natankování dieselu do zážehového motoru (skoda 120L)

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
matas

natankování dieselu do zážehového motoru (skoda 120L)

Příspěvek od matas »

jen mě zajímá co se stane s motorem ( přesněji s jednotlivými komponenty) kdyz se tohle stane...

:lol:
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Příspěvek od bio »

Nestane se nic , akorát auto nepojede, až spotřebuje benzín z karburátoru.
matas

Příspěvek od matas »

jo, ale co treba vstrikovani? nemuze se nak poskodit..?
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Příspěvek od bio »

Až bude mít 120 vstřikování , tak já budu chodit po Měsící. Škody řady 1000-110-110-105-120-135 v s t ř i k o v á n í nemají . Mají pouze mechanický karburátor.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Natankovat benzin do dieselu je daleko větší problém. Nafta do benzinu - a kór v karburátorové stodvacítce - vypustit nádrž, nebo pokud je té nafty "jen na dně", vzít plnou (benzinu), vyčistit karbec, a mělo by to být v pohodě
Lada

Příspěvek od Lada »

Kolega z prace jeste za totality jezdival se skodarnou na naftu ale jen primichaval do benzinu. Mel v blatniku v kanistru naftu a az se motor nahral tak mel u sitice packu a stim otevrel privod nafty a zacala se do benzinu primichavat. Nevim jaky to melo dopad na motor - byl totiz automechanik tak si generalku spravil bez problemu a tenkrat to nebyla az takova palka.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To se svého času mnohem více rozšířila u už dnes starých, ale tehdy ještě dostatečně mladých škodovek "jízda na vodu": do kapsy v zadním podběhu se šoupla vhodná nádoba s vodou, ta se infuzní hadičkou s jehlou na konci propojila (zapíchla) do hadičky podtlaku mezi karbecem a rozdělovačem a už to vesele přisávalo vodu do sání. :wink:
mipesa
Příspěvky: 763
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Nestane se vůbec nic.Max.ulejete svíčky- vysušit,vyčistit a s naftou ven.Pokud jí tam máte opravdu málo tak do 7 litrů tak jí doplňte benzínem, nejlépe 98, a benaditem a mělo by to být v pohodě.Ta škůdka to zkousne hravě.
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Anonymous píše:To se svého času mnohem více rozšířila u už dnes starých, ale tehdy ještě dostatečně mladých škodovek "jízda na vodu": do kapsy v zadním podběhu se šoupla vhodná nádoba s vodou, ta se infuzní hadičkou s jehlou na konci propojila (zapíchla) do hadičky podtlaku mezi karbecem a rozdělovačem a už to vesele přisávalo vodu do sání. :wink:
Nasledek? Zvyseni vykonu? Zkraceni zivotnosti motoru?
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Ano, lépe to jelo (tedy za tepla, za studena to bylo horší), a díky tomu ti, kteří nevyužívali "vyššího" výkonu :) , dosahovali nižší spotřeby. Vliv na životnost tehdy nikdo moc nezkoumal, jelikož ta byla primárně závislá na tom, jak se ten který motor povedl a jak s ním bylo zacházeno.
Odpovědět