přísady do nafty

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
michal

přísady do nafty

Příspěvek od michal »

Chtěl bych se zeptat proč je takový cenový rozdíl v přepočtu na litr paliva přísad VIF diesel aditiv a Ekolube diesel aditiv?
děkuji předem
Michal
Luboš T.
Příspěvky: 122
Registrován: sob bře 27, 2004 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Luboš T. »

Nejspíš to bude tím, že přísada Ekolube Diesel Aditiv je skutečně premiová koncentrovaná přísada, která si neklade za cíl jen obchodní úspěch nýbrž 100%-ní splnění deklarovaných účinků. Jen pro zajímavost malé srovnání: kdyby měla přísada Vif Super Diesel Aditiv stejnou koncentraci účinných přísad jako Ekolube, musel by být její obsah na ošetření deklarovaných 500 l nafty min.2,5l a ne jen 0,5l !!
marian.hutira

Příspěvek od marian.hutira »

Jak to můžete spolehlivě dokázat? Znáte snad přesné složení a koncentrace obou přípravků? Vaše tvrzení může být pouze marketingový tah.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

to marian.hutira: Řekl bych, že Luboš T. to může spolehlivě dokázat, a zná přesné složení a koncentrace obou přípravků. A kdyby si občas zašel na brněnské setkání, takhle by ses neptal, protože by si věděl, co a kde Luboš T. dělá.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
marian.hutira

Příspěvek od marian.hutira »

No fajn. To je odpověď ve stylu: Kdybys znal mého velkého bráchu, tak by ses mě bál a blbě na mě nekoukal. Díky za odpověď, no nepřesvědčila mě.

Nečekám analýzu, dokonce mi nikdo nemusí odpovídat. Jen jsem projevil nedůvěru k tak rychlé a jasné analýze. Překvapilo mě jak někdo bohorovně napíše že VIF není takový jaký se zdá. Jen tak, bez argumentů, nějakých důkazů. Jak vystřižené z reklamy: "A máme zde náš prací prášek XY a k porovnání běžný prášek (bílá anonymní krabice)"

Mimochodem, test přípravků do nafty znám. Četl jsem ho na internetu a mám ho i v časopisu Autodiesel. Tím ale nechci tvrdit, že VIF je ještě stále nejlepší.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Nejlepší je vlastní zkušenost :wink:
marian.hutira

Příspěvek od marian.hutira »

Má smysl vyzkoušet každý přípravek? Tolik tedy nenajezdím. Kdybych jezdil s dodávkou, denně a furt, tak panečku, to by byla jiná!
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

marian.hutira píše:Díky za odpověď, no nepřesvědčila mě.....Nečekám analýzu, dokonce mi nikdo nemusí odpovídat. Jen jsem projevil nedůvěru k tak rychlé a jasné analýze.....
Analýza nebyla rychlá a jasná - trvalo to dlouho, jen to bylo rychle a jasně sem napsané. Luboš T. totiž pracuje v oboru výroby maziv a aditiv, a má k dispozici laboratorní testy a výsledky. Už jsem napsal - kdyby sis občas zašel za námi na sraz, věděl bys.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

marian.hutira píše:Překvapilo mě jak někdo bohorovně napíše že VIF není takový jaký se zdá. Jen tak, bez argumentů, nějakých důkazů
Mimochodem, test přípravků do nafty znám. Četl jsem ho na internetu a mám ho i v časopisu Autodiesel. Tím ale nechci tvrdit, že VIF je ještě stále nejlepší.


..čo trz akože rozpravaš sa kus uvedom ked niekto bohorovne povie že VIF je na chuja (a povedal som to ja) tak som si to aj dostatočne overil testoval som tak ako treba ale vykladať argumenty tu nebudem ani dokazy niesom na súde,ked sa s tým nedokažeš stotožniť tvoj problem Ekolube nemusiš kupiť,ja davam už iba m2t olej API TC a to bohato postačuje
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

to bjukemen:
Jaké používáš dávkování 2T oleje do nafty ? Díky
mipesa
Příspěvky: 763
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Za sebe:
Používám VIF, vyměnil jsem ho za Castrol TDA, ale ne z důvodu, že by byl lepší, ale mám ho od dodavatele za krásný peníz a musím konstatovat, že se nechá dobře pozorovat kouřivost motoru, nechá se dobře pozorovat spotřeba paliva, nechá se dobře pozorovat ranní start a kultivovanost motoru.Jiná aditiva jsem takhle na delší etapu nezkoušel a musím říct, že je to znát, když aditiva teď v zimě nedám, v mojí stařičké Laguně funguje dobře.
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

Anonymous píše:to bjukemen:
Jaké používáš dávkování 2T oleje do nafty ? Díky

..skušam rozny pomer pri zapečenych vstrekoch davkovanie 1:50 len to sa potom predražuje..tak treba skušať ale cca 1:100 naposledy
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
TomasPv

Příspěvek od TomasPv »

kdo si četl nezávislé testy aditiv, tak ekolube dopadlo dost bídně .. Nejlší je dle testu VIF a Castrol TDA..
naatrium (nepř.)

Příspěvek od naatrium (nepř.) »

Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

naatrium (nepř.) píše:Už jsem to sem kdysi dával :).. http://naatrium.mypage.cz/menu/clanky/z ... iva-diesel
Mohl by se k tomu prosím Luboš T. objektivně vyjádřit? Klidně i do PM. Nejsem rejpal ani pochybovač. Jen mě zajímá názor ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět