Tak jsme se nedávno rozhodl vyzkoušet místo osvědčeného VIFu něco nového a nakonec padla volba na Ekolube Diesel Aditiv. Objednal jsem ze zdejšího serveru jednu lahvičku a hned s ní jel pro plnou do Agipu, kde jsem bral DieselTech. Po ujetí asi 20ti kilometrů a následném nastartování jsem byl překvapen poněkud jiným zvukem (víc traktorovějším) a rozhodně lepším záběrem v nižších otáčkách.
Jakmile jsem dojezdil nádrž s Ekolubem, tak jsem se vrátil zpátky k VIFu a musím říct, že změna byla, ale k horšímu. Zvuk byl sice takový jemnější, ale chyběla motoru ta pružnost co s Ekolubem.
Objednal jsem tedy další dvě lahvičky Ekolubu a když jsem si přečetl na balení, že jedna lahvička ošetří 40-60l nafty a já mám nádrž na 65l a většinou tam nacpu ještě víc, tak jsem se rozhodl pro nalití obou lahviček. Tentokrát jsem tankoval OMV MaxxMotion a změny v pružnosti a zvuku opět cítím, takže to nebylo placebo .
DOPORUČUJI ho zkusit. Já už se k VIFu nevrátím.
Ekolube Diesel Aditiv
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9920
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Nechci nikomu brát ideály, ale natankovals dobrou naftu a jak je všeobecně známo, naftový motory jsou mnohem citlivější na kvalitu paliva, takže tím NEplacebem si nemůžeš být tak docela jistej... A dvě flaštičky aditiva do nádrže - panečku, chrocht, chrochty, chrochtajdá...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9920
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Tak ty máš nádrž na 65 litrů a podle zbytku a účtenky jsi v ní měl asi 75 litrů...? Ale o to nejde - nafta OMV MaxxMotion je v současné době asi to úplně nejvíc nejlepčí na trhu, takže se nedivím, že motoru chutnala aditiv-neaditiv, takhle jsem to myslel...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9920
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Ale dyť já ti to přece přeju! A nezávidím - hádéíčka jsou dobrý (a s citlivou duší) motory, nicméně já jsem odjakživ, a asi to tak i zůstane, benzínovej. Ale taky si čas od času do nádrže přidám nějakou tu s*ačičku, jen tak, proč ne, hlavně se snažím tankovat jen dobrej benzín...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Určitě se dá poslat i na Slovensko http://www.oleje.cz/eshop/obch_podm.php ale aby se to vyplatilo, chtělo by toho objednat víc.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF