OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
ARAGON

Příspěvek od ARAGON »

Jasný a taky tam lejou FAME aby se dostálo zákonu a pak je výsledek jako u JET z Berlína. Ty aditiva jsou podle přání odběratele a já Vif používám kvůli mazivosti ta je u CR alfa a omega. Ta Maxx Motion je pouze na uhlovodíkové bázi a cetanové číslo je nad 60 jednotkama. Co víc si přát :D
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..no skusim aj ja natankovat na jednej benzinke kde su udajne paliva OMV a uvidim,zvlast na to zaujima lebo ju mam 20km odomna
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
trew

Příspěvek od trew »

Kupoval jsem v zimě 20l nafty OMW Maxxmotion do kanystru. Když jsem ji přelil do téměř prázdné nádrže (cca 3 litry nafty) Škody Fabia II 1,4 TDI (59kw) a ráno nastartoval, nestačil jsem se divit, jak auto se studeným motorem vyrazilo dopředu. Znatelný rozdíl, který jsem u Vervy nezaznamenal.
ARAGON

Příspěvek od ARAGON »

Maxx Motion v letní verzi má malinko jiný odstín v barvě, ale je stále hezky čirý. Cetanové číslo má být nad 60 jednotkama a tedy výš než nažloutlej patok Verva. Benzina vůbec neragovala na mé dotazy ohledně kvality v zimě a díky tomu jsem zůstal věrnej OMV a vůbec nelituju že jsem v únoru přešel na Maxx Motion.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Je asi fakt, že na naftě Maxx Motion od OMV "něco bude", protože už si všiml i brácha, že mu s ní ta jeho PéDé-čková Oktávka jede tak nějak líp..... :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Misojogi »

skusali ste merat aj spotrebu
mne jeden chalan tvrdil ze OMV ide lepsie ale spotreba je vyssia
a Shell ide tiez lepsie ale spotreba je nizsia ..
no tak si vyber ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
ARAGON

Příspěvek od ARAGON »

Protože u Off roadu který je 2,2 tuny těžkej jezdím mezi 8-9 litry nafty Maxx Motion a to převážně po Praze a okolí tak to beru jako skvělou spotřebu.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

Naprostej souhlas! Na ježdění po Práglu a blízkém okolí jest off-road tou úplně nejvíc nejlepčí volbou... :lol: :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
ARAGON

Příspěvek od ARAGON »

Po tom co se mi do něho dvakrát strefil magor a to dozadu a čelně, tak nic jinýho nechci. Bezpečnost je na prvním místě. Zatím s Maxx Motion jsem nadmíru spokojenej, spotřeba je skvělá :wink:
Návštěvník

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvek od Návštěvník »

Čo poviete na toto? Jedná sa o vyjadrenie k OMV MaxxMotion Diesel. Citujem:

Vážený zákazník ,



Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.

V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.

Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .



s pozdravom

Dipl. Ing. Ladislav Bičar

Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia
unlocking

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvek od unlocking »

Dle testu SM má MaxxDiesel cetanové číslo kolem 60 a žádný podíl biosložky, narozdíl od Vervy Diesel...
rupus

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvek od rupus »

Podle testu v SM (speciální příloha Diesel podzim 2012) je OMV MaxxMotion špičkou na našem trhu. Za hranicemi má podobné parametry jen Aral Ultimate Diesel od BP. Verva je jen hodně aditivovaný běžný produkt. OMV MaxxMotion však díky absenci MEŘO méně maže. Podle testu má mazivost na hraně normy. Autoři testu doporučují použít nějaké aditivium zlepšující tento parametr. Bohužel žádný vhodný přípravek nenavrhli.
e-panolin.cz

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvek od e-panolin.cz »

Návštěvník píše:Čo poviete na toto? Jedná sa o vyjadrenie k OMV MaxxMotion Diesel. Citujem:

Vážený zákazník ,



Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.

V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.

Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .



s pozdravom

Dipl. Ing. Ladislav Bičar

Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia
Nic než holá pravda, cetanové číslo min. 51 / tzn. 52, 55 nebo i 62 / platí pro celou Evropu dle EN 590 a jejich národních norem / ČSN EN 590 v ČR, STN na Slovensku /. Technicky je lepší vyšší cetanové číslo, na druhou stranu motor poklape i cetanovým číslem nižším než 51.
ARAGON

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvek od ARAGON »

To napsali špatně z ÖMV Slovensko, ale správně pro normované hodnoty. Maxx Motion má v zimní verzi(-30C) 55 cetanových jednotek a v letní verzi 60 a vice cetanových jednotek.
ARAGON

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvek od ARAGON »

Dneska jsem koupil Svět motorů Diesel 3- vydání a tam je test všech naft a je to velice zajímavý čtení. Protože je to aktuální test tak jseu tam všechny nové nafty včetně Polských a Německých. Maxx Motion je opravdu pouze z Rakouska a je bezkonkurenčně nejlepší ze všech naft. Jedině mazivost je potřeba doléčit aditivem a pak to bude absolutní špička. Mazivost díky chybějící biosložce je v normě, ale ne tak skvělá jako s Meřo (Fame) u běžný nafty. Jenže čistá nafta nové generace s cetanovým číslem 61 je bezkonkurenční :D
Odpovědět