přísady do nafty
Moderátor: Colommbo
Jak může aditivum ztuhnout, kdy jedna z jeho prvořadých vlastností je právě nezatuhnout Možná by se měl Jezevčík rozpomenout, kde VIF koupil, jestli to náhodou není něco na způsob Made in China. U nás je možné i nemožné.bjukemen píše:..šak ale je to jasne tieto aditiva sa maju skladovať v primeranej teplote lebo stuhnu
v.vilik píše:Jak může aditivum ztuhnout, kdy jedna z jeho prvořadých vlastností je právě nezatuhnout Možná by se měl Jezevčík rozpomenout, kde VIF koupil, jestli to náhodou není něco na způsob Made in China. U nás je možné i nemožné.bjukemen píše:..šak ale je to jasne tieto aditiva sa maju skladovať v primeranej teplote lebo stuhnu
Úkolem zimního aditiva je, aby se z nafty nevyloučil parafín. V aditivu žádný parfín není a proto jeho ztuhnutí není na závadu. Je ztuhlé z jiného důvodu.
tu je aditivum do nafty odporucane do diesloveho motora VW pri mrazoch -15 az -25...
Uploaded with ImageShack.us
...takze ja by som mal mat v mojom VW Golf II diesel 15l benzinu a 35l nafty-kedze v noci bolo -23...
Uploaded with ImageShack.us
...takze ja by som mal mat v mojom VW Golf II diesel 15l benzinu a 35l nafty-kedze v noci bolo -23...
vw
Pritom stačilo si prečítať návod. Skladovacie podmienky, teplota skladovania. V zime, keď viem že budem tankovať, nemám tú plechovku v aute. Je to nepohodlné, ale výsledok sa potom dostaví.Jezevcik píše:Pánové,končím s VIFem.Včera,při tankování v Praze,kde ten mráz není až tak hrozný,jsem vyndal VIF z kufru a zevnitř se na mě po otevření plechovky škodolibě smála ta zelená hmota v konzistenci Amarounů.Jen se tak klepala a nechtěla za žádných okolností ven.Med je proti VIFu 0W-30.Takže jsem vzal plnou Vervy za 38 a byl klid.Rozhodně ale ne na duši.
Ideálne by bolo, kedy sme si naftu nemuseli individuálne aditivovať. To by nám však nesmeli predávať sra.ky namiesto poriadnej nafty.