám zmíněným problémům jsem se uchýlil k takhle krátkým výměnám. Pokud zase nezapomenu, tak až pojedu na přezutí k mechanikovi, zkopíruju si od něj fotky, jak vypadala vana po sundání.
Než se čistil sací koš a vana, tak jsem dal BG 109 do starého oleje a pak pojezdil na nový Helix HX8 cca 3 tisíce km.
Jinak už když jsme to kupovali v Německu a koukl jsem se pod víčko na dolévání oleje, tak bylo vidět, jak je to po stranách ventildeklu zapečené...
Dávalo se i nové těsnění na víku ventilů, takže se to čistilo i tam.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324