Shell Diesel v DE

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Návštěvník

Shell Diesel v DE

Příspěvek od Návštěvník »

Tankoval jste už někdo nový Shell Diesel v Německu? Jak je vidět, v CZ se dělá všechno pro to, aby se co nejvíce znehodnotila nafta (bio) a tím i výkon motoru. Němci naopak dělají všechno pro to, aby nafta měla větší účinnost v motoru.
apach

Příspěvek od apach »

Obecně mohu potvrdit, že nafta z Německa (nejen Shell) je kvalitnější a na chodu motoru i na spotřebě je to znát. Čím to je, to opravdu nevím...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Vyšší kvalita nafty na západ od našich hranic je dána především použitou technologií v rafinérce. Pokud disponibilní technologie nestačí na dosažení požadovaného cetanového čísla (požadavky se liší podle toho, jakou Euro normu má motor splňovat), aplikuje se přípravek 2-EHN, tzv. zvyšovač cetanového čísla. Přídavek bionafty do 5% objemu nevadí, naopak zvyšuje mazivost a současně detergenční schopnost nafty. Stačí?
apach

Příspěvek od apach »

Takže rozdíl ve kvalitě nafty u nás a na západě je dán technologií v rafinériích? Je vůbec nějaká šance, že v budoucnu bude kvalita srovnatelná? Děkuji
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Samozřejmě, že je: až dojde na obměnu technologického zařízení v rafinérkách nebo až si Euro5 vyžádá naftu odpovídající kvality.
apach

Příspěvek od apach »

To spíše věřím, že naše nafta bude pro moderní motory prostě nezkousnutelná a než se něco v rafinériích obnoví, pěknou řádku aut to odepíše. S nekvalitní českou naftou jsem měl problémy těžké, oprava motoru mě vyšla na nějakých 40 tisíc...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Podle nedávných nezávislých testů sice česká nafta nedosahuje kvality obvyklé v západní Evropě, rozhodně však není pro moderní turbodiesely nebezpečná: příslušné normy v těch paramatrech, jež postihují právě ochranu motoru, plní s dostatečnou rezervou.

A zaklínadlo: "natankoval jste špatnou naftu", je obvyklou výmluvou autoservisů. Já bych mlátil po hlavě především je, nikoli české rafinérky a distributory!
Návštěvník

shell power v DE

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:Vyšší kvalita nafty na západ od našich hranic je dána především použitou technologií v rafinérce. Pokud disponibilní technologie nestačí na dosažení požadovaného cetanového čísla (požadavky se liší podle toho, jakou Euro normu má motor splňovat), aplikuje se přípravek 2-EHN, tzv. zvyšovač cetanového čísla. Přídavek bionafty do 5% objemu nevadí, naopak zvyšuje mazivost a současně detergenční schopnost nafty. Stačí?
Hezky řečeno,ale důvod v rozdílu mezi naší a Německou naftou je pouze jeden,a to pančování nafty ,at' už distributorem či prodejcem! S pančování se stal velice výnosný byznys,a vzhledem k směšným pokutám a minimálním kontrolám,toho Českej šmejd náležitě využívá!
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Ale ani nezávislé testy nic takového nepotvrdily. Takže to buď sám děláš (takže jsi si tím jistý), nebo prostě jenom plácáš nesmysly!
Petr H.

Příspěvek od Petr H. »

:cry: Tak znovu... je to prosté. Vezmu cisternu jedu do rafinerky nezmu plnou 91 naturalu. Dojedu na čerpačku stočím a v citerně nechám dle úvahy 2 až 6 kubíků. Jedu zpět do rafienerky doplním cisternu naftou a jedu na čerpačku a stočím všechno. Při rozdílu ceny nafty např. 3 Kč je to rozdíl na zisku 6 až 18.000 Kč !!! jasné?? Možná to dělám příliš složitě a stačí přímo u zásobníků na čerpače otočit kohoutkem a přečerpat přiměřené množství z jedné nádrže do druhé.... :wink:
Návštěvník

Shell diesel v de

Příspěvek od Návštěvník »

Petr H. píše::cry: Tak znovu... je to prosté. Vezmu cisternu jedu do rafinerky nezmu plnou 91 naturalu. Dojedu na čerpačku stočím a v citerně nechám dle úvahy 2 až 6 kubíků. Jedu zpět do rafienerky doplním cisternu naftou a jedu na čerpačku a stočím všechno. Při rozdílu ceny nafty např. 3 Kč je to rozdíl na zisku 6 až 18.000 Kč !!! jasné?? Možná to dělám příliš složitě a stačí přímo u zásobníků na čerpače otočit kohoutkem a přečerpat přiměřené množství z jedné nádrže do druhé.... :wink:
Mohu plně a 100% potvrdit,že máte naprostou pravdu,popisujete zde nejběžnější podvod který se vesele používá :wink:
MAV

Příspěvek od MAV »

Je to tak, rozdíl je propastný, nedávno jsem bral naftu ve Franfurtu, normální diesel od Shellu a i moje žena říkala, ať tak nezrychluji, že jí hnu s krkem. Jenže neužijte si dobrou jízdu, a jeďte naštvaní k Českému šmejdu - bohužel, ale jsme takoví.
sportka

Příspěvek od sportka »

Tak jsem kouknul na pár německých stránek a ejhle: němci nadávají na naftu a tvrdí ,že ve Francii je lepší. Tak co na to.
Moja

Příspěvek od Moja »

Podle mě je nej nafta u Agipu v It.
Odpovědět