Shell V-Power Nitro +

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

Kecy v peci, přece už jen slovíčko "nitro" u lidí evokuje představu vysokého výkonu, tak ho tam dáme, za rok přijde třeba Shell Neutron Bomb+ ... :evil: Podle mého soudu jde hlavně o marketingovou a reklamní záležitost a myslím si to i přesto, že už roky tankuju N95 výhradně u pump s mušlí... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..ja zase rad tankujem do mušlí :lol: :lol:

..ale je to iba obycajny fake nic viac,no ludia na to radi naletia a budu si mysliet ake super palivo maju
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
unlocking

Příspěvek od unlocking »

Treba tam trochu aditiva cvrnknou :?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Pokud nechají cenu jak u V-Power Racing, tak toho asi stejně moc neprodají.... :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
podpolanec

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od podpolanec »

"V Power Diesel" sa po zdrazeni nad 1.6€/liter nepredaval tak tento Shell produkt
museli "reštartnut" pod inym "atraktivnejsim" nazvom. Nic viac.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Misojogi »

celkom pekny clanok
exkurzia v laboratoriach SHELL
http://auto.sme.sk/c/6522092/miesali-sm ... ly-f1.html
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Itall

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Itall »

Já tankuju u Shellu jen když mají cenu jako ONO :lol: . A někde mají, ne že ne.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Tankuju u Shellu tři a půl roku, co mám tuhle Omču - první cca dva roky V-Power a pak už "jen" N95. Myslím, že je to Ono :) a cena obecně tak nějak vyšší průměr... :|
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Koliesko

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Koliesko »

na tom videu ktore je v tom clanku je jasne vidiet, ako Shell z nas robi blbcov!!
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Misojogi »

ako to myslis? mozes byt konkretny?


mimchodom neviem preco ale mne motor vzdy najlepsie chodil na zakladny benzin nie na premiovy
ci skodovka ci oktavia ci fabia ci matiz
cim to moze byt ?

ale viem ze nie je pumpa ako pumpa
na dobrej pumpe ked dam benzin tak motor ide uplne inak
(a pritom to mozu byt napr dve SHELL pumpy)
a ten isty benzin N95
vie niekto vysvetlit tieto dve zahady ?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Koliesko

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Koliesko »

Taki velki odbornici v tom laboratoriu, a na ventil strieka obycajnu vodu - to je naozaj zly vtip. Vidno ze nas "obycajnych" motoristov maju za hlupakov. Keby chceli byt objektivny tak by na jeden zaneseny ventil nastriekali obycajny benzin a na ten druhy ventil ich premiovy cistiaci benzin, nech je vidiet rozdiel.... Osobne si mysim ze akykolvek, aj ten najlacnejsi benzin z tesca by ten ventil vycistil rovnako... ale oni porovnavali benzin s vodou...fakt smiesne.... a to ani nevravim ze voda na ventiloch nema co robit za cely zivot motora, tak ci tak, aj ked niekto motor rozoberie a pustil by sa do cistenia ventilov, tak ich isto nebude cistit vodou, to snad nikoho ani nenapadne.... (okrem vedcov v shell :D )
wasermen

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od wasermen »

A co dekarbonizace vodou pri bezicim motoru?
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Misojogi »

dekarbonizace vodou
to naozaj funguje?
vies o tom nieco viac ?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od skodovkar »

Nojo, fakt to funguje :D
Odpovědět