co takto zmiesat benzin a naftu ?

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Misojogi píše:
Motoru s karbecem nafta v malém množství nevadí - motoru ne; s filtrem problém být může.
a co karburator a gumove hadice?
moze tam vzniknut nejaky problem ?
Nafta v benzinu do 10-ti % množství - jestli si to tam nalil omylem, a hned to vyjezdíš - nevadí ani karburátoru, ani palivovému potrubí, ani čerpadlu, ani výfuku, ani oleji, ani.....
Jestli to omylem nebylo, a napadla Tě "myšlenka" - tak to motoru vadit bude..... :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Misojogi »

stalo sa to omylom
ale nechapoem len preco motor zacal skapinat ked je zahriaty
ale ked som dal druhy palivovy filter tak je zasa OK
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Protože většinou druhou klapku v karbecu (a tím pádem víc paliva) potřebuješ, až je to zahřátý.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvek od NOVON »

Pitris píše:
Misojogi píše:.....preco sa zaniesol palivovy filter.....
Proto se dává trochu benzinu do nafty (hlavně v zimě). Protože benzin je řidší než nafta.....
No spíše k vůli zamrzání nafty..3-4 litry benzínu na plnou nádrž nafty..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Najdi někoho, kdo má Ruské vojenské stroje, za dvacku Ti utrhnou ruce.Např.Zil, UAZ,Kamaz, Ural,Gaz atp.Těch strojů tu několik ještě je.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

NOVON píše:
Pitris píše:
Misojogi píše:.....preco sa zaniesol palivovy filter.....
Proto se dává trochu benzinu do nafty (hlavně v zimě). Protože benzin je řidší než nafta.....
No spíše k vůli zamrzání nafty..3-4 litry benzínu na plnou nádrž nafty..
Nafta sama o sobě v nádrži asi nezmrzne - zmrznout může event. voda v ní obsažená, ale při nízkých teplotách dochází u nafty k vylučování parafínu, který ten filtr ucpe. A trocha benzinu, nebo přímo k tomu určené přípravky ten "zámrzný bod" dokáží "posunout" na nižší teplotu.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Misojogi »

ale při nízkých teplotách dochází u nafty k vylučování parafínu, který ten filtr ucpe.
az na to ze teraz nemame -15 stupnov
ale naopak mame az +30 C

a hlavne filter sa zapchaval pri zahriatom motore :-(((
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

S tím mrazem jsme fakt už jinde od Tvé otázky na naftu v benzinu a ucpaný filtr; na kterou si ale odpověď už dostal od e-panolina a ode mne -> jiný filtr, vyšší viskozita nafty, větší odběr paliva druhou klapkou při zahřátěm motoru (předpokládám, že to za studena snad nehoníš).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět