Mazací schopnost rostlinného oleje

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvek od NOVON »

Tož se chlopi nehádejte... :) Je to motor DJZ,tak že čerpadlo BOSCH..Uvidíme jak to bude fachčit..Ted na zimu to stejně zkoušet nebudu..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
batoo

Příspěvek od batoo »

Btw pokud tankujes b100 na benzince, tak se spotrebni dan statu neplati, takze s tim okradani to nebude tak horke...(plati se pouze dph a to u toho oleje nekdo zaplatil taky).
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Tak to o té dani bylo jen tak pro úplnost-jinak jsem psal, že bych to nerešil. jinak 100 okt. netankuju,protože by to postrádalo smysl. kompresní poměr mám 12:1 a na to je 100 okt. fakt zbytečných :lol: Jinak spalovací prostor je kotel, tam je v podstatě jedno co tam má shořet. Jde ale o to, kolik to tím spálením udělá sazí a pod a jaký to bude mít vliv na celou soustavu. jinak existují motory, které spalují surovou ropu ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
batoo

Příspěvek od batoo »

B100 neni 100 oktanovy benzin ale oznaceni pro 100% bio naftu (MERO).
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Teď mi to došlo. Viděl jsem B a 100 a automaticky jsem začal psát o benzinu 100 okt :D Vždyť je jasné že i na 100 okt musí být spotřební daň. Ale kdybych měl ropáka,tak bych mu nemohl udělat to, že bych do něj nalil Bio sračku.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
batoo

Příspěvek od batoo »

PDcko si na ni jenom chrochta a krasne to voni:D
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Jasně :lol: já ti to neberu. Ale já jen selským rozumem vím, že motor nebyl primárně konstruován na použítí Bionafty jako paliva. Takže konstrukční řešení celého motoru resp. palivového systému je přizpůsobeno naftě (kolikrát ani není přizpůsoben české naftě :D ) a může se stát, že prostě někde něco odejde a nebo bude ze strany majitele potřeba věnovat systému větší péči
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
batoo

Příspěvek od batoo »

No vyrobcem je to schvalene palivo, ale s vetsi peci to mas pravdu, musi se pravidelneji menit palivovy filtr, prilevat aditivum a nepodtacet motor.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Když už někdo "musí" jezdit na olej, měl by to dělat aspoň jedna nádrž oleje, a jedna nafty.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
batoo

Příspěvek od batoo »

pokud to je mero tak filtrovatelnost je jako nafta i v -25
Odpovědět