Stara otazka: 95 v. 99

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Příspěvek od bio »

Jednodušší než bádat , který benzín je lepší je ,vyměnit vzduchový filtr, svíčku a odkalit karburátor. Jo a taky to bude rychlejší :lol: ! pŘÍPADNĚ VYMĚNIT STARÝ BENZÍN ZA ČERSTVÝ :idea:
Koňár

Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvek od Koňár »

Zaprve mám dost velikou zahradu kterou je potřeba sekat úplně každý týden takže vyměňovat nový benzín za nový když ten starý vždy vysekám je blbost a to ostatní dělám cca jednou za dva měsíce takže o sekačku se starám dost dobře . Akorát motor Brigs and Stratton už je holt starý skoro 10roků takže se není čemu divit . A proto už chci konečně ten motor nějak vyčistit protože na trávu výkon uplně stačí a sekačka je to ještě dobrá takže zbavit se jí ještě nehodlám.Motor se klepe a kolísá volnoběh.
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Příspěvek od bio »

Tak v případě , že nechceš kupovat nový stroj doporučuji vyčistit karburátor ultrazvukem.
Koňár

Koňár

Příspěvek od Koňár »

A kde ten ultrazvukový přístroj vezmu? Kde by mi takovouhle službičku udělali?
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Příspěvek od bio »

V případě zájmu kontakt přes SZ na mém profilu.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvek od Pitris »

Koňár píše:Takže blue octans od benziny je jakoby předchůdce vervy jestli tomu rozumím dobře .A neměli by jste někdo zkušenost , jaký je rozdíl mezi blue octans a w poverem 95 ?.....
Rozumíš tomu dobře, a blue octans má (nebo měl - ale jak píše Demo, je ještě k sehnání) 99oktanů; a to je rozdíl mezi ním a W-Poverem 95. To bys musel srovnávat s benzinem od Shellu W-Pover Racing 99+, nebo "stovkovou" Carrerou od OMV.
A jsou to čisticí benziny, které by měli odstraňovat usazeniny ze sacích ventilů, a čistit, a udržovat čistý celý palivový systém. A je fakt, (ale spíš pocitově, než laicky změřitelně), že motor má klidnější běh, a líp "táhne". Ale po rozdělání motoru DLOUHODOBĚJI (asi 8tkm) provozovaném na W-Pover 95 byly sací ventily a svíčky podstatně čistší, než u motoru jezdícím na "obyčejný" Natural. (Ty motory měly "natočeno" kolem stodvaceti tisíc km).
JJ

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvek od JJ »

Koňár píše:Takže blue octans od benziny je jakoby předchůdce vervy jestli tomu rozumím dobře .A neměli by jste někdo zkušenost , jaký je rozdíl mezi blue octans a w poverem 95 ? mě by docela zajímalo , jak ten blue octans čistí motor,a kolik stojí. Já totiž potřebuju trochu pročistit motor v 4 taktní sekačce a zajímalo by mě jestli to ten motor nezničí a naopak jestli to tomu motoru pomůže .Motor se totiž celý klepe a má nevyrovnaný chod. Předem děkuji za každou radu.
Ahoj, než špekulovat jakej benzín, tak přes zimu motor rozmontuj, odkarbonuj mechanicky a zabruš ventil. Motory B&S mají tuším rozvod SV - před pár lety mi dcera nalila do 4taktu B+S benál mixlej olejem v domění že sekačka je dvoutakt. Tak sem to přebrousil,vyměnil svíci, vyčistil vzduch filtr a motor pak šel jak hodinky. Takže hrubá a jemná brusná pasta, nový těsnění pod hlavu ( cca 250 kč ) nová svíčka a pár hodin práce. Tak nodně štěstí.
JJ

Příspěvek od JJ »

Jo a bacha, motory B+S mají šroubky a matičky v palcovejch rozměrech, tak to chce extra klíče třeba od Tony nebo trochu vybrousit normální plochý klíče v milimetrech.
teplý bratr

Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvek od teplý bratr »

Nevíte jestli je ještě pořád ( teď v létě 2010 ) ten blue octans někde k dostání ?. Dneska sem bral na benzině naftu a to je ještě ta benzina kde mají ten zastaralej design a viděl sem tam blue octans na tabuli a nebyla u něj jako u jediného cena. Rovněž u něj jako u jediného nebyla pečeť kvality. Soudím tedy že ho tam asi nemají ale zajímali by mně jestli je ještě někde k dostání.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Už jsem Blue octans dlouho neviděl, a asi ho už ani nedělají:
http://www.benzinaplus.cz/cz/paliva.html řekl bych, že ho už úplně nahradila Verva100.
teplý bratr

Příspěvek od teplý bratr »

A nevíš jestli je ta verva 100 aspoň stejně dobrá jako ten blue?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Já jsem se kdysi (asi před 12-ti lety) zařekl - po neblahých zkušenostech s benzinem u Benziny - že u nich už brát nebudu. 3x jsem u nich (a ne u té samé pumpy, a ani to nebyly žádné malé čerpačky někde na kraji dědiny - jednou to bylo dokonce na dálnici u Devíti Křížů) vzal benzin s vodou, ale loni na podzim jsem v Tišnově už u Benziny Plus vzal Vervu100, protože tam byla levnější než v Brně u Shella "pětadevadesátka" Natural (ne V-Power), a řekl bych, že to bylo poznat na odezvě auta "po plynu", ale srovnání s Blue octans nemám, to jsem nezkusil.....
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvek od lengy60 »

lengy60 píše:Do Efecty 95 jsem 1 odměrku dával také,ale do 100 nebo V-Pover Racing 100,mi to už přijde kontraproduktivní,takže mám zásobu pro paničku. :lol:
Libore já mám předepsanou 98-100 výrobcem,takže jiná volba není,ale funguje to dobře,už jsem to tady někde psal.Tankuji buď zmiňovaný Shell nebo ONO 98+Wynn´s,Vervu jsem dával taky,ale nějak mi to uši nebraly. :D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvek od Libor »

lengy60:
Ty jsi samé překvapení, chlape :-) Tak popravdě jsem netušil že v tom přeplňovaném PureTechu je předpis na min BA98. Náročný princ, ten Tvůj mazlík.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Příspěvek od Pedro »

Neni to nic prekvapujiciho. Aby to jelo, musi se,, foukat,, komprese. A ta se nekamaradi s detonacema,, ty s teplotou a predstihem..., toz to musi zachranovat vyssi okt.c.
Odpovědět