Jenom víc takových Vaculíků Možná to trochu pomůže otevřít oči široké autoveřejnosti, která je dost silně "namasírována" koncerny VW a Castrol.... a úspěšně jim v tom sekunduje i euroBruselNávštěvník píše:Jen kupujte, kupujte! Je totiž jen otázkou času, kdy si některá z kritizovaných značek vymůže vyhazov Vaculíka, který za tou odvahou kritizovat "nedotknutelné" stojí. A zachránit ho může jen zvýšený prodej SM verze diesel, za kterou právě on stojí.
přísady do nafty
Moderátor: Colommbo
Re: přísady do nafty
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: přísady do nafty
Šetřit je jedna věc, ale plánování životnosti na záruku vozu je věc zcela jiná!ARAGON píše:Protože se v době krize začalo úpěnlivě šetřit ve výrobě tak se to potvrdilo v životnosti a to se nedalo dlouho tutlat.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: přísady do nafty
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: přísady do nafty
zacal som davat VIF zmiesane o 2t olejom 1:1 na 15L nafty davam jeden a pol vrchnaku, dojmy zatial ziadne ako vzdy, nebadam nejake citelne stisenie resp vyrovnany chod, uvidim co to povie casom ked kus vstreky oziju..
olej je Mogul TS API TC, casom pojde nejaky iny olej na skusku
olej je Mogul TS API TC, casom pojde nejaky iny olej na skusku
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: přísady do nafty
Bishop's jako takový je tu chválen, ale nevybavuju si, že by za poslední cca dva roky tu o aditivu do paliva (nafty) od B's někdo psal...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: přísady do nafty
to Vobo: Nechej "bišopovi" jeho vlákno http://www.oleje.cz/forum/bishop-s-t4834.html
....a Colommbo se skoro trefil - poslední příspěvek je tam stár ty dva roky bez dvou a půl měsíce
....a Colommbo se skoro trefil - poslední příspěvek je tam stár ty dva roky bez dvou a půl měsíce
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: přísady do nafty
Tak jsem byl na STK a neprošel jsem na Emise. Hodnota byla 4x vyšší,než je přípustná.
Koupil jsem : Ekolube Envirox http://www.oleje.cz/p/ekolube-envirox-160-ml--18338, nalil jsem celé balení do nádrže a po ujetí cca 300 km jsem se vrátil na kontrolu Emisí.
Hodnoty byly naprosto stejné, jako poprvé.
Takže tenhle přípravek neměl pražádný, ale opravdu ani minimální účinek ve smyslu úpravy hodnot výfukových plynů, i když to v popisu deklaruje.
Škoda
Koupil jsem : Ekolube Envirox http://www.oleje.cz/p/ekolube-envirox-160-ml--18338, nalil jsem celé balení do nádrže a po ujetí cca 300 km jsem se vrátil na kontrolu Emisí.
Hodnoty byly naprosto stejné, jako poprvé.
Takže tenhle přípravek neměl pražádný, ale opravdu ani minimální účinek ve smyslu úpravy hodnot výfukových plynů, i když to v popisu deklaruje.
Škoda
Re: přísady do nafty
Nalej do bandy trochu benzinu a do oleje Wyns super charger.
Pokud máš teda ještě nějakou kompresi.
Pokud máš teda ještě nějakou kompresi.
Re: přísady do nafty
komprese bude, jinak by to nejelo
ale spíš mu kat udělal pápá
ačkoli u nafty se měří jen kouřivost, takže bych to viděl na vstřiky
anebo na jinou emisní stanici
ale spíš mu kat udělal pápá
ačkoli u nafty se měří jen kouřivost, takže bych to viděl na vstřiky
anebo na jinou emisní stanici
Re: přísady do nafty
Na diagnostice jsou všechny hodnoty v pořádku.
Hodnoty vstřiků taktéž.
Hodnoty vstřiků taktéž.
Re: přísady do nafty
to Matěj: on ani pejsek se rychle nevyčurá. Myslíš si, že po 300km se Ti opraví motor Naivko. Jo ono když se na to několik let dlabe tak je potom najednou problém a žádná rychlá živá "vodička" není.... Ono je třeba se trošku starat průběžně a pokud chceš aditivovat naftu, tak raději pořád a ne nárazově.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: přísady do nafty
Naftu aditivuji stále VIFem.
Envirox jsem použil právě před technickou prohlídkou a to z důvodu zvýrazněné věty ve vložené citaci.
ENVIROX™
Je aditivum na bázi nanočástic oxidu céru (CeO2), který modifikuje profil hoření tak, že je získáno více užitečného výkonu na jednotku množství paliva. Oxid céru rovněž snižuje teplotu spalování sazí a karbonových úsad ve spalovacím prostoru, a tím zabezpečuje jejich likvidaci ve spalovacím prostoru i v katalyzátoru pevných částic.
Vzhled: čirá nažloutlá kapalina
Vlastnosti a výhody, které Vám přinese ENVIROX™:
- zvyšuje účinnost chodu naftového motoru
- prokazatelně snižuje spotřebu paliva až o 12%!
- okamžitě snižuje emise HC až o 14%
- okamžitě snižuje emise CO až o 6%
- okamžitě snižuje emise částic o více jak 10%
- zamezuje tvorbě karbonu na vstřikovačích, tryskách, ve spalovacím prostoru a katalyzátoru
- odstraňuje saze a tvrdý karbon s povrchu vstřikovačů, trysek, vnitřku spalovací
komory a katalyzátoru
- snižuje kouřivost a emise, šetří palivo, životní prostředí a prodlužuje životnost motoru
Použití tohoto přípravku je velmi vhodné i u starších motorů před emisní kontrolou.
Dávkování: Balení 160 ml vystačí na ošetření nádrže o obsahu 60-80 l.
Upozornění: Přípravek je vhodný pouze pro ošetření motorové nafty!
Mísící poměr: 1:500
Pokud je tento přípravek myšlen pro aditivování permanentně, pak jsem to špatně pochopil a omlouvám se za špatné hodnocení.
Ale věta "Použití tohoto přípravku je velmi vhodné i u starších motorů před emisní kontrolou". podle mě znamená, že právě před technickou kontrolou je vhodné toto použít. Ne permanentně, protože pak věta ztrácí smysl, protože před technickou kontrolou jsme vlastně neustále a pořád dokola.
Envirox jsem použil právě před technickou prohlídkou a to z důvodu zvýrazněné věty ve vložené citaci.
ENVIROX™
Je aditivum na bázi nanočástic oxidu céru (CeO2), který modifikuje profil hoření tak, že je získáno více užitečného výkonu na jednotku množství paliva. Oxid céru rovněž snižuje teplotu spalování sazí a karbonových úsad ve spalovacím prostoru, a tím zabezpečuje jejich likvidaci ve spalovacím prostoru i v katalyzátoru pevných částic.
Vzhled: čirá nažloutlá kapalina
Vlastnosti a výhody, které Vám přinese ENVIROX™:
- zvyšuje účinnost chodu naftového motoru
- prokazatelně snižuje spotřebu paliva až o 12%!
- okamžitě snižuje emise HC až o 14%
- okamžitě snižuje emise CO až o 6%
- okamžitě snižuje emise částic o více jak 10%
- zamezuje tvorbě karbonu na vstřikovačích, tryskách, ve spalovacím prostoru a katalyzátoru
- odstraňuje saze a tvrdý karbon s povrchu vstřikovačů, trysek, vnitřku spalovací
komory a katalyzátoru
- snižuje kouřivost a emise, šetří palivo, životní prostředí a prodlužuje životnost motoru
Použití tohoto přípravku je velmi vhodné i u starších motorů před emisní kontrolou.
Dávkování: Balení 160 ml vystačí na ošetření nádrže o obsahu 60-80 l.
Upozornění: Přípravek je vhodný pouze pro ošetření motorové nafty!
Mísící poměr: 1:500
Pokud je tento přípravek myšlen pro aditivování permanentně, pak jsem to špatně pochopil a omlouvám se za špatné hodnocení.
Ale věta "Použití tohoto přípravku je velmi vhodné i u starších motorů před emisní kontrolou". podle mě znamená, že právě před technickou kontrolou je vhodné toto použít. Ne permanentně, protože pak věta ztrácí smysl, protože před technickou kontrolou jsme vlastně neustále a pořád dokola.
Re: přísady do nafty
Vzduchový filtr měním po každé výměně oleje, což je 3x do roka ( po 10 000 kilometrech )e-panolin.cz píše:a co vzduchový filtr?