Je to tu, ale (bohužel) jinak to nejde.....Mav píše:prosím admina, aby můj předchozí příspěvěk přesunul do diskuse Wif nebo Miller.
Díky a omlouvám se,
Mav.
Aditivum VIF nebo Millers Power EcoMax??
Moderátor: Colommbo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Brudere, neřeš předražené vodičky, a kup zde Envirox + 1,5ml Wifu/ 1l nafty
Teď jsem s ním za 2 týdny po republice nalítal 3 500 km, po natankování počítač před tím ukazoval 1050 - 1080 km, nyní ukazuje 1180 -1240 nafty, dle dlouhodobé spotřeby. Fakticky tu účinkuje zvýšení výkonu 5 - 12%, nejmarkantnější je to při potřebě zrychlování, tam to dělá 12%, jinak v prům asi těch 8%. Anebo úspora, ale dynamika Vám nedá...
TDI 66Kw ALH, brzdy Brembo Max nauhličené s drážkami + destičky ATE - VÝBORNÁ kombinace, 220 tachometrových Max., najeto 227.000,-Km,
Zadní bubny ošetřeny RVS- specialita- brzdí to stejně, jako kotouče.
Teď jsem s ním za 2 týdny po republice nalítal 3 500 km, po natankování počítač před tím ukazoval 1050 - 1080 km, nyní ukazuje 1180 -1240 nafty, dle dlouhodobé spotřeby. Fakticky tu účinkuje zvýšení výkonu 5 - 12%, nejmarkantnější je to při potřebě zrychlování, tam to dělá 12%, jinak v prům asi těch 8%. Anebo úspora, ale dynamika Vám nedá...
TDI 66Kw ALH, brzdy Brembo Max nauhličené s drážkami + destičky ATE - VÝBORNÁ kombinace, 220 tachometrových Max., najeto 227.000,-Km,
Zadní bubny ošetřeny RVS- specialita- brzdí to stejně, jako kotouče.
A není to poklesem venkovních teplot, a zimníma gumama?bjukemen píše:.....VIF.....par ludi......pozoruje zvyšenie spotreby paliva
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
maxmotion 95
zdravím a mám dotaz:zkusil jsem natankovat už druhou nádrž maxmotionu 95 u OMV,a předběžně to vypadá ,že se mi zvětšil dojezd skoro o 100km.Zdá se mi to nějak moc,máte někdo podobné zkušenosti s tímto palivem?Díky.
Je to sice o dost, ale možné to asi bude. To palivo by mělo zajistit kvalitními mazivostními a jinými přísadami (podobné obsahuje i třeba ten Millers a VIF) nižší tření a lepší spalování, a tím, že má motor i vyšší výkon - tím pádem na to nemusíš "tolik šlapat", tak máš i nižší spotřebu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re:
obdobná skusenost s VIF do nafty,používaný 2 roky letný i zimný a mierne zvýšenie o cca 0,3 l/100 km,ako dlhodobý priemer s Castrol alebo bez aditív. Momentálne Mil,zatial len jedna nádrž,uspora 0,5l/100.bjukemen píše:..ked už sme pri čistom VIF tak par ludi používajúcich tento produkt pozoruje zvyšenie spotreby paliva
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta