Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Moderátor: Colommbo
Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Pánové dokázal byste mi poradit vazelínu, která odolá vysokým teplotám 250°C+ za nějaký rozumný peníz? Bude sloužit k mazání pomaluběžných ložisek na dráze pece cca. 60ot/min. Její spotřeba bude tak 20Kg za rok.
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
- Durex
- Příspěvky: 4063
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Zkus https://interflon.com/cz/produkty/interflon-grease-htg případně tam napiš a zkonzultujte. Je to sice dražší,ale zase bude daleko menší spotřeba maziva a tím se to vykompenzuje
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Díky za tip.
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + BG SC2
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
Jediné smysluplné a dlouhodobé řešení pro tyto teploty jsou tato maziva https://www.oleje.cz/barrierta-l-551-1-kg .
Bohužel drahé ale za to dlouhodobé řešení. Použitelné u pecí pro zakrytovaná ložiska jako životnostní náplň. Není třeba ani jak domazávat. Spotřeba na celou linku při obvyklé velikosti ložisek není větší než 1-2kg.
Bohužel drahé ale za to dlouhodobé řešení. Použitelné u pecí pro zakrytovaná ložiska jako životnostní náplň. Není třeba ani jak domazávat. Spotřeba na celou linku při obvyklé velikosti ložisek není větší než 1-2kg.
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
zaujimalo by ma co takto medene vazeliny alebo grafitove
tie by nemazali dobre?
tie by nemazali dobre?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
možno sa mylim, ale pokial viem tieto nie su pre ložiská.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

Re: Vysokoteplotní mazivo pro ložiska
grafitové spravidla nemaju tak dobrý základ a su do +120. Pri +250 by z nich ostal len karbon. A medené nie su na mazanie ložísk i ked uvaha to je dobrá.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 96 kW -153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta