pridavani motoroveho oleje do nafty

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Sigy Sigi

Olej

Příspěvek od Sigy Sigi »

No jasne..do novyho auta bych to nedal..sou tam pocitace a ten by si myslel buh vi co je z motorem tak by to nak ruzne steloval...a nejspis by to melo vysokou spotrebu a kourilo by to...to je pravda ze novy auta stim muzou mit problem...ja si svyho vehicla Forda fiestu sehnal za 15 :D a tam je elektriky jako u domovniho zvonku..
Návštěvník

Re: Olej

Příspěvek od Návštěvník »

Sigy Sigi píše:No jasne..do novyho auta bych to nedal..sou tam pocitace a ten by si myslel buh vi co je z motorem tak by to nak ruzne steloval...a nejspis by to melo vysokou spotrebu a kourilo by to...to je pravda ze novy auta stim muzou mit problem...ja si svyho vehicla Forda fiestu sehnal za 15 :D a tam je elektriky jako u domovniho zvonku..
Tím, co jsi napsal, jen prokazuješ, že o tom nevíš ale zhola nic! Ono totiž vůbec nejde o řídící elektroniku, ani o kouřivost, ani o spotřebu. Ono by to možná i jelo, ale ne dlouho, a pak by bylo nutné zrepasovat minimálně vstřiky a čerpadlo, přičemž servisní zásah na každém z těchto elementů je za několik desítek tis. Kč!!!
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Název vlákna byl "Použití motorového oleje do nafty", a to je hovadina. Jestli chce někdo jezdit na "hranolky", dělali dlouhodobý test v jednom nejmenovaném motoristickém časopisu, napřed s naftovým dvojkovým golfem, a pak i s motorem TDI-PD. Auto jede, (v některých jízdních režimech dokonce líp, jak na naftu, ale někdy se zase "zakucká"), ale čím dál hůř, a častěji to blbě a "tvrdě" startuje, (a dostává zabrat celý klikový mechanismus). "Zalepují" se vstřiky, čerpadlo i filtr - a největší nepřítel těchto experimentů (byť snad existuje firma, která to legálně přestavuje) je nízká venkovní teplota - problémy jsou už od +10°C níž, a od nuly nepoužitelné.
Hunter
Příspěvky: 117
Registrován: pát kvě 04, 2007 12:04

Příspěvek od Hunter »

Ad "hranolky", zkuste si je dat do motorove pily na mazani retezu a po porezani par kubiku to nechte tak par mesicu lezet a to se pak nebudete stacit divit, az to budete chtit zase natocit. Retez bude jako prilepeny vterinovym lepidlem, olejove cerpadlo zacpane.... ja bych si to tedy do auta nedal (do moderniho motoru typu CR..).
Návštěvník

Re: Olej

Příspěvek od Návštěvník »

Tím, co jsi napsal, jen prokazuješ, že o tom nevíš ale zhola nic! Ono totiž vůbec nejde o řídící elektroniku, ani o kouřivost, ani o spotřebu. Ono by to možná i jelo, ale ne dlouho, a pak by bylo nutné zrepasovat minimálně vstřiky a čerpadlo, přičemž servisní zásah na každém z těchto elementů je za několik desítek tis. Kč!!![/quote]

No stim souhlasim ze to asi neni moc dobry..ze to treba nekdy odejde..ale tak ja mam v zasobe par motoru ktery sem si koupil asi za 400 kc...a sem automechanik takze pro me hracke vymenit motor...

Pozdravuju ropny zlatokopy na saudskym poloostrove....at si klidne stavej lyzarsky haly na pousti a kilometrovy mrakodrapy..
Brembo

Příspěvek od Brembo »

Mazivost dnesnej nafty je uz na vysokej urovni (kvalitnej). Vypliva to z testu Autodiesel. Nevidim ziadny zmysel pridavat motorovy olej. Ked uz nieco,tak napr. VIF vychadza omnoho lacnejsie ako olej.
Acon

friťák

Příspěvek od Acon »

poznám pár mojich zákazníkov, ktorí jazdia na fritovací olej. No na starých motoroch s rotačným čerpadlom (možno niekto aj s radovým, to neviem) bez následkov, pokial opomenieme nižšiu životnosť, ktorá je ale bohato vykúpená ušetrnou naftou. To, že niekto potom raz za čas natankuje naftu s nádejou že sa to vyčistí... Sladká nevedomosť. Ale ide o to, že to jazdí. Do nových motorov by som to neriskoval. Commonrail je citlivý vysokotlakový palivový systém, ktorého servis nie je za hubičku a vymeniť pár trisiek v starej Dayline alebo Variu.

Pridávať akýkoľvek olej do nafti je taká kutilovská kravina. Na to sú aditíva. No z praxe som vytriezvel aj z toho.
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo »

Mam sice auto s rotacnym cerpadlom ale zeby jazdenie na fritak kompenzovalo daleko cenu za opravy aspon u mojho motora neplati. Napriklad generalka cerpadla vychadza na 2800 eur,jedna vstrekovacia tryska 100 eur. Katalyzator za 600 eur.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To není smrad hranolek, to smrdí organický bordely jako je například akryl-amid, o jeho blahodárných účincích na organismus viz. google...
Odpovědět