VIF

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Lolo

VIF

Příspěvek od Lolo »

Zdravím všechny,mám dotaz ohledně zimního VIFu jde o to že nevím jestli mu může uškodit to že mi v současných telotách neustale vlivem mrazu silně houstne jelikož opravdu nemám chuť tu upatlanou plechovku tahat každý den domů do tepla.To že hustý je mi při tankování k ničemu mi nepište to vím :shock: jde mi o to jestli to nemá negativní vliv na výrobek jako takový.Za vaše názory díky s pozdravem L.
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

nemělo by ho to poškodit...
Mrkev, 1.5 TSI 110 kW, 2019
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Snad by to vadit nemělo. A to máte zimní VIF? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1647
e-panolin.cz

Příspěvek od e-panolin.cz »

Některá typy andipresantů při těchto teplotách opravdu mění razantně svou viskozitu. Je potřeba se řídit návod k použití a skladování.
mipesa
Příspěvky: 763
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Už to tu někdo nedávno někde psal, že na obalu VIFu je udáno skladovat ve více jak 5 °C, což můžu jen potvrdit, že tomu tak skutečně je a dokonce je to tam i zvýrazněno, takže proč by to tam výrobce psal, kdyby to nemělo mít na něco vliv skladovat jej v mrazu.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

On totiž ale asi taky není VIF jako VIF. Ve Světě motorů teď bylo, že se na českém trhu objevila aditiva, která od pohledu VIF výrazně připomínají. Jsou ve stejné plechovce a mírně jiný název doplňují nálepkou ORIGINAL. Rozhodně však nejde o stejný výrobek. Možná i v tom byl problém, i když ty aditiva nejsou ředidlo. Hlavní složkou všech těchto přípravků jsou totiž modifikátory krystalické struktury parafínů, které účinkují až v naftě, ale samotné koncentrované ve velkém mrazu tuhnou. A je potřeba je do nafty přidat ještě před tím, než začne nafta "parafínovat".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

A kromě "naftového" VIFu na zimu a na léto je taky VIF "benzinový".....
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1899
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

S benzínovým jsem spokojen :wink:
OM4APT

Příspěvek od OM4APT »

skodovkar píše:S benzínovým jsem spokojen :wink:
Mozem iba potvrdit skusal som viacero pripravkov ale benzinovy VIF sa osvedcil najlepsie...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

VIF benzinový,citace:snižující spotřebu paliva v průměru o 5-7%....přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory :lol: a to nej na konec: udržuje maximální výkon motoru ...................pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?Už po přečtení tech "keců" bych za to nikdy nedal těch 220 korun (musel bych si nafackovat) a neberte to prosím jako nějakou "provokaci" nebo tak ale já si nemohu pomoct................
majakubec

Příspěvek od majakubec »

Anonymous píše:VIF benzinový,citace:snižující spotřebu paliva v průměru o 5-7%....přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory :lol: a to nej na konec: udržuje maximální výkon motoru ...................pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?Už po přečtení tech "keců" bych za to nikdy nedal těch 220 korun (musel bych si nafackovat) a neberte to prosím jako nějakou "provokaci" nebo tak ale já si nemohu pomoct................
Pane anonymní, vy jste to asi vzal od druhého konce.Primárně tu nikdo neřeší spotřebu a výkon motoru, co je deklarováno na potisku obalu, ale jeho skutečný účel v zimním období, ať už v naftě nebo v benzínu.A pokud jsou tu nějaké ohlasy a je jich několik pozitivních, tak to asi fungovat bude.Není rozhodující, kdo je tu odborník a kdo ne, ale vyjádření názoru na onu věc.Myslím, že tu není nikdo tak naivní, aby věřil tomu, co je vše napsáno na obalu.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Anonymous píše:pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?
VIF-důkaz místo slibů :lol:
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

skodovkar píše: VIF-důkaz místo slibů :lol:


..u mna skor sluby namiesto činov
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Dobře tak jinak.Cena jedné plechovky je 220kč.Z té ceny je tak min 150kč marže z prodeje(prodejců,překupníků) takže zbývá 70kč výrobní nákklady+obal.Co čekáte že za (když dobře podle mě to bude daleko mín) 70 kč dostanete?Zázračný mix aditiv dělající z běžného benzínu palivo budoucnosti s oktanovým číslem 2800?Podle mě je to petrolej s barvivem co pěkně smrdí nic lepšího za tyhle peníze nedostanete a dostat nemůžete.........
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To už jste, ale od daného tématu někde jinde.Ikdyž zřejmě máte pravdu s maržemi výrobců, potažmo, prodejců, tak zde potom můžeme polemizovat a fylozofovat nad ostatními cenami, řekněme, ošetřujících přípravků v automobilismu.Pokud se začne od píky a paliva budou kvalitativně taková, aby se nemuseli ony přípravky používat, tak ubyde spousta starostí řešit nějaká aditiva.To, ale nikdy nebude a konečný spotřebitel musí spoléhat na to, že se nestane obětí vychytralé schopnosti prodejců za malý peníz pořídit a za veliký prodat.Nejsem odborník, ale číst umím a bohužel i já se počítám mezi tyto oběti.
Odpovědět