Shell Pavr

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

modelář

Příspěvek od modelář »

Napadá mne jedno jediné vysvětlení: otáčkoměr (či rychloměr) nějakým způsobem zohledňuje adaptaci ŘJ na jiný předstih zážehu, event. na jinou dávku/čas vstřiku. Pokud tomu tak ovšem je, je to rozhodně chyba!

Trochu mi to připomíná chronické problémy mé známé s 1,2 HTP v kombinaci s PP: mnohokrát ji to nechalo ve štychu u krajnice, poněvadž si údajně (diagnóza servisů) ŘJ z hlediska potřeb PP přestala rozumět se vstřiky, takže se zablokovala a motor se zastavil. X-krát jí měnili vstřiky (ty jsou jiného typu, pokud je vůz vybaven PP, a žádná náhrada není k dispozici), až to auto raději před skončením záruky prodala, poněvadž ji ty věčné poruchy na cestě, odtahy do servisu a starosti s opravami, byť je v záruce neplatila, přestaly bavit, a navíc si neuměla představit, že by za to po záruce měla platit sama.

Jinak byla přímo nadšená z toho, jak málo jí to bere. Jen nevím, zda tu spotřebu hodnotila jenom podle PP, nebo si ji někdy také sama spočítala...
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

To muselo být fakt na mašli.Toť nevýhoda množství elektroniky v nynějších autech.Když vše maká jak má,je to paráda,žádný sytič,škubání....Časy karbeců a rozdělovačů jsou fuč. Ty ale zas potřebovaly častější údržbu,jak se zanedbala,byl taky průser. Ale vesměs se to dalo z nouze opravit na cestě.Pokrok nezastavíš.
Mě na TDi kdysi PP ukazoval solidní spotřebu,až se mi to nezdálo. No a několikrát plná-plná u jednoho stejného stojanu u pumpy a výsledek-o cca 1L v průměru víc. A to nepočítám uchylku tach na ujeté vzdálenosti (ale byla malá)
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Modeláři, nám se jednou stalo, že nechtěla nastartovat. Zkoušeli jsme oba klíčky, ale nic. Už nevím jestli to aspoň protočilo, nebo jen zaplo kontrolky. Naštěstí se to stalo v garáži. Přijela servisní oktávka, technik prohrabal celou elektriku ale nikde nic, baterka v pořádku, inu vzal auto na tyč a jelo se do servisu.
Před servisem ale auto pro změnu nastartovalo a jelo se zpátky domů. To byla jediná porucha kterou jsme kdy měli. Projevila se asi mezi 20-30tisKm.
:roll:
modelář

Příspěvek od modelář »

Psal jsem přece, že 1,2 HTP používá v kombinaci s PP jiný typ vstřiků. Ty "standardní" (a zároveň spolehlivější) údajně nelze použít. A snad to má i jiné zapal. cívky. Jelikož však málokdo má PP, tak se tento problém příliš nerozkřikl... (alespoň ne v Čechách)
hawkeye

Příspěvek od hawkeye »

ma tu niekto skusenosti so Shell V-Power Diesel a Shell Diesel Extra?

Vpowe diesel som mal raz a auto trocha dymilo aj ked to bolo skor usadeninami

edit: po najazdeni 300km mozem povedat ze minimalne sa mi stisil motor. a to tam uz bola vylepsene nafta od OMV aj slovnaft ale najtichsi motor mam so shellom a zda sa mi ze je troska sviznejsie v rychlosti nad 100km oprotim slovnaftu
Brembo SV

Příspěvek od Brembo SV »

skusal som obe. Subjektivne to ide s powerom lepsie,Diesel Extra je o trochu horsia,ale stale motor ide krajsie ako s ostatnimi naftami. A HLAVNE NEPENI,TAKZE SA DAA NATANKOVAT AZ PO HRDLO CO U INYCH ZNACIEK VYZADUJE DOBRU DAVKU TRPEZLIVOSTI.
hawkeye

Příspěvek od hawkeye »

Brembo SV píše:skusal som obe. Subjektivne to ide s powerom lepsie,Diesel Extra je o trochu horsia,ale stale motor ide krajsie ako s ostatnimi naftami. A HLAVNE NEPENI,TAKZE SA DAA NATANKOVAT AZ PO HRDLO CO U INYCH ZNACIEK VYZADUJE DOBRU DAVKU TRPEZLIVOSTI.
vies to porovnat so slovnaftackou vylepsenou naftou ci tu si neskusal?
lebo napr slovnaftacka vylepsena mojej oktavke sedi viac jak OMV...ale shel v power sedi tomu este viac
Brembo.SV

Příspěvek od Brembo.SV »

evo Slovnaft som neskusal. U nas je za cenu poweru,tak to ani neskusam. Tankujem v inom okrese,kde je nafta lacnejsia, a tam Slovnaft na trase ktoru jazdim nie je. Co sa tyka OMV netankujem,je len 1 cerpacka a tam je to tak,ze raz to chvalia a raz preklinaju.
tom

To je ONO

Příspěvek od tom »

Felda 195 tis. km - tank ONO - no problem
moto BMW R1100RS - tank ONO - no problem
ultralehké letadlo 120 h za rok odpovídá 12 tis. km v auttě - tank ONO - no problem

Není to dýl než 3 roky, co v TV vysílali, že v rafinérce smíchali cistrernu půl nafta půl benzín - vytočilo se to napůl na Makro pumpě na Hradubícké a napůl na nedaleké SHELLce

takže tolik k "prémiovým palivům" - když chcete platit, plaťte

výše uvedené platí pro ČR - v zahraničí je to něčem jiném - na Shell místo 650 km ujedu 750 km na nádrž - pri stejných 1300km/h (tacho) na dálnici
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Já tvrdím taky, že na jih a západ od nás je kvalitnější palivo,
ale ani na něj nejezdíš po dálnici rychlostí 1300km/h :lol:
Odpovědět