Novy benzin od SHELLu

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

:lol: Záleží na řidiči.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Údajně je tam jiné aditivum, které má snížit "o něco" tření v motoru - píší litr na 50-ti litrech, ale jak napsal skodovkar, záleží na řidiči, a taky na motoru....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1738
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Příspěvek od kornel »

nemam vlastnu skusenost s tymto podla mna len marketingovym tahom a nie uzasnym "sporiacim" palivom..ale od dvoch kolegov z prace co ho zopar nadrzi vyskusali mam negativne ohlasy. Vraj obom auta subjektivne trochu zleniveli a dokonca obaja mi potvrdili spotrebu vyssiu nez bola povodne :lol: ma to asi suvis s tym zlenivenim a tym padom tazsia noha na plyne.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

koho zajímá nějakých 35 korun na jedné nádrži....má vůbec smysl to řešit?????...........................
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Však jsem také napsal "údajně by měl snížit spotřebu".....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět