


Itall píše:Dacia nemá pozink, atd.
Itall píše:Nic jiného v té ceně není a víc do toho nevrazím, páč abych to pak zas pojistil a kolotoč nákladů se roztáčí - tedy u mě, páč pojišťovací podvody nedělám.
Itall píše:Musím šetřit, když je ta krize. Takže poraď - buď Clio II nebo Panda nebo nic a nohy v teple
.
Itall píše:S tím u ojetiny nelze počítat a u nového auta se stěstím.
Itall píše:Na kterémže to autě se nemění NIC nejméně 200000 km? Dávej nějaké příklady, já si budu zapisovat. Mě by stačilo i 100000 km, ale 200000 je lepší.
Itall píše:Pro mě slovo kvalita znamená hlavně bezporuchovost po určitou rozumně dlouhou dobu. Jednoduchá auta mi nevadí.
Itall píše:Jestli se u Alfy mění ramena, tak bych typl, že za pár stovek nebudou a neméně důležité je, že se vůbec mění, a pak ty průvodní jevy při opotřebení. Zkrátka, na kvalitu to neukazuje. Nikdy bych neřekl: Alfa je kvalitní auto, za 600000,- si to kup, tam jsou problém jen ta ramena.
Itall píše:Dacia - nemá pozinkovanou kastli, ne? Jinou adekvátní ochranu má málokdo a Dacia, bych typl, jistě ne.
Itall píše:Tak doporučuješ Clio, no, Ragnotti s tím jezdí pěkně, ale to pro mě asi nebude úplně to nejvýznamnější. Lidí, kteří jsou nasr... na Renaulty je celkem dost, na to, kolik jich tu jezdí. Uvidíme
Itall píše:U toho pojištění jsem měl na mysli havarijní. Dá se koupit auto pro zloděje neatraktivní a co si rozbiju, to si zaplatím.
Itall píše:Platit drahou pojistku, aby se v pojišťovnách měli fajn a občas zatáhli nějaký ten pojišťovací podvod, to nemusím.
Itall píše:Zdá se mi, že kdo jezdí s rozumem a nemá auto nějakým způsobem atraktivní pro zloděje, tak havarijní pojistku nepotřebuje.
Itall píše:Navíc, servisy, zjm. značkové, se vždy na opravách hrazených pojišťovnou pěkně namastí a pokud mají pojišťovny plnit přímo majiteli auta, tak ho neopomenou maximálně obrat.
Itall píše:...Samozřejmě, kdo má auto na firmu, vidí to zcela jinak, ale to není můj případ. Já nemohu své náklady už nikomu nafakturovat.
Itall píše:modelář: Ve třídě mini a malých aut mě nenapadá žádný japonský Japonec. Ani ten Colt, nebo jo?
Itall píše:Co tam není, to se nepo... O tom není pochyb, to snad uznáš.
Itall píše:Špičkový bicykl jsem nikdy neměl, stejně jako Ukrajinu. Také nevím, podle čeho se takový špičkový bicykl pozná. Ale mám na kole japonské pedály, páč jsem chtěl klipsny, tak mi tam dali tyto. A jejich životnost je xxxnásobná oproti českým (blahé paměti), přestože tyto jsou plastové.
Itall píše:Nevykřikuji "hlavně pozink", píši i o jiné adekvátní ochraně, spíše Ty máš nějaké zkratovité čtení. Ale o ochraně kastle se nikdo moc nešíří, tak se to pro zákazníka pozná hlavně podle délky záruky. A pozink je nejčastější, u Toyoty mi prodejce říkal, že nezinkují, ale mají jinou ochranu. Pak jsem si všiml, že Hyundai moc nerezne ani bez pozinku (starší modely), měli jsme to v příbuzenstvu.
Itall píše:Už tam je také mišák ASX, abys měl radost. Ještě jsem ho neviděl, nevadí, to si stejně nekoupím. I když cena v té kategorii je pěkná a kvalita (snad) také.
Itall píše:Ještě k tomu Cliu - jak to, že nedoporučuješ Itala, i když polského, ale Francouze, i když slovinského? Také nový Megane (za 1/4 melouna, tak jsem se šel kouknout k prodejci) mě vůbec nepřesvědčil. Při nastupování hned rána do hlavy o střechu a vzadu místa méně, než v Cliu III (na délku). Tak nevím, svezení je v tom možná pěkné, jel jsem jen v Meganu I - 1,6 a bylo to příjemné, až na "gumové" jízdní vlastnosti. To moc nepotěšilo.
Itall píše:S auty je to těžké, tak jsem zůstal jen u základního požadavku, že by to mohlo pár let bez problémů jezdit, pokud je nové. Bohužel, ani tento požadavek spousta aut nesplňuje. Až tomu tak bude, možná mě začnou zajímat elektrická okýnka a podobné kraviny.
Itall píše:Zatím chci jen, aby to fungovalo alespoň to minimum, co v autě mám. Snad jsem se konečně poprvé dopracoval k takovému autíčku, a to je P107. Mám zatím jen 28000 km, ale 2 roky jezdí bez závad. I to je pokrok proti všem předchozím škodovkám
.
Itall píše:4) Žádné marketingové klamy mě ještě nikdy o ničem nepřesvědčily (pokud jsem si vědom). Meganem jsem jezdil a bylo to pěkné auto, až na ty jízdní vlastnosti, což je dost podstatné. Ale při pohodové jízdě to nevadí. Tohle byl služebák a jezdilo se dost rychle. Naopak Vectra I mě svými jízdními vlastnostmi zcela přesvědčila, ale ta je o třídu výše. Nabylo to ale svižné auto - motor 1,8 a dlouhé převody, takový valach. Ovšem v ošemetných situacích se to s Meganem vůbec nedalo srovnat. Tam, kde megane byl nejistý, Vectra nedala vůbec nic znát, bylo to až s podivem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků