Nie, kdeze....inak toto sa deje pomerne casto, ze na ceste s viac pruhmi v jednom smere, tak nejak nepredpokladaju vodici prekazku pri predbiehani. Lenze oni tam obcas su....a v cr je popularny aj protismer.
Nuz, aj tu plati uistit sa ci fakt mozem predbiehat
Ale je to teda drsne video.
(Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Moderátor: Colommbo
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Ja súhlasím,len som chcel poukázať, že sú medzi nami jak vodiči tak i polovodiči tj treba sa s tým žiaľ zmieriť a dávať pri nich väčší pozor.
Ja však registrujem oveľa väčší nesvar a to brzdenie na hlavnej ceste až pomaly do Stopky aby ten čo ide po hlavnej pustil toho kto sa na hlavnú pripája z takéto istého pripajacieho pruhu ako bol henten

Honda Civic 1.4iS 66kw => FANFARO VSX 5W40
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
No ano....typicka situacia na dialniciach a rychlostnych cestach. Totiz ako vieme ( a uprimne nechapem celkom preco je to tak) je vodicovi v pravom pruhu zakazane prejst do laveho len preto aby pustil vodica z pripajacieho. Podla zakona ho moze vyuzit len na predbiehanie. Akoze sorry ale ja to napriklad niekedy robim. Ano, je to proti proti predpisom ale podla mna je to ovela bezpecnejsie nez tebou popisovany sposob , samozrejme aj ten je proti predpisom.
Kazdopadne si myslim, ze ak mam v lavom za sebou volno kam oko dovidi a idem tych 130, tak je rozumnejsie bez spomalovania sa na chvilu preradit a neboraka , co to toci z poslednych sil na dvojku 70+ pustim, nech sa nestresuje. Ak tato noznost nie je ( auta v lavom slebo proste nie je dalsi pruh), tak proste plynule spomalim na cca taku rychlost , ktoru ten pripajajuci sa v pohode stiha. Ja myslim, ze kazdy normalny pripojovak dava moznost aj slabemu autu v pohode zrychlit na tych minimalnych dialnicnych 80. Iste , ked vidim , ze je to stresmenn , ktory pouzitie pruhu nechape a aj tak nezrychluje, potom jeho smola.
Ok, kamiony a stupanie to vzdy nemusia dat, ale sme ludia a ked sa tak k sebe budeme spravat s rozumom tak sa vsetci dostaneme šťastne domov.
Kazdopadne si myslim, ze ak mam v lavom za sebou volno kam oko dovidi a idem tych 130, tak je rozumnejsie bez spomalovania sa na chvilu preradit a neboraka , co to toci z poslednych sil na dvojku 70+ pustim, nech sa nestresuje. Ak tato noznost nie je ( auta v lavom slebo proste nie je dalsi pruh), tak proste plynule spomalim na cca taku rychlost , ktoru ten pripajajuci sa v pohode stiha. Ja myslim, ze kazdy normalny pripojovak dava moznost aj slabemu autu v pohode zrychlit na tych minimalnych dialnicnych 80. Iste , ked vidim , ze je to stresmenn , ktory pouzitie pruhu nechape a aj tak nezrychluje, potom jeho smola.
Ok, kamiony a stupanie to vzdy nemusia dat, ale sme ludia a ked sa tak k sebe budeme spravat s rozumom tak sa vsetci dostaneme šťastne domov.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
