Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Moderátor: Colommbo
Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Pánové dokázal byste mi poradit vazelínu, která odolá vysokým teplotám 250°C+ za nějaký rozumný peníz? Bude sloužit k mazání pomaluběžných ložisek na dráze pece cca. 60ot/min. Její spotřeba bude tak 20Kg za rok.
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol: SSO, MTF-3, BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol: LLO(nanotech), TSG, VIF
BMW E46, 1999, 328i M52TÜB28
Ravenol: VST, MTF-2, Racing Gearoil, Octane Booster, Petrol Power Performance
Ravenol: SSO, MTF-3, BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol: LLO(nanotech), TSG, VIF
BMW E46, 1999, 328i M52TÜB28
Ravenol: VST, MTF-2, Racing Gearoil, Octane Booster, Petrol Power Performance
- Durex
- Příspěvky: 4077
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Zkus https://interflon.com/cz/produkty/interflon-grease-htg případně tam napiš a zkonzultujte. Je to sice dražší,ale zase bude daleko menší spotřeba maziva a tím se to vykompenzuje
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Díky za tip.
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol: SSO, MTF-3, BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol: LLO(nanotech), TSG, VIF
BMW E46, 1999, 328i M52TÜB28
Ravenol: VST, MTF-2, Racing Gearoil, Octane Booster, Petrol Power Performance
Ravenol: SSO, MTF-3, BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol: LLO(nanotech), TSG, VIF
BMW E46, 1999, 328i M52TÜB28
Ravenol: VST, MTF-2, Racing Gearoil, Octane Booster, Petrol Power Performance
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Jediné smysluplné a dlouhodobé řešení pro tyto teploty jsou tato maziva https://www.oleje.cz/barrierta-l-551-1-kg .
Bohužel drahé ale za to dlouhodobé řešení. Použitelné u pecí pro zakrytovaná ložiska jako životnostní náplň. Není třeba ani jak domazávat. Spotřeba na celou linku při obvyklé velikosti ložisek není větší než 1-2kg.
Bohužel drahé ale za to dlouhodobé řešení. Použitelné u pecí pro zakrytovaná ložiska jako životnostní náplň. Není třeba ani jak domazávat. Spotřeba na celou linku při obvyklé velikosti ložisek není větší než 1-2kg.
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
zaujimalo by ma co takto medene vazeliny alebo grafitove
tie by nemazali dobre?
tie by nemazali dobre?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
možno sa mylim, ale pokial viem tieto nie su pre ložiská.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
grafitové spravidla nemaju tak dobrý základ a su do +120. Pri +250 by z nich ostal len karbon. A medené nie su na mazanie ložísk i ked uvaha to je dobrá.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 96 kW -153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Dneska jsem měl v práci zástupce interflonu, opravdu zajímavé produkty. Ještě jednou díky za Tip.Durex píše: ↑čtv úno 20, 2025 11:33 Zkus https://interflon.com/cz/produkty/interflon-grease-htg případně tam napiš a zkonzultujte. Je to sice dražší,ale zase bude daleko menší spotřeba maziva a tím se to vykompenzuje

Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol: SSO, MTF-3, BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol: LLO(nanotech), TSG, VIF
BMW E46, 1999, 328i M52TÜB28
Ravenol: VST, MTF-2, Racing Gearoil, Octane Booster, Petrol Power Performance
Ravenol: SSO, MTF-3, BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol: LLO(nanotech), TSG, VIF
BMW E46, 1999, 328i M52TÜB28
Ravenol: VST, MTF-2, Racing Gearoil, Octane Booster, Petrol Power Performance
- Durex
- Příspěvky: 4077
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Nemáš vůbec zač. Byl to Tomáš Kubin?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol: SSO, MTF-3, BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol: LLO(nanotech), TSG, VIF
BMW E46, 1999, 328i M52TÜB28
Ravenol: VST, MTF-2, Racing Gearoil, Octane Booster, Petrol Power Performance
Ravenol: SSO, MTF-3, BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol: LLO(nanotech), TSG, VIF
BMW E46, 1999, 328i M52TÜB28
Ravenol: VST, MTF-2, Racing Gearoil, Octane Booster, Petrol Power Performance