VERVA DIESEL

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

ARAGON

Re: VERVA DIESEL

Příspěvek od ARAGON »

Zajímavý jsou ty informace od Bosche a zaráží mě ta norma mazivosti v USA- Lubricity μm (HFRR 60C) 351 ... 648 a v Evropě < 460. Tedy jak je možný že stejný CR čerpadla fungujou v USA při horší mazivosti tamní nafty. Taky přemejšlím nad zvýšením mazivosti Maxx Motionu, do nafty s biosrágorou se mi nechce vracet, má i negativa oproti jedinému pozitivu a to je ta mazivost.
Autoxxxrady

Re: VERVA DIESEL

Příspěvek od Autoxxxrady »

Tady jsem našel požadavky mazivosti paliva pro dieselové vstřikovací systémy. Je to ze stránek http://www.globaldenso.com
Společný materiál výrobců Delphi, Denso, Bosch, a Continental

Fuel Requirements for Diesel Fuel Injection Systems
Diesel Fuel Injection Equipment Manufacturers
Common Position Statement 2009

Lubricity: It is essential that the lubricity of the fuel as measured by the HFRR test specified in ISO
12156-1 meets the requirement of a wear scar diameter not greater than 460 microns. In addition, it is
recommended by the Diesel FIE manufacturers, that “first fill” of the fuel tank should be with fuel with
good lubricity characteristics (HFRR < 400 μm) in order to guarantee good “run-in” of the injection system components. The US diesel specification (ASTM D 975-09) includes a lubricity value of 520 μm maximum (according to ASTM D 6079). It is expected that the useful operating lifetime of any mechanical component will be adversely affected by fuel with a lubricity exceeding 460 microns.
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: VERVA DIESEL

Příspěvek od Brembo »

ono minimálne požiadavky na mazivost a ich dodržanie zaručuju bezproblémový chod a spolahlivost v rámci záručnej doby. To ,či Vám čerpadlo odíde po 200 tisíc alebo 500 tisíc už výrobcu nezaujíma-teda nemá snahu predlžit životnost čerpadla. Jedna vec je funkčnost,druhá vec je životnost. Američanom može byt akurát jedno,či mu to odíde po 200 tisíc,tak dlho si auto nehodlá nechat a prenho je najpodstatnejšie,aby tankoval lacno. V USA su mnohé veci velmy zastaralé oproti E*U,okrem luxusu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Odpovědět