přísady do nafty

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Ares

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Ares »

Pre všetkých zúčastnených:
vzhľadom k opatreniam na kontrolu znečistenia EK diesel-oleja je takmer bez síry a obsahuje až 5% bionafty. Síra má tú vlastnosť, na tuk vysokotlakové vstrekovacie čerpadlo a vstrekovače. Bez síry, znížene mazanie vlastnosťi novej nafty už preukázala negatívny vplyv na dlhodobú stabilitu vstrekovačov a vysokotlakového čerpadla. Čerpadlo - Výrobcovia sa snažili reagovať tým, že lemuju pohyblivé časti čerpadiel s teflónom alebo iným vhodným materiálom. Avšak, je dlhodobá stabilita ešte nie je dosiahnutá ako u starých (sulphor obsiahnuté) nafty.
Výskumné centrum známej nemeckej automobilky manufacurer sa riadil niektorymi dlhodobomy testami dieselových aditív, aby sme zistili, či niektorý z nich bude mať vplyv na dlhodobé spoľahlivosti dieselového motora .
Výsledky tohto výskumu: každý diesel aditív akéhokoľvek výrobcu v súčasnej dobe na trhu nie je za tie peniaze!
ALE: 2-taktný olej, ktorý používame v našich motorových píl, kosačku na trávu, alebo v 2-taktných motorov, sa ukázala mať extrémne pozitívny vplyv na vznetových motorov, ak taky 2-taktný olej je pridaný do motorovej nafty v 1:200. V praxi: 0.300 l na 2-taktný olej do 70l nafty nádrže. 2-taktný olej bude pohltená nafty (emulzia) a mastnoty každa pohyblivá časť vysokotlakového čerpadla a vstrekovačov.
Okrem toho bude 2-taktný olej udržať vznetový motor čistý, ako to burnes čistejšie nafty samotnej.
Inými slovami, 2-taktný olej má omnoho nižší popol obsah ako nafty pri spaľovaní. Tento osvedčený skutočnosť oneskorenie DPF (diesel častíc (sadzí) filter) na clogg, a "vypaľovanie free" proces DPF bude oveľa menej.
A ešte jedna informácia: TUV-technický dozor organizácie -
Merané cloud-faktor so vznetovým motorom bez použitia 2-taktný olej bol 0,95.
Rovnaký faktor s použitím 2-taktný olej bol 0,47 - zníženie takmer polovica sadzí.
Okrem toho bude použitie 2-taktneho oleja v motorovej nafty zvýši Kilometre o 3-5%!
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Colommbo »

Len tá slovenčina, dofrasa... :shock: :cry:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Návštěvník »

To není slovenčina to je google translator. Je někde original?

Diky
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Colommbo »

Mně je jasné, že to překládal robot. Už jen proto bych to sem takhle nedával anebo bych se pokusil text aspoň trochu učesat. Jenže ono je samosebou jednodušší použít jen překladač a flák to sem... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Itall

Re:

Příspěvek od Itall »

bjukemen píše:
Anonymous píše:to bjukemen:
Jaké používáš dávkování 2T oleje do nafty ? Díky

..skušam rozny pomer pri zapečenych vstrekoch davkovanie 1:50 len to sa potom predražuje..tak treba skušať ale cca 1:100 naposledy
Pro bjukemena jsou 4T diesely zbytečné, potřeboval by rovnou cvajtakt, takhle tam má zbytečných hejblátek... :?
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Brembo »

momentálne dávam 1:200,pri poslednom tankovaní vynechaný kvoli otestovaniu spotreby s Miller Oils Diesel Power Ecomax.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Ares

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Ares »

Návštěvník píše:To není slovenčina to je google translator. Je někde original?

Diky
http://www.freel2.com/forum/topic878.html

Tu je zoznam testovaných, 2-taktných olejov.

http://www.motor-talk.de/blogs/heizoelr ... 56272.html
NOP

Re: přísady do nafty

Příspěvek od NOP »

Co Vy na to, co máte DPF? Máte s tím někdo zkušenosti, nebo je to jenom další zázračná vodička na tahání peněz motoristům z kapes?
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-super-clean
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-flushing-liquid
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: přísady do nafty

Příspěvek od rousini »

Osobní zkušenost nemám. Myslím si,že pokud není problém s pravidelným vypalovaním filtru nebo se neblíží konec jeho životnosti (hodně přes 100 000km), tak asi není důvod aplikace. Zvlášť pokud se používá aditivované palivo, které už něco takového může obsahovat. Na druhou stranu to asi ničemu vadit nebude...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Pitris »

Pokud je to stejně kvalitní jako jejich oleje, tak v naftě bude fungovat :wink:
http://garageraceteam.sk/index.php?main ... ts_id=1013
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
vladimir

Re: přísady do nafty

Příspěvek od vladimir »

tak teraz aj ja dostavam dalsich favoritov, laka ma ten Millers Diesel Power EcoMax alebo Redline 85 Plus..
Konkretne aj tuna na fore chvalia toho Millera, a ten Redline som nasiel u nas v SR za cca 10 eur, , a ak to bude ako ich oleje, tak :wink:
Neskusal tuna niekto TOTAL DIECYL PLUS DIESEL?, u nas cca 5 eur za 500 ml..
Mimochodom, tiez po intenzivnom pouzivani Vifu, a to dokonca v 2-nasobnom davkovani, by som povedal ze minimalne nulovy dopad na spotrebu :evil:
NOP

Re: přísady do nafty

Příspěvek od NOP »

vladimir píše: Neskusal tuna niekto TOTAL DIECYL PLUS DIESEL?, u nas cca 5 eur za 500 ml..
Mimochodom, tiez po intenzivnom pouzivani Vifu, a to dokonca v 2-nasobnom davkovani, by som povedal ze minimalne nulovy dopad na spotrebu :evil:
Total diecyl plus jsem zkoušel před asi 10ti lety a přiznám se, že jsem se domníval, že jej přestali vyrábět. Jeho cena byla nepoměrně vyšší, než u VIFu, dneska, jak zjišťuji, se dá sehnat tady i za 130,- Kč/500ml, jinak kolem 200,-.
http://www.euroking.cz/total-diecyl-plus-500ml
Musím říci, že jsem zkoušel do nafty ledacos, VIF, Castrol TDA, Total diecyl plus, v poslední době Envirox, potom jsem něco kupoval v Makru, atd. atd..., ale já osobně jsem nikdy nezaznamenal úsporu paliva a v tomto směru jsem i dost skeptický. Já od těchto přípravků očekávám, že budou spíše plnit jiné funkce, deklarované jejich výrobci. Chystám se vyzkoušet Millers Diesel Power EcoMax, ale pokud nějakou úsporu zaznamenám, při ceně, za jakou se to tady prodává..... Nevím, zda se to vůbec vyplatí. To raději budu měnit častěji vzduchový filtr, používat kvalitní motor oleje a výsledek je zaručen.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Pitris »

NOP píše:.....Chystám se vyzkoušet Millers Diesel Power EcoMax, ale pokud nějakou úsporu zaznamenám, při ceně, za jakou se to tady prodává..... Nevím, zda se to vůbec vyplatí....
Tak mě v benzinové verzi "miler" funguje (bez něj 6,8l/100km, s ním dlouhodobě 6,4l/100km).
NOP píše:To raději budu měnit častěji vzduchový filtr, používat kvalitní motor oleje a výsledek je zaručen.
Je fakt, že tohle je základ :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
gin

Re: přísady do nafty

Příspěvek od gin »

Chcel by som pridat skusenost s aditivom Carlube Diesel Injector Cleaner. Motor 1.9 TDI PD, nabehanych asi 110tis km (drviva vacsina na premiove nafty, najcastejsie Agip). Zimne studene starty boli tazsie, par sekund po starte zvykol triast a kaslat. Po vyjazdeni nadrze so spomenutym aditivom, problemy zmizli. Startuje lahsie a hned po starte bezi pekne a rovnomerne (zamerne nepouzivam slovo potichu, lebo v suvislosti s TDI PD by to bolo vyslovene nevhodne ;-) ). Dalsim pozitivnim efektom bolo viditelne znizenie dymivosti pri starte aj prudsej akceleracii. Popisane zlepsenie pretrvava aj pri nasledujucich tankovaniach bez aditiv.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: přísady do nafty

Příspěvek od Pitris »

Ano, přídavná aditiva do paliv nejsou vůbec od věci a mají svůj význam :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět