
Asi sa budem opakovať,ale najväčšie zlo spraví degradovaný olej (dlhé intervaly) a malé množstvo oleja (prirodzený úbytok) teda okrem mojej samozrejme Hondy


jarson1 píše:No bol by som opatrnejsi v tomto vyroku. Pouzil by som radsej cislo 2,9 ako hranicu vseobecnej bezpecnosti pre motor vcitane piestnej skupiny.
Na 2,6 musi uz byt fakt uzposobeny.
Ostatne samozrejme plati.
kornel píše:nejak takto to vidím aj ja.. z toho dôvodu som sa nakoniec rozhodol v CT-R použiť miesto Honda Genuine 0W-20 Type 2, Amsoil SS 0w-30 s HTHS 3,10 (ACEA A5).. Uvažujem aj s nejakou možnou degradáciou viskozity (hoci aj miernou) počas prevádzky, kedy 0w-20 by už mohla byť (v nejakých podmienkach) aj za hranou akceptovateľnosti v ochrane pred opotrebením.
Mirec 29 píše:....na druhú stranu ak pozriem na oilcluby de/ru/pl kde roky jazdia na sae 20 bez problémov dáva mi to vietor do plachiet![]()
.... či Toyota camry na sae 20 s niekoľko miliónmi km ...
jarson1 píše:0w20 obvykle zacina tesne na 2,6 co je vlastne aj spodná hranica pre nu. Ale ...vies ty ci pocas prevadzky si ju udrzi s prehladom do konca vymenneho intervalu? Zvlast ked uz ako nova pred naliatim ma napriklad 2,64 ( priklad ravenol 0w20 ecs? A potom - nevrav , ze si to na forach ,ktore spominas neregistroval - zaujemcovia o 0w20 hladaju "najtucnejsiu 20-ku. Ano su . S hths cca 2,7-2,8 . Takych by som sa neobaval. Ale hladaj to.. v kope sena....
Uplne chapem kazdeho, kto zvoli vyssiu rezervu a vyda sa cestou 30-ky, alebo aspon 5w20-ky. Je to podobne ako u nas , ked ti poradia 40-ku. Pre istotu ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků