Vysoká cena servisu

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Radim 28

Vysoká cena servisu

Příspěvek od Radim 28 »

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na běžnou nebo optimální cenu výměny oleje.Byl jsem s Passatem 2.0 Tdi 103 kW rok výr.2008 na výměně oleje I.S.R v Průhonicích u D1 za výměnu oleje a filtru mi naúčtovali 16 300,- auto je v garanci, před tím jsem byl na Jarově, kde jsem auto kupoval, tam jsem první výměnu a prohlídku platil 14 700,-.Když se mi moc takovou častku platit nechtělo bylo mi řečeno drahé auto, drahý servis a kor, když je auto v garanci, že potom to prý bude levnější.Přitom ta kvalita práce oproti jinému servisu si myslím, že je srovnatelná.Když jsem doma vytáhl měrku tak je olej úplně na spodní hranici.Počítali mi Shell 5W-30 5l za 6 500,-, filtr za 2 855,- spotřební materiál 1 633,- a za práci zbytek.Je to vůbec možné? aby práce stála cca 7 000,-?To tam maká premiér, že mají takové ceny?Sice nejsem člověk, který by na to neměl, ale tohle se mi zdá hodně ujeté.Tam už nikdy nepojedu.Poraďte, prosím, kde v Praze či okolí seženu slušný autorizovaný servis, kde mě nenatáhnou.Předem Vám všem děkuji.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Udělám ti to za třetinu ceny a ještě hodně vydělám! :lol: :lol: :lol:

Ale teď vážně: Servisy obecně a značkové především jsou naprostí vydřiduši a ty prachy jsou vlastně jen "poplatkem" za razítko do servisky. Za typické pak považuji zejména to, že veškeré problémy, které jsem kdy s novými auty měl, vždy skončily, když jsem s těmi značkovými servisy ve zlém rozešel, a to i za cenu ztráty záruky. Rozhodnutí je však samozřejmě pouze na Tobě.
Robert

servis

Příspěvek od Robert »

nazdar Radime,mám úplně stejný auto a úplně žasnu,co všechno je možný.nevím, jestli ti moje rada bude k něčemu,ale já jezdím do servisu do Jihlavy http://www.volkswagen.cz/autovysocina, kde mi účtují za práci zhruba kolem Kč 1200 i s filtrem.olej si vozím svůj vlastní,kupuju si ho od kamaráda za cca 350 Kč/1l, náplň je přesně 4 l.v servisu myslím za něj účtují okolo 700 Kč/1l, což mi také nepřijde zrovna málo.v každém případě,pokud neseženeš rozumnější servis v okolí Prahy,myslím,že by se snad za ty peníze vyplatilo zajet do Jihlavy.měj se a držím palec v boji s těma šmejdama!Robert
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Příspěvek od Jezevcik »

Olejový filtr za 2855 je něco nepředstavitelného.V Autokelly mají prvotřídní Mann na tento vůz za 227 Kč i s DPH!!!Litr oleje se dá pořídit také za úplně jiné peníze,práce rovněž.Být na Tvém místě,tak bych ty výměnkáře nepodporoval a i za cenu ztráty záruky si na tyto základní úkony našel nějakého šikovného garážistu.Během záruční doby ušetříš desetitisíce,které zbytečně spolkne nějaký kancelářský aparát.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

tyyyyy vole :DDD u "drahych" japoncov su garancky od 100 do 200 eur, napr. taka toyota ma i na webovych strankach uvedenu cenu kazdej jednej garancky...detto suzuki.

btw. za 12.000skk som urobil generalku motora na civicu. vratane novych dielov a GO hlavy u odbornikov a vratane novych naplni ;-)
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Příspěvek od Jezevcik »

Jeden známý měl Oktávku a v záruční době mu praskl rozvoďák,na kterém ani nebyly najeté ty kilometry na výměnu a vyhověl i co se týče stáří.Písty se potkaly s ventilama a bylo vyděláno.Záruka neuznána,nic s tím nenadělal a musel koupit za několik desítek tisíc starší motor.Tak to jsou ty záruky,za které takto platíš.
mipesa
Příspěvky: 763
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Bohužel jste se stal obětí servisu, který žije jen z hogofogismu a jsou v něm výměnkáři, kteří jsou vedeni pouze koncernem, ale reálná praxe jim trošičku uniká.Na druhou stranu, když máte na auto v hodnotě min 800 000,-pokud je trochu ve výbavě, tak musíte počítat s tím, že i jeho samotný provoz bude nákladný.Samozřejmě ta cena za tu výměnu je hodně vysoká, ale můžu Vás uklidnit, viděl jsem fakturu z toho samého servisu za výměnu oleje na S8 za 28 000,-U mě by Vás tato výměna vyšla několikrát levněji, ale nehodlám si zde dělat reklamu.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tak to je velmi prehnana cena. Pro srovnani - autorizovany servis Jaguar, ktery je v Praze dnes pouze jeden a muze si tedy diktovat ceny, si uctuje za vymenu oleje s filtrem a praci na model Jaguar X-Type 2.0 TD cca 5.500 Kc. Nevidim jiny duvod, proc by VW melo uctovat takoveto vysoke ceny, nez ze to jsou proste zlodeji a divim se, ze jeste nezkrachovali.
alfi166silver
Příspěvky: 674
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvek od alfi166silver »

Nabídka výměny oleje a filtru v jednom pražském servisu, mimo jiné taky servis VW (nechci jmenovat,mám to z doslechu) u Lamborghini Murcielago činila 88.000,-......I kdyby ten olej co tam patří nabízeli za tu nejvyšší doporučenou cenu 890,-Kč za litr tak za 12 litrů je to 10.680,-, nevím za co je těch dalších 77,5.......Majitel Lamba je poslal asi tušíte kam....
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vysoká cena servisu

Příspěvek od Pitris »

Radim 28 píše:.....první výměnu a prohlídku platil 14 700,-......Shell 5W-30 5l za 6 500,-, filtr za 2 855,- spotřební materiál 1 633,-....práce cca 7 000,-
mipesa píše:.....za výměnu oleje na S8 za 28 000,-
Jó, (koncern) Volkswagen - das auto :lol: :lol: :lol:
Ale ty ceny - tak se vydělává - jsou to zloději, to snad není ani pravda....
Brembo

Příspěvek od Brembo »

Len ako zaujimavost. Cena servisu za hod na Maybach je 7500 Kc s DPH. Znamy mal vectru C a ked mu v zaruke odisla automaticka prevodovka,chceli po nom 150 000 Sk+praca. Samozrejme to odmietol. Tolkoto o zarukach
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

mipesa píše:ale můžu Vás uklidnit, viděl jsem fakturu z toho samého servisu za výměnu oleje na S8 za 28 000,-U mě by Vás tato výměna vyšla několikrát levněji, ale nehodlám si zde dělat reklamu.
Tak to bych taky udělal v garáži v jámě. 5 l x 350,- + filtr max. 250,- a když dáš dva litry za práci, tak budu spokojený. :lol: A navíc ho nechám pořádně vykapat. Času dost. :wink:
byloObrázek
je Obrázek
Laďa 007

Servis u "autorizovaných"

Příspěvek od Laďa 007 »

Anonymous píše:Udělám ti to za třetinu ceny a ještě hodně vydělám! :lol: :lol: :lol:

Ale teď vážně: Servisy obecně a značkové především jsou naprostí vydřiduši a ty prachy jsou vlastně jen "poplatkem" za razítko do servisky. Za typické pak považuji zejména to, že veškeré problémy, které jsem kdy s novými auty měl, vždy skončily, když jsem s těmi značkovými servisy ve zlém rozešel, a to i za cenu ztráty záruky. Rozhodnutí je však samozřejmě pouze na Tobě.
Žádná ztráta záruky nehrozí, platí bloková vyjímka. Servis samozřejmě musí dodržet jisté (lehce splnitelné) podmínky)
Ale když chcete platit přemrštěné cifry, plaťte je dál :D Nebo se někoho předem zeptejte-tyhle rady dávám zdarma :wink: www.nehody.net
Konec osvěty.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Ještě pár poznámek:

- "Drahé auto = drahý servis" může platit tak akorát ve vztahu k hodinové sazbě za práci. Pokud jde o materiál, z 90% případů (těch zbývajících 10% připadá na auta z kategorie naprostých exotů), tam žádný důvod pro přešponované ceny není. Navíc neplatí, že "drahé auto = technicky složité auto", jelikož cena vozu v dnešní době neříká o jeho technické úrovni téměř nic, resp. odráží pouze ochotu zákazníka vysolit víc.

- Pád blokové výjimky sice byl krokem správným směrem, bohužel (přinejmenším v ČR) nedotaženým do konce. Nikdo už totiž nehlídá, jak si výrobci/prodejci "individuálně" upravili záruční podmínky. K tomu nefunguje (očekávaným způsobem) vymahatelnost záruky soudní cestou, pokud se zákazník rozhodl využít pádu blokové výjimky.

- Prodloužené servisní lhůty jsou podvodem na zákaznících: pominu-li skutečnost, že samotným vozům škodí, hrají zavádějící psychologickou roli, kdy je zákazník celý natěšený, že např. 2 roky/30 tis. km nemusí do servisu - ovšem když už tam konečně přijde, nestačí se divit, kolikrát více zaplatí jednorázově, než kdyby měl standardní interval 15 tis. km.

- V té "práci" při servisu v určitém počtu najetých km není pouze výměna oleje, ale samozřejmě řada dalších servisních úkonů, které předpokládá výrobce vozu a které ten vůz skutečně obvykle potřebuje. Problém je ovšem v tom, že naprostá většina značkových servisů tyto úkony nekoná, třebaže za ně zákazník platí, jelikož tím "ušetří" svůj čas a na moderním autě se zanedbaná údržba projeví až v době, kdy už nebude v záruce, což už výrobce/prodejce nebude trápit. Tedy se pro servis dostaví dvojí efekt: zákazník nejprve platí za úkony, které nebyly realizovány, aby se mu dříve (ale samozřejmě až po záruce) auto porouchalo a on přišel na opravu. Kam, no přece do toho "svého" značkového servisu!

- A abych neházel všechny značkové servisy do jednoho pytle: jsou i poctivé výjimky ze všeobecného sra.kového pravidla, ovšem za nimi jezdí zákazníci desítky a nezřídka stovky km daleko, byť v okruhu 5 km od svého bydliště jich mají třeba několik!
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

ka-spel píše:
mipesa píše:ale můžu Vás uklidnit, viděl jsem fakturu z toho samého servisu za výměnu oleje na S8 za 28 000,-U mě by Vás tato výměna vyšla několikrát levněji, ale nehodlám si zde dělat reklamu.
Tak to bych taky udělal v garáži v jámě. 5 l x 350,- + filtr max. 250,- a když dáš dva litry za práci, tak budu spokojený. :lol: A navíc ho nechám pořádně vykapat. Času dost. :wink:
no taky nejseš z lacineho kraje
Odpovědět