Úplně jsi otočil příčinné souvislosti. Tedy ti vřele doporučuji dovzdělat se. Pro začátek a možná i perspektivně úplně postačí zjistit si, jaký je rozdíl mezi typovou homologací a autocertifikací. Tady na fóru je několik lidí, kteří to chápou. Ty mezi nimi ovšem evidentně nejsi.Mirec 29 píše:...svet sa uberá týmto smerom a ty ani nikto z nás to nezmení tak prečo sa nevzdelávať a nedržať krok s dobou aby som svojmu motoru doprial to najlepšie a zároveň mohol pomôcť/poradiť niekomu inému
Přesunuto z jiných témat - dohady, nesouvisející příspěvky
Moderátor: Colommbo
Re: Olej s Ford normou
Re: Olej s Ford normou
Mirec, dvě věci si tady teda dokázal. Jerryho donutit k návratu, a mne k odchodu....
A pokud do věci kecá zelenej, bude to ještě horší
"Svet sa uberá blbým smerom a ty ani nikto z nás to nezmení"....Mirec 29 píše:....svet sa uberá týmto smerom a ty ani nikto z nás to nezmení tak prečo sa nevzdelávať a nedržať krok s dobou aby som svojmu motoru doprial to najlepšie a zároveň mohol pomôcť/poradiť niekomu inému
A pokud do věci kecá zelenej, bude to ještě horší
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej s Ford normou
Pitris :
každému nám niečo evidentne uteká...pokiaľ to nie je spodkom a nekontrolovateľne nie je to nič vážne
Hovor si čo chceš ale ako admin si tu stále vedený TY. Ani toto neviete dotiahnuť dokonca
Jerry:
Od toho je fórum každému tu niečo uteká a poďme sa teda dovzdelávať navzájom...bez osočovania a narážok a hlavne k veci...takže ak nesúhlasíte s niečim konkrétnym čo som písal smelo dotoho
inak zase od veci čo sa vlákna týka...
každému nám niečo evidentne uteká...pokiaľ to nie je spodkom a nekontrolovateľne nie je to nič vážne
Hovor si čo chceš ale ako admin si tu stále vedený TY. Ani toto neviete dotiahnuť dokonca
Jerry:
Od toho je fórum každému tu niečo uteká a poďme sa teda dovzdelávať navzájom...bez osočovania a narážok a hlavne k veci...takže ak nesúhlasíte s niečim konkrétnym čo som písal smelo dotoho
Nikdy si neodišiel...iba začínaš ignorovať určitú skupinu mazív...prečo je to takPitris píše:Mirec, dvě věci si tady teda dokázal. Jerryho donutit k návratu, a mne k odchodu....
inak zase od veci čo sa vlákna týka...
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej s Ford normou
Jestli si to vykládám správně, výrobce vozu/motoru, aby při homologaci splnil čím dál náročnější emisní limity, používá při tomto procesu ty nejEKOlogičtější oleje, aby maximálně možně snížil (zejména) mechanické ztráty v motoru a tím spotřebu paliva potažmo množství emisí. Háček (či problém, chcete-li) je však v tom, že pro provoz pak výrobce nemůže doporučit/povolit oleje jiných vlastností, než které použil při homologaci, důvodem je, že musí jakžtakž zaručit množství emisí i v reálném provozu. Což se stejně nemůže podařit a taky nepodaří, ale to už výrobci neva. Další věcí je, že z osobních automobilů se postupem doby stalo běžné spotřební zboží, předpokládaná životnost vozu se počítá na desítky tisíc km (dejmetomu 150tis.?) a výrobci nepotřebují, aby lidem auta vydržela deset let a víc, zboží, v tomto případě auta, se musí točit. Ve smyslu pojezdit max. tři-pět let, poslat do světa a pořídit nové. A v (ne)poslední řadě všímáte si, jak se prodejci lámou v pase, když vůz nabízejí/prodávají...? Jakmile zákazník zaplatí a s vozem odjede, stává se v následných případech pro prodejce už jen obtížným hmyzem. Podobně v autorizovaných servisech - po dobu záruky velká ochota (vůz musí hlavně přežít záruční dobu), avšak potom...? Nehledě na to, že kdysi platívalo, že co nevěděli obyčejní mekánici, věděl autorizovaný servis značky, pracovali tam odborníci v některých případech dokonce ochotní podělit se (!) o své zkušenosti. Zkuste se poptat dnes - neřeknou, v některých případech ani sami nevědí. A protože všechno souvisí se vším, předepisované/doporučované oleje nemusí být vždy pro auto to nejlepčí. A vo vo vo tom to je.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Olej s Ford normou
Tak si dej bacha na trenky.Mirec 29 píše:Pitris :
každému nám niečo evidentne uteká...pokiaľ to nie je spodkom a nekontrolovateľne nie je to nič vážne
Za to já bohužel již nemůžu.Mirec 29 píše:ako admin si tu stále vedený TY. Ani toto neviete dotiahnuť dokonca
Neodešel úplně, bo se bavím. Jen jsem začal ignorovat určitou skupinu lidí.Mirec 29 píše: Nikdy si neodišiel...iba začínaš ignorovať určitú skupinu mazív....
Ovšem jestli věříš tomu že to co předepíše výrobce (dobře to napsal Colommbo) je nejlepší, tak bohužel....
A s pánem bohem. Dokud si tady ty, já tu nemám co dělat.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej s Ford normou
Problém by som videl viac so samotným intervalom aký predpisuje výrobca než v oleji ako takom.Colommbo píše:Jestli si to vykládám správně, výrobce vozu/motoru, aby při homologaci splnil čím dál náročnější emisní limity, používá při tomto procesu ty nejEKOlogičtější oleje, aby maximálně možně snížil (zejména) mechanické ztráty v motoru a tím spotřebu paliva potažmo množství emisí. Háček (či problém, chcete-li) je však v tom, že pro provoz pak výrobce nemůže doporučit/povolit oleje jiných vlastností, než které použil při homologaci, důvodem je, že musí jakžtakž zaručit množství emisí i v reálném provozu. Což se stejně nemůže podařit a taky nepodaří, ale to už výrobci neva. Další věcí je, že z osobních automobilů se postupem doby stalo běžné spotřební zboží, předpokládaná životnost vozu se počítá na desítky tisíc km (dejmetomu 150tis.?) a výrobci nepotřebují, aby lidem auta vydržela deset let a víc, zboží, v tomto případě auta, se musí točit. Ve smyslu pojezdit max. tři-pět let, poslat do světa a pořídit nové. A v (ne)poslední řadě všímáte si, jak se prodejci lámou v pase, když vůz nabízejí/prodávají...? Jakmile zákazník zaplatí a s vozem odjede, stává se v následných případech pro prodejce už jen obtížným hmyzem. Podobně v autorizovaných servisech - po dobu záruky velká ochota (vůz musí hlavně přežít záruční dobu), avšak potom...? Nehledě na to, že kdysi platívalo, že co nevěděli obyčejní mekánici, věděl autorizovaný servis značky, pracovali tam odborníci v některých případech dokonce ochotní podělit se (!) o své zkušenosti. Zkuste se poptat dnes - neřeknou, v některých případech ani sami nevědí. A protože všechno souvisí se vším, předepisované/doporučované oleje nemusí být vždy pro auto to nejlepčí. A vo vo vo tom to je.
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Olej s Ford normou
Za to já bohužel již nemůžu.Mirec 29 píše:ako admin si tu stále vedený TY. Ani toto neviete dotiahnuť dokonca
Výhovorky to je len váš vnútrostranícky neporiadok
Neodešel úplně, bo se bavím. Jen jsem začal ignorovat určitou skupinu lidí.Mirec 29 píše: Nikdy si neodišiel...iba začínaš ignorovať určitú skupinu mazív....
Ibaže tá skupina ľudí súvisí s onou skupinou mazív
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej s Ford normou
Ano, intervaly určené výrobci jsou v převážné většině nesmyslné (populistické.) A pokud se k nim ještě přidá "choulostivý" (ve smyslu z ekologického pohledu ten nejlepší z nejhorších) olej, je na problém zaděláno...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Olej s Ford normou
Mirec, ty citace se ti fakt povedly Dívám se že v nich zase ty máš "vnútrostranícky neporiadok" Nebo odpovídáš sám sobě? Ale hlavně že (ti) to maže
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej s Ford normou
Prepáč bol som v práci takže som sa venoval zase dvom veciam naraz...potom to tak dopadne... už si na to musím dávať pozorPitris píše:Mirec, ty citace se ti fakt povedly Dívám se že v nich zase ty máš "vnútrostranícky neporiadok" Nebo odpovídáš sám sobě? Ale hlavně že (ti) to maže
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Olej s Ford normou
Čo sa týka intervalov trvám na Tom že tu je to horšie pretože aj 10 či 15 tkm býva pri nevhodnom jazdnom režime často až príliš veľa... čo sa týka výberu oleja často (nie vždy) sa uvádza určitý rozsah viskozít z ktorých je treba si zvoliť tú vhodnú....nie každému vyhovuje (podľa jazdného režimu) to isté...no zase je treba rozlišovať o aký motor /výrobcu sa jedná pretože aj keď tomu mnohý stále neveria šikmooký sú ďaleko pred nami.Colommbo píše:Ano, intervaly určené výrobci jsou v převážné většině nesmyslné (populistické.) A pokud se k nim ještě přidá "choulostivý" (ve smyslu z ekologického pohledu ten nejlepší z nejhorších) olej, je na problém zaděláno...
Takže za to väčšie kazítko považujem dlhý interval.
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Olej s Ford normou
Colommbo skús založiť tému : "Mirec a Pitris / tady se můžete "hádat"
p.s. chalani neberte ten život až tak osobne a vážne
p.s. chalani neberte ten život až tak osobne a vážne
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Olej s Ford normou
Není třeba Ja se s Mircem hádat už nemíním. Má tady volné pole působnostijerome píše:Colommbo skús založiť tému : "Mirec a Pitris / tady se můžete "hádat"
p.s. chalani neberte ten život až tak osobne a vážne
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej s Ford normou
Tak v tom prípade to môže admin všetko zmazať bo téma je Ford nie vadenice o ...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Olej s Ford normou
Môže nemusí...je to na ňom
Len je treba si uvedomiť kto do pokojnej diskusie zase zarýpal narážkami a citáciami ktoré doplnil vlastným komentom pričom časová os nesedí respektíve si ju zámerne prispôsobil aby niekoho (mňa) zhodil...je mi to fuk a je to znak zúfalstva...
Najviac ma mrzí že to tu pôsobí ako hádka medzi deťmi namiesto toho aby sme sa čo to jeden od druhého naučili či posunuli si info...škoda
Len je treba si uvedomiť kto do pokojnej diskusie zase zarýpal narážkami a citáciami ktoré doplnil vlastným komentom pričom časová os nesedí respektíve si ju zámerne prispôsobil aby niekoho (mňa) zhodil...je mi to fuk a je to znak zúfalstva...
Najviac ma mrzí že to tu pôsobí ako hádka medzi deťmi namiesto toho aby sme sa čo to jeden od druhého naučili či posunuli si info...škoda
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3