(Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Moderátor: Colommbo
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Ja to myslel ironicky pôvodne
pán to nemá zjavne úplne pohromade 
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Kuriozita to nie je... mentalov na cestách je vždy plná riť
Dnes ráno hmla hustá ako mlieko (v reále na vlastné oči viditeľnosť ešte slabšia než ako zachytil objektív)... Predo mnou 4 za sebou idúce vozidlá, všetci bez svetiel
čo k tomu dodať

P.S. vodič bieleho BMW to po pár minútach takejto jazdy nevydržal a predbiehal , len tesne sa zaradil do svojho pruhu pred protiidúcou bielou dodávkou
Dnes ráno hmla hustá ako mlieko (v reále na vlastné oči viditeľnosť ešte slabšia než ako zachytil objektív)... Predo mnou 4 za sebou idúce vozidlá, všetci bez svetiel


P.S. vodič bieleho BMW to po pár minútach takejto jazdy nevydržal a predbiehal , len tesne sa zaradil do svojho pruhu pred protiidúcou bielou dodávkou
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Proto si stále myslím, automatická světla lidi jenom blbnou.
- Colommbo
- Příspěvky: 10637
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Lidi blbnou do té míry, že přestávají myslet. Což se za volantem někdy může ku*evsky nevyplatit... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
https://www.facebook.com/share/r/1C1Ps8rkg6/
zažil som dva krát poslednú dobu.. takému kopytu máš chuť cez okno zhnasnut motor, vytiahnuť kľúče zo zapaľovania (ak to nemá na tlačidlo) a zahodiť mu ich aj s VP do kanála
zažil som dva krát poslednú dobu.. takému kopytu máš chuť cez okno zhnasnut motor, vytiahnuť kľúče zo zapaľovania (ak to nemá na tlačidlo) a zahodiť mu ich aj s VP do kanála
- Colommbo
- Příspěvky: 10637
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Máš pravdu, tohle je velký nešvar a hrozí pořádnej průser. Nejhorší na tom je, že ti klienti za volantem si nebezpečnost takového jednání ani neuvědomují, bo "se přece chovají bezpečně" - z jejich pohledu tak, aby nikoho v průběžném pruhu neohrozili ani neomezili. Že můžou způsobit v lepším případě pořádné nervy řidiči jedoucímu za nimi v připojovacím pruhu, je nenapadne. Podobně jako když na státovce jedou sedmdesát. Je to možná nevyježděnost, možná nejistota za volantem, nedůvěra sama v sebe. De iure jsou to plnohodnotní účastníci silničního provozu, de facto by je někdy člověk zabil... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Co to ale je za totálně zprasený připojovací pruh? Kde to je? V tom videu je jasně vidět, jak ze bez varování zúžuje a najednou v místě, kde se auto zastavilo jakoby najednou končí a sotba se do něj na šířku vejde osobák. Tohle je ale hodně nebezpečná past na nezkušeného řidiče v autě s malým zrychlením.
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
takých sprasených pripojovákov je u nás na SK plná prdel... no to nemení nič na veci, že tam jednoducho človek nemože takto zastaviť (pokiaľ nemá na to sakra vážny dôvod).. Aj tie slabe autá dnes nemajú problém na takom úseku akcelerovať z nejakej ten normálnej východzej rýchlosti (v momente nájazdu do pripojovacieho pruhu) aspoň na tých 90-100km/h ak za to clovek ozaj zatiahne a zároveň čumieť do spatakov kedy je vhodný moment sa pripojiť. Lenže to keď niekto jazdí na 1300otáčkach na 5. 6-tom pr. stupni, tak sa nečudujem že nie je schopný ničoho a len čumi ako pitcha z teplakov.
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
No a teraz mi vysvetli čo ten dotyčný porušil ? Má tam daj prednosť v jazde. Dal ju ? Dal ! To ,že mu zaradenie nevyšlo,lebo to dobre neodhadol, to je iná debata. Ale aj takí sú na cestáchColommbo píše: ↑stř bře 26, 2025 16:26 ...ti klienti za volantem si nebezpečnost takového jednání ani neuvědomují, bo "se přece chovají bezpečně" - z jejich pohledu tak, aby nikoho v průběžném pruhu neohrozili ani neomezili. Že můžou způsobit v lepším případě pořádné nervy řidiči jedoucímu za nimi v připojovacím pruhu, je nenapadne...


Honda Civic 1.4iS 66kw => FANFARO VSX 5W40
- Colommbo
- Příspěvky: 10637
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Upřímně, příteli, nevím, co tě přimělo položit takovou otázku, od tebe bych to nečekal...
Asi oba (a nejen my dva) víme, že de iure neporušil nic, ale zachoval se tak, jak se z pohledu obyčejné řidičské morálky a zažitých (zaježděných) pravidel zachovat neměl, tedy nepředvídatelně a zbytečně vyvolal nebezpečnou situaci (za sebou.) Už jsem tu zmínil jízdu rychlostí dejmetomu 70km/h po státovce, pokud k tomu onen člověk za volantem má jediný důvod, že "jede bezpečně." Z pohledu dopravních předpisů neporušil nic, avšak jede jak ko*ot a naopak zvyšuje riziko maléru.

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Nuz porusil.
Prednost ma dat pri pripajani sa v pripade ak neexistuje pripajaci pruh. Ak pripajaci pruh existuje ma povinnost " len" neohrozit vodicov v priebeznom pruhu. Tento pripajaci pruh sluzi na to aby jeho vozidlo dosiahlo rovnaku rychlost ako je rychlost vozidiel v priebeznom pruhu a to presne preto aby sa medzi ne plynule zaradil, pricom moze obmedzit tychto vodicov. A je povinny prave preto pripajaci pruh pouzit.
Co je připojovací pruh?
Zákon o provozu na pozemních komunikacích o připojovacím pruhu říká:
Je-li pro zařazování do průběžného jízdního pruhu zřízen připojovací pruh, je řidič povinen před zařazením do průběžného pruhu užít připojovacího pruhu. Při zařazování z připojovacího pruhu do průběžného pruhu řidič nesmí ohrozit řidiče jedoucí v průběžném pruhu. Není-li připojovací pruh zřízen, je řidič povinen dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím v průběžném pruhu.
Prednost ma dat pri pripajani sa v pripade ak neexistuje pripajaci pruh. Ak pripajaci pruh existuje ma povinnost " len" neohrozit vodicov v priebeznom pruhu. Tento pripajaci pruh sluzi na to aby jeho vozidlo dosiahlo rovnaku rychlost ako je rychlost vozidiel v priebeznom pruhu a to presne preto aby sa medzi ne plynule zaradil, pricom moze obmedzit tychto vodicov. A je povinny prave preto pripajaci pruh pouzit.
Co je připojovací pruh?
Zákon o provozu na pozemních komunikacích o připojovacím pruhu říká:
Je-li pro zařazování do průběžného jízdního pruhu zřízen připojovací pruh, je řidič povinen před zařazením do průběžného pruhu užít připojovacího pruhu. Při zařazování z připojovacího pruhu do průběžného pruhu řidič nesmí ohrozit řidiče jedoucí v průběžném pruhu. Není-li připojovací pruh zřízen, je řidič povinen dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím v průběžném pruhu.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Tak si pozri to video ešte raz a všimni si značku
"Značka Daj prednosť v jazde! označuje vedľajšiu cestu. Tieto značky sa môžu používať aj vo vnútri väčšej alebo zložitejšej križovatky alebo na mieste, kde treba vodičovi prikázať, zopakovať alebo zdôrazniť povinnosť dať prednosť v jazde"
Keď pôjdeš v pripájacom a bude plný pravý pruh,tak čo nezastavíš ? Pichneš sa tam nasilu,lebo si v pripájacom ? On sa tam mohol pichnúť za tým autobusom,ale začal stresovať,lebo išlo ešte jedno auto tak hamoval. Možno mal vedľa seba ženu čo skríkla brzdi
alebo mal 1.4 plne naloženú a vedel že ho ohrozí kto vie.

"Značka Daj prednosť v jazde! označuje vedľajšiu cestu. Tieto značky sa môžu používať aj vo vnútri väčšej alebo zložitejšej križovatky alebo na mieste, kde treba vodičovi prikázať, zopakovať alebo zdôrazniť povinnosť dať prednosť v jazde"
Keď pôjdeš v pripájacom a bude plný pravý pruh,tak čo nezastavíš ? Pichneš sa tam nasilu,lebo si v pripájacom ? On sa tam mohol pichnúť za tým autobusom,ale začal stresovať,lebo išlo ešte jedno auto tak hamoval. Možno mal vedľa seba ženu čo skríkla brzdi

Honda Civic 1.4iS 66kw => FANFARO VSX 5W40
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Značka daj prednosť v jazde je na začiatku každého pripojovacieho pruhu na takúto zrýchlenú či rýchlostnú cestu alebo diaľnicu a pod. Tento pripojovak na videu nie je teda žiadna nejaká výnimka.
Keby nebol kopyto, úplne normálne s prehľadom by sa zaradil hneď za autobus..
a keď už mal potrebu zabrzdiť tak to mohol urobiť aspoň o 10-20 metrov ďalej aby nevznikla až takáto nepríjemná situácia kde hrozilo, že mu auto za ním vojde do kufra (keďže toto asi vacsina soferov fakt nečaká, že niekto pred ním v pripojovaku urobí..).
Keby nebol kopyto, úplne normálne s prehľadom by sa zaradil hneď za autobus..
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Jerome - hlavne ma povinnost vyuzit pripajaci pruh . To znamena v praxi , ze ho ma vyuzit tolko kolko je pozrebne na bezpecne vykonanie zaradenia sa. On mal este aspon polovicu toho pruhu pred sebou.
Zastal skoro. a hlavne zbytocne, nebol dovod. A ano, ak to okolnosti vyzaduju...ak musis, tak musis. Ale on tu teda fakt nemusel. A hlavne - ked už sa na take nieco chystam, tak mam zrkadlo a pozrem sa dozadu, ci sa niekto nechysta pozriet sa mi do kufra. totiž ten za mnou v danej situacii ocakava, ze budem zrýchlovat a anie naopak zastavovat. takým ukonom ho de facto ohrozím.
Zastal skoro. a hlavne zbytocne, nebol dovod. A ano, ak to okolnosti vyzaduju...ak musis, tak musis. Ale on tu teda fakt nemusel. A hlavne - ked už sa na take nieco chystam, tak mam zrkadlo a pozrem sa dozadu, ci sa niekto nechysta pozriet sa mi do kufra. totiž ten za mnou v danej situacii ocakava, ze budem zrýchlovat a anie naopak zastavovat. takým ukonom ho de facto ohrozím.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
https://youtube.com/shorts/KiRdSzPJAb8? ... Vgerp5KygU
Bolo mu treba robiť kktiny
..ale ved vlastne nič neporušil... aj smerovky ako tak stíhal dávať 
Bolo mu treba robiť kktiny